رفتن به مطلب

متفاوت هدیه بدهیم : تزئین پول برای عیدی و هدیه


ارسال های توصیه شده

[h=2]تزئین پول برای عیدی[/h] [h=3][/h]

7ntp42n5lvndyycyobbv.jpg

 

 

 

تزئین اسکناس عیدی برای نوروز یه کار متفاوت و دوست داشتنی برای کودکانه .. با کمی سلیقه و استفاده از چیزای ساده میشه عیدی دادن رو برای بچه ها لذت بخش تر کنیم ..

امروز تصمیم گرفتم یه سری ایده ساده برای تزئین پول و اسکناس براتون توی سایت بذارم .. امیدوارم از این ایده ها استفاده کنید و تا عید نیومده درستشون کنید ..

این ایده ها فقط برای نوروز نیستا .. خیلی وقتا برای هدیه دادن پول در نظر میگیریم .. میتونید از این ایده ها برای تزئین هدایایی که میخواید نقدی تقدیم کنید هم استفاده کنید .

اولین ایده استفاده از یه کارت دست ساز ساده س .. شبیه چیزی که در تصویر میبینید .. اسکناس رو داخل ساک کاغذی که به کارت چسبیده قرار میدید و میتونید از داخل این کارت برای تبریک عید نوروز یا تبریک تولد و موارد مشابه استفاده کنید ..

p0u6rpm888vzceu0fst9.jpg

 

لینک به دیدگاه

دومین ایده استفاده از شکلاته ! اسکناس ها رو دور بسته های شکلات بپیچید و طرف مقابل رو سوپرایز کنید ..

 

f9ny2ags5ssb1vh3qyp2.jpg

روش بعدی خیلی ساده س .. استفاده از یه ربان ساده برای دور اسکناس .. اسکناس رو لوله کنید و ربان رو دور اون پاپیون کنید ..

7ntp42n5lvndyycyobbv.jpg

لینک به دیدگاه

روش بعدی درست کردن یه کاردستی مورد علاقه برای بچه هاست .. مثلا میتونید برای بچه های فامیل هواپیماهای کاغذی درست کنید و اسکناس رو روی بال هواپیما با ربان ببندید ..

 

lfro8h6qyalzei5reqi.jpg

 

روش بعدی درست کردن اسکناس ها به شکل گل هست که میتونید متن تبریک یا سالی که میخواد شروع بشه رو در قسمت وسطش بنویسید یا پرینت بگیرید ..

xsy9o3eyferrzp2j68.jpg

 

لینک به دیدگاه

یا اینکه میتونید اسکناس ها رو رول کنید و همه رو داخل یه جعبه به طور منظم بچینید ..

ty1gm03rp70niouysm3p.jpg

فرض کنید هدیه شما نقدی و به مبلغ 100 هزار تومنه .. شما میتونید 20 تا اسکناس 5000 تومنی رو رول کنید و در جعبه قرار بدید .. این طوری هیجانش بیشتره :D

لینک به دیدگاه

0yhh20ezbnq88bi4qsh7.jpg

 

 

بچه که بودیم یکی از دلخوشی های ایام نوروزمون گرفتن عیدی از بزرگترا بود .. البته بزرگ هم که شدیم باز هم عیدی گرفتن از بزرگترها برامون خیلی شیرینه :D

یکی از رسمهای قشنگ نوروز دادن عیدی به کوچیکترهاست .. چه ایده ای برای این کار دارید؟ از اونجایی که کاغذ رنگی همیشه به دنبال ایده های نو و متفاوت برای هرکاری هست .. تصمیم گرفتم یه سری ایده خوب و متفاوت برای عیدی دادن براتون توی سایت بذارم تا بتونید این رسم قشنگ رو به صورت متفاوت و جدیدی به جا بیارید !

با مقوای رنگی یه گل درست کنید .. خیلی ساده یه گل چند پر یا هر گلی که دوست دارید رو برش بزنید .. یا میتونید با ربان یا گلهای مصنوعی یا هرچی که به نظرتون قشنگ میشه این کار رو انجام بدید ..

گل آماده شده رو سر یه سیخ چوبی بچسبونید .. قسمت وسط گل رو به این صورت آماده کنید که یه تکه مقوا رو به صورت گل یا دایره یا هرچی که به گلتون میاد برش بزنید و روی اون یه متن کوچیک یادگاری یا تبریک عید نوروز یا حتی سالی که میخواد بیاد (مثلا 1393) بنویسید یا اگه میخواید خیلی جیگولی و خوشگل بشه میتونید متن رو از قبل روی مقوا یا کاغذ پرینت کنید و وسط گل بچسبونید .. میتونید اسم خودتونم زیرش بنویسید تا یادگاری برای کسی که بهش عیدی میدید بمونه ..

در مرحله بعد اسکناسی که میخواید عیدی بدید رو از وسط جمع کنید و به کمک یه ربان سبز رنگ به سیخ چوبی وصل کنید ( اسکناس نقش برگ رو بازی میکنه اینجا :D )

bmv6ers0gr6qmsbbu953.jpg

گلهای آماده شده رو داخل یه گلدون بذارید و گلدون رو کنار هفت سین قرار بدید .. هر بچه ای که برای عید دیدنی به خونتون میاد یکی از این گلها رو بدید ..

 

07sylp1zhq4dblsrbd2r.jpg

لینک به دیدگاه

kjt6qe0kfwxdm9egy6wr.jpg

 

خیلی وقتا شده برای هدیه پول در نظر میگیریم .. روشی که میگیم یه راه جالب برای هدیه دادن پول و سوپرایز کردن دوستمون هست ..

برای این کار هرچقدر تعداد اسکناسها بیشتر باشه بهتره .. مثلا اگه میخواید 50 تومن به کسی هدیه بدید بهتره از 50 عدد اسکناس هزاری استفاده کنید نه از 5 تا ده هزاری !

اسکناس ها رو از عرض بوسیله یه چسب کوچیک وصل کنید و اونها رو رول کنید جوری که در جعبه مورد نظر شما جا بشه ..

روی جعبه برشی ایجاد کنید ( درست مانند جعبه دستمال کاغذی )

رول رو داخل جعبه قرار بدید و سر یکی از اسکناس ها رو جوری قرار بدید که دوستتون بتونه اسکناس رو بگیره و بیرون بیاره ..

مطمئن باشید دوست شما از این روش جالب شگفت زده خواهد شد !

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...

سلام

ایده های جالبی است، ولی پول خراب میشه! فقط پست اول و چهارم و آخر خوبه که پول خیلی خراب نشه!

ولی دستت درد نکنه خیلی جالب بود، با اینکه آدم هر هدیه ای بگیره خوشحال میشه ولی خب پول یه چیز دیگه است:hapydancsmil:حالا اگر این جوری هم باشه که دیگه خیلی حال میده!!!:hapydancsmil::hapydancsmil::lol:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...