R.Irankhah 25490 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 فروردین، ۱۳۹۳ طراحی نمایشگاه و فروشگاه لباس به سبک ارگانیک و پویا هدف طراح تقسیم فضاها به طور مطلق نبوده بلکه قطع و ارتباط میان فضاهای مختلف را آزادانه تنها با اختلاف ارتفاع تعریف نموده است. طراحی داخلی این دفتر با سالن نمایش محصولاتش ترکیب شده و دربرگیرنده سه رفتار است: تماشای لباس ها، دیدار با اشخاص و ملاقات با کارمندان فروشگاه. هدف طراح تقسیم فضاها به طور مطلق نبوده بلکه قطع و ارتباط میان فضاهای مختلف را آزادانه تنها با اختلاف ارتفاع تعریف نموده است. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام عامل اتصال فضاها یک صفحه وسیع و معلق آهنی است که شامل پستی و بلندی هایی در خود است و ارتباط میان فضای نمایشگاهی و دفتر فروش را مشخص می نماید. زیر این صفحات آهنی گیاهانی کاشته شده تا در محیط رشد پیدا کنند و زیست بوم گیاهی کوهستان مجاور را به درون این فضا بیاورند. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام این صفحات تقریبا بدون پوشش و عریان هستند و از سطح کف بالاتر آورده شدند تا فضایی مشخص برای ملاقات و بازدید از محصولات ایجاد نمایند و همچنین درون دفتر تبدیل به یک میز بزرگ میشوند. بسته به نقشی که این صفحات در نقاط مختلف ایفا میکنند گسترش پیدا کرده اند و در بیشتر مکان ها به عنوان سکوی خنثی به انرژی حیاتی گیاهان و درختچه های زیبای ژاپنی اجازه جاری شدن میدهند و در مجموع در این فروشگاه و نمایشگاه یک مکان پویا و دلنشین برای بازدید و بررسی محصولات و تبادل اطلاعات ایجاد گشته است. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام منبع : معماری نیوز 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده