رفتن به مطلب

فتنه 93


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

:ws3:............................

.

.

.

.

.

.

 

 

 

 

الان محمد وجاوید وشایدم مهدی له له زنان می پرند وسط تاپیک:ws3:

 

 

نترسید بابا موهام سفید شده من دهه هفتاد سیاست و بوسیدم گذاشتم کنار دوره اول ریاست خاتمی

 

 

منظورم باشگاهه

آغا این خانوما چرا پستهای مدیریت و اشغال کردند؟

شما نمیگین من میگم

1- خانوما بیکارترند نه این نیست :ws52:

2- خانوما شایسته ترند نه هیس این ماله قبل انقلاب بو دختر شایس............ هیس...........:whistle:

3- می خوان عوض اون بیرون که شغلهای مهم کلیدی و صدارتی و وزارتی دست اقایونه رو دربیارند نه اینم نیست چون خانوما اصلا ..........:icon_redface:

4-:ws38: گیج شدم علتی پیدا نکردم راهنماییم کنین لطفا:sigh:

  • Like 9
ارسال شده در

تازه زود هم بازنشته میشند:w58:

  • Like 1
ارسال شده در
:banel_smiley_4:
  • Like 4
ارسال شده در
:ws3:............................

.

.

.

.

.

.

 

 

 

 

الان محمد وجاوید وشایدم مهدی له له زنان می پرند وسط تاپیک:ws3:

 

 

نترسید بابا موهام سفید شده من دهه هفتاد سیاست و بوسیدم گذاشتم کنار دوره اول ریاست خاتمی

 

 

منظورم باشگاهه

آغا این خانوما چرا پستهای مدیریت و اشغال کردند؟

شما نمیگین من میگم

1- خانوما بیکارترند نه این نیست :ws52:

2- خانوما شایسته ترند نه هیس این ماله قبل انقلاب بو دختر شایس............ هیس...........:whistle:

3- می خوان عوض اون بیرون که شغلهای مهم کلیدی و صدارتی و وزارتی دست اقایونه رو دربیارند نه اینم نیست چون خانوما اصلا ..........:icon_redface:

4-:ws38: گیج شدم علتی پیدا نکردم راهنماییم کنین لطفا:sigh:

 

:banel_smiley_4:

 

فتنه شما آقایونید که نمیتونین تحمل کنین ببینین خانوما مدیر و مسئولن:vahidrk:

بعدم نگران نباشین اکثریت ارشدا آقا هستن:banel_smiley_4:

 

(با توجه به متن قرمز شده...خانوما اصلا چی؟؟؟:167:

  • Like 5
ارسال شده در

بعدش گندم

ارشدا بعله اقایونن ولی اونا صاحاب فرومند اکثرن یا پیوند .........

البته فامیلی دارند

سلام عرض شد اقا محمدو مهدی و................:ws3:1

درمورد قرمزه هیجی بوخودا مرکبم تموم شد:w16:

  • Like 3
ارسال شده در
:ws28::ws28:

 

والله:whistle:

  • Like 3
ارسال شده در
m_a[/url]rch;1396556]:banel_smiley_4:

 

حتما مدیر بعدی شمایین نه:w58:

  • Like 2
ارسال شده در

یه نمونش این مجید خودمون از موقع بچه گیم یادم می آد مدیر بوده:ws3: اما خوب ماشالله(این شکک اسپند کوش محمد برامون شکلکش بذار بی زحمت) داشتم میگفتم چقدره این داداش ما فعاله مدیر یعنی این:w16: مجید ساندیس یادت نره :ws3:

البته هستی و پری و ....:ws52: فعالن :ws3: البته بینشون هستند گندم و ........ چه خوب از ترس نیستا احتیاطه :ws3:

اما روی هم رفته نمی دونم چرا آقایون اقلیت اند :whistle:

  • Like 3
ارسال شده در
بعدش گندم

ارشدا بعله اقایونن ولی اونا صاحاب فرومند اکثرن یا پیوند .........

البته فامیلی دارند

سلام عرض شد اقا محمدو مهدی و................:ws3:1

درمورد قرمزه هیجی بوخودا مرکبم تموم شد:w16:

امیدوارم همین که میگی باشه:banel_smiley_4:

یه نمونش این مجید خودمون از موقع بچه گیم یادم می آد مدیر بوده:ws3: اما خوب ماشالله(این شکک اسپند کوش محمد برامون شکلکش بذار بی زحمت) داشتم میگفتم چقدره این داداش ما فعاله مدیر یعنی این:w16: مجید ساندیس یادت نره :ws3:

البته هستی و پری و ....:ws52: فعالن :ws3: البته بینشون هستند گندم و ........ چه خوب از ترس نیستا احتیاطه :ws3:

اما روی هم رفته نمی دونم چرا آقایون اقلیت اند :whistle:

 

خب فعال باشین ایده داشته باشین والله به قرآن...مردم چه حسودن:whistle:

  • Like 3
ارسال شده در
امیدوارم همین که میگی باشه:banel_smiley_4:

 

 

خب فعال باشین ایده داشته باشین والله به قرآن...مردم چه حسودن:whistle:

 

من هه 20 ساله مدیرم چه فایده :hanghead: غیر از فشار چی داره:w02:

  • Like 1
ارسال شده در
من هه 20 ساله مدیرم چه فایده :hanghead: غیر از فشار چی داره:w02:

 

خب پس واسه چی فتنه انداختی اول سالی؟؟؟:w02:

  • Like 1
ارسال شده در
خب پس واسه چی فتنه انداختی اول سالی؟؟؟:w02:

 

خوب بابا من ریش سفیدم برو بچ تو خصوص برام پیام میزارن منم خوب کشته مرده بچه هام:whistle:

  • Like 1
ارسال شده در
خوب بابا من ریش سفیدم برو بچ تو خصوص برام پیام میزارن منم خوب کشته مرده بچه هام:whistle:

 

شوما اون بچه ها رو به من نیشان بده:w02:

  • Like 1
ارسال شده در
شوما اون بچه ها رو به من نیشان بده:w02:

 

نه دیگه از ترس تو خصوصی فرستادن:ws28:

  • Like 1
ارسال شده در
نه دیگه از ترس تو خصوصی فرستادن:ws28:

 

پس خودم مارپل میشم پیداشون میکنم:w02:

  • Like 1
ارسال شده در

مدیرای خوب نواندیشان خانوما و آقایون از همتون تشکر و قدردانی میشه برای مزاح این تاپیک رو گذاشتم امید که در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید:icon_gol:

از هستی خانوم پری و حنانه و فرنوش و سدنا و مدیر تالار هنر و موبایل که بازنشست شد و دنیز و یارپاک هم خسته نباشید طلب من... و مخصوصا مینا خانوم(ایشالله که بازنشست نشه):icon_gol:

  • Like 1
ارسال شده در

خوبه مدیر نیستم وگرنه خین به پا میکردم تو این تاپیک:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
خوبه مدیر نیستم وگرنه خین به پا میکردم تو این تاپیک:ws3:

 

اگه شما مدیر بشی اگه کسی بهت چیزی گفت من...................:vahidrk::ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

اقا من این بحث رو قبلا انجام دادم جز به کتک خوردن از خانمها نمی انجامه همون بهتر که ما اقایون رییس باشیم:ws3::ws28:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...