M_O_R_T_E_Z_A 708 ارسال شده در 26 اردیبهشت، 2014 سلام به همه ی عاشقا دلتنگها باحالا با معرفتا لوتیا رفقا دوستا سلام به همه ی خوبا سلام به همه ی اهل دلا کلا به همه سلام ایشالا که همیشه خوب باشید و بابت این خوب بودن همیشه شکر کنید باز منم ! منو که میشناسید نه مشهورم نه محبوب من همونی ام که پست قبلی رو گذاشتم ( اهنگ تحمل ) این اهنگی رو که براتون میزارم چند ماه پیش زدم سبک اهنگ ترنس هستش / کاری به سبک ندارم اون حرفی رو که اهنگ میزنه رو میخوام بهم بگید راستش من خیلی دوست دارم نظراتت شما دوستان رو بدونم من اسم کارم رو گذاشتم pipe down یعنی ساکت شدن یا حرف نزدن یه جورایی من تو این اهنگ میگم من حرف نمیزنم تحمل میکنم تا روزی که .... من به تو تسلط پیدا میکنم (تقریبا اخرای اهنگ ) حالا قضاوت دیگه باشما مرسی برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 17
maryam39 8211 ارسال شده در 26 اردیبهشت، 2014 من بیشتر حسی که بهم دست داد مبارزه کردن بود آخرش به خصوص از دقیقه دو به بعد خوب بود. تموم شدنش خیلی یه دفعه ای بود! 9
Gandom.E 17805 ارسال شده در 26 اردیبهشت، 2014 ریتمش قشنگ بود اما به قول مریم جان بیشتر پیام آهنگ مبارزه برای رسیدن بود تا تحمل کردن در کل خوب بود...موفق باشین 7
pari.v 10304 ارسال شده در 26 اردیبهشت، 2014 شاید بهتره به جای تحمل تا رسیدن بگین تلاش برای رسیدن! یه جورایی مث وقتیه که آدم بعد از یه ناامیدی داره دوباره تلاش می کنه و امیدوار شده! خوبه.. بیشتر می تونین کار کنین روش با مریم موافقم واسه آخرش. یه دفعه تموم میشه :icon_gol: 5
M_O_R_T_E_Z_A 708 مالک ارسال شده در 26 اردیبهشت، 2014 من بیشتر حسی که بهم دست داد مبارزه کردن بودآخرش به خصوص از دقیقه دو به بعد خوب بود. تموم شدنش خیلی یه دفعه ای بود! ممنونم بابت اینکه وقت گذاشتید و نظر و احساستونو بهم گفتید خوبه افرین دقیقا کلمه ی مبارزه مدنظر خودم بود و اینکه شما هم به موضوع اشاره کردید واقعا خوش حال شدم / یه جورایی به خودم امیدوار اینکه گفتید یه دفعه ای تموم شد معمولا تایم معمول اهنگها 3 تا 4 دقیقه هستش که خب یعنی من اینطور میپسندم ولی از نظرتون استفاده میکنم بازم ممنونم مریم خانم 5
M_O_R_T_E_Z_A 708 مالک ارسال شده در 26 اردیبهشت، 2014 شاید بهتره به جای تحمل تا رسیدن بگین تلاش برای رسیدن!یه جورایی مث وقتیه که آدم بعد از یه ناامیدی داره دوباره تلاش می کنه و امیدوار شده! خوبه.. بیشتر می تونین کار کنین روش با مریم موافقم واسه آخرش. یه دفعه تموم میشه :icon_gol: مرسی مرسی " مث وقتیه که آدم بعد از یه ناامیدی داره دوباره تلاش می کنه و امیدوار شده " این نظرات و جملات شما نمیدونید چه انرژی و اشتیاق کاری بهم میدن واقعا ازین که تونستم تا یه حدودی احساسات درونم رو منتقل کنم خوشحالم حقیقت من توی شرایطی دارم به فعالیت اهنگسازی ادامه میدم که خب ... گفتنی نیست کاش اهنگسازی و موسیقی کار همیشگی من بود... و ای کاش .... ممنونم پری خانم بابت نظر و بیان حس تون مرسی 4
M_O_R_T_E_Z_A 708 مالک ارسال شده در 26 اردیبهشت، 2014 کاش دوستانی که اومدن وزحمت کشیدن از تایپک دیدن فرموندن نظر هم میدادن بازم تشکر:icon_gol: 3
M_O_R_T_E_Z_A 708 مالک ارسال شده در 26 اردیبهشت، 2014 ریتمش قشنگ بود اما به قول مریم جانبیشتر پیام آهنگ مبارزه برای رسیدن بود تا تحمل کردن در کل خوب بود...موفق باشین ممنونم گندم خانم مرسی از نظرتون 4
not found 16275 ارسال شده در 27 اردیبهشت، 2014 ممنون که دعوت کردین. دانلود کردم گوش کنم عمری بود میام میگم نظرمو. این پست هم رزرو. 5
tak elham 469 ارسال شده در 11 خرداد، 2014 سلام دانلود کردم وگوش دادم واقعا قشنگ بود.قشنگ کلمه ی کوچیکیه باید بگم محشر بود.فقط چند بیت شعر یا همون ترانه کم داره چون واقعا دست کمی از اهنگ نوازندگان وخوانندگان معروف نداره بمن هم حس تلاش وسعی مجدد ومبارزه تا اخرین نفس وتونستن رو منتقل کرد. عالی بود اقا مرتضی. بازم منتظر اهنگ های جدیدت خواهم بود. 1
M_O_R_T_E_Z_A 708 مالک ارسال شده در 13 خرداد، 2014 سلام دانلود کردم وگوش دادم واقعا قشنگ بود.قشنگ کلمه ی کوچیکیه باید بگم محشر بود.فقط چند بیت شعر یا همون ترانه کم داره چون واقعا دست کمی از اهنگ نوازندگان وخوانندگان معروف نداره بمن هم حس تلاش وسعی مجدد ومبارزه تا اخرین نفس وتونستن رو منتقل کرد. عالی بود اقا مرتضی. بازم منتظر اهنگ های جدیدت خواهم بود. سلام الهام عزیز مرسی بابت اینکه وقت گذاشتی و ارزش قائل شدی و گوش کردی ازینکه احساستو بیان کردی ممنون شما لطف داری مرسی ... اهنگسازی برای من یعنی زندگی ... واقعا از ته دل خوشحال میشم که تونستم حسم رو انتقال بدم خیلی دوست دارم پروژه ی جدیدی رو شروع کنم اما متاسفانه اینقدر فکر شلوغی دارم که گاهی وقتا بی هوا سکوت میکنم تا بتونم ادامه بدم -- زندگی برای من مثل یه اهنگ بی کلامه سکوت بهترین صداشه تشکر دوباره 1
ارسال های توصیه شده