رفتن به مطلب

اطلاعیه پلیس برای چهارشنبه‌سوری


masi eng

ارسال های توصیه شده

نیروی انتظامی در آستانه چهارشنبه‌سوری اطلاعیه‌ای صادر کرد و از تمامی والدین درخواست کرد: با طرح و بیان مسئله برای فرزندان خود، به جای بهره مندی از ترقه و سایر ابزاری که با سنت های ایرانیان هیچ سنخیتی ندارد، بستر شادی را بدون تعرض به حقوق دیگران، فراهم آورند.

به گزارش سرویس «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این اطلاعیه آمده است: " در سال های اخیر، کاهش خسارت و صدمات جانی و مالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، نویدبخش افزایش همدلی و همراهی صمیمانه تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با نیروی انتظامی و توجه به آموزش های ارائه شده از سوی ناجا ،سازمان های همکار و رسانه ها بوده است.

از آنجا که اهتمام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایرن، بر تأمین امنیت فرد فرد جامعه است، به منظور پیشگیری از بروز حوادث دلخراش و یا ناامنی (حتی برای یکی از هموطنان) ، بدین وسیله ضمن هشدار به فروشندگان مواد محترقه و تمامی کسانی که ممکن است در صدد ایجاد ناامنی برای احدی از هموطنانمان باشند، همچون گذشته از تمامی والدین استدعا داریم با طرح و بیان مسئله برای فرزندان خود، به جای بهره مندی از ترقه و سایر ابزاری که با سنت های ایرانیان هیچ سنخیتی ندارد،بستر شادی را بدون تعرض به حقوق دیگران، فراهم آورند.

تخلیه هیجانات کودکان، نوجوانان و جوانان، در سایه نظارت خانواده ها و آگاهی آنان از حقوق خود و دیگران می تواند نویدبخش، استقبالی زیبا از بهار باشد.

بی نظمی، قانون شکنی و ایجاد مزاحمت برای دیگران در هیچ آئین و فرهنگی پذیرفته نیست و پلیس 110 آماده دریافت گزارشات مردمی است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اقدامات فرهنگی و همکاری های آموزشی تمامی رسانه ها و نهادهای دولتی و خصوصی را ارج نهاده و امید آن دارد که در سایه مشارکتی ملی،روزهایی شاد و بی حادثه برای تمامی هم میهنانمان،به ارمغان آید. انشاء الله."

لینک به دیدگاه

پرخطرترین و کم حادثه‌ترین مناطق پایتخت در شب چهارشنبه آخرسال اعلام شد.

 

به گزارش خبرنگار «

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در شب چهارشنبه‌سوری سال گذشته در مجموع 5230 تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی پایتخت برقرار که منجر به اعزام 500 تیم عملیاتی به مناطق مختلف شد.

 

بر اساس این گزارش، آتش‌نشانان و سایر نیروهای امدادی در مناطق 17، 10 و 11 شهرداری تهران بیشترین عملیات را داشتند و پس از آن نیز مناطق مرکزی شهر از جمله مناطق 6 و 7 دارای بیشترین عملیات‌های چهارشنبه‌سوری هستند.

 

همچنین نیروهای امدادی در مناطق 21، 22، چهار، 15 و 19 کمترین عملیات را داشته‌اند.

 

به گزارش ایسنا، بررسی آمارها و تعداد عملیات نیروهای امدادی در شب چهارشنبه‌سوری، سال گذشته بیانگر این است که مناطق دارای بافت شهری قدیمی و فشرده بیش از سایر مناطق در خطر حوادث ناشی از چهارشنبه آخرسال به ویژه حریق هستند که به نظر می‌رسد نیروهای امدادی و انتظامی باید توجه ویژه‌ای به این مناطق داشته باشند.

 

بر اساس اطلاعات واصله از هفته گذشته تاکنون هیچ مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه‌سوری در سطح پایتخت رخ نداده و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان شب نیز حادثه خاصی رخ نداد اما با این وجود تیم های اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس و ... در آماده‌باش کامل هستند.

لینک به دیدگاه

خب اینا که شب های اعیاد دیگه خودشون منور فش فشه میزنند . یه ورزشگاه رو ردیف کنند با ضریب امنیت بالا خودشون یه جشن برگزار کنند ملت ورودی بدن بیان اونجا عشق حال کنند خودشون رو تخلیه کنند. یه چیزی شبیه شروع المپیک از این مدل ها .

لینک به دیدگاه

بهترین چهارشنبه سوری محله ماست ضبط رو تو حیاط میکشونین با صدای خیلی بالا همه میان دور هم جمع میشسم میزنیم و میرقصیم البته من نه فکر نکنید من میرم می رقصم ......کلا اینجوری چهارشنبه رو میترکونیم بعد اتیش روشن میکنیم میپریم که پارشال یه نفر معلومم نشد کی از این دینامیکا انداخت تو اتیش منم اومدم بپرم خورد به گردنم ولی چیزی مشد خدا رحم کرد فقط یه خش برداشت .

سالم تفریح کنید بابا برقصید البته اگه برادران نیروی انتظامی گیر ندن.صلوات

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...