رفتن به مطلب

بهترین تالار انجمن تو سال 92 کدوم تالار بود؟ چرا؟


به نظر شما بهترین تالار انجمن تو سال 92 کدوم تالار بود؟  

200 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. به نظر شما بهترین تالار انجمن تو سال 92 کدوم تالار بود؟



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
اصلا انتظار اینکه از نظر دوستان تالار کشاورزی جزو بهترین تالارهای سال92 باشه رو نداشتم

مرسی از همگی.خوشحال شدم:icon_redface:

ولی من خیلی انتظار داشتم هم تالار کشاورزی و هن شهرسازی رو واقعا تالار شهرسازی هم فعالت چشمگیری داشتن.

به همه تالارها تبریک میگوییم.

  • Like 5
  • پاسخ 45
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

امسال واقعا همه دوستان با همکاریشون خیلی کمک کردن تا بخش دارالترجمه رو رونق بدیم و بتونیم کار مفیدی رو شروع و پی بگیریم، از همه دوستانی که لطف کردن و این مدت زحمت کشیدن واقعا متشکرم، همینطور از دوستای عزیزی که به من لطف داشتن ممنونم، هر چی بوده وظیفه بوده:w16::icon_gol:

 

به تالار معماری رای ندادم چون نسبت به پارسال بروبچ تنبل شدن!!:w000:

 

تا جایی که در جریان کارهای تالارهای دیگه بودم از نظرم ابتکار عمل و فعالیت مفیدی توی تالار ادبیات و کشاورزی داشتیم که بهش رای دادم، همگی خدا قوت :a030::icon_gol::hapydancsmil:

  • Like 6
ارسال شده در

محمد اول شدیم.:ws3:

چی میخوای بدی بهمون؟:w02:

  • Like 8
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در
محمد اول شدیم.:ws3:

چی میخوای بدی بهمون؟:w02:

ایول بابا .....

اول شدیم... حالا جایزه تالارمون چیه...:hapydancsmil:

  • Like 4
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در
محمد اول شدیم.:ws3:

چی میخوای بدی بهمون؟:w02:

 

ایول بابا .....

اول شدیم... حالا جایزه تالارمون چیه...:hapydancsmil:

:w36::w72:تبریک میگم

  • Like 2
ارسال شده در
:w36::w72:تبریک میگم

مرسی:w02:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...