رفتن به مطلب

براي جوان ماندن شكلات ضد پيري آمد


ارسال های توصیه شده

بزرگترين شركت توليد كننده شكلات در جهان به تازگي شكلاتي توليد كرده است كه مي‌تواند فرايند پيري را به تعويق بيندازد و چروك‌هاي پوستي را از بين ببرد.

 

اين محصول جديد كه «آكتي‌كوآ» نام دارد با آنتي‌اكسيدان‌هاي طبيعي بسته‌بندي شده و مي‌تواند از پوست در برابر آسيب‌هاي ناشي از مولكول‌هاي راديكال آزاد مضر محافظت كند.

به نوشته روزنامه ديلي ميل، اين شكلات مفيد براي سلامتي، دستاورد توليدكنندگان معروف شكلات در

"باري كالبائوت" در انگليس است.

آنتي‌اكسيدان‌هاي موجود در دانه‌هاي كاكائو موسوم به «فلاونول‌ها» اغلب در پروسه فرآوري و شكلات سازي تخريب مي‌شوند. به همين خاطر، كارشناسان در اين شركت بزرگ شكلات سازي، راهي براي حفظ خواص آنتي‌اكسيداني اين خوراكي پيدا كرده‌اند.

فلاونول‌ها، راديكال‌هاي آزاد را كه حاصل استعمال دخانيات، آلودگي هوا، مصرف كافئين‌ و كمبود خواب هستند، خنثي مي‌كنند. راديكال‌هاي آزاد مي‌توانند روند پيري را تسريع كنند. شكلات‌هاي آكتي‌كوآ در چندين مارك‌ معروف شكلات در بازار عرضه مي‌شوند.

محققان همچنين تاكنون دريافته‌اند كه شكلات تلخ به دليل محتواي آنتي‌اكسيداني بالا مزاياي بسياري براي سلامتي دارد از جمله اين كه به كاهش فشارخون و كاهش خطر سكته مغزي كمك مي‌كند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...