رفتن به مطلب

برق کل شهرهای مازندران وصل شد اما گاز رفت


masi eng

ارسال های توصیه شده

همزمان با افت فشار و قطعی گاز در شهرهای مختلف مازندران، مدیرعامل توانیر از برقراری جریان برق در تمامی شهرهای این استان حاشیه دریای خزر خبر داد. به گزارش مهر، با وجود گززارش های شرکت گاز استان

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مبنی بر قطع گسترده گاز صنایع، جایگاه های سی.ان.جی، گاز ساختمان ادارات، واحدهای تجاری، رستوران‌ها، هتل‌ها و مجتمع های اقامتی و صنعتی، مدیرعامل توانیر از برقراری جریان برق در تمامی شهرهای این استان خبر داد.

 

همایون حائری مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه تامین برق در تمام شهرهای برف‌گیر شمال کشور برق تمام مناطق شهری و آب تمام شهرهای مازندران برقرار شده است، گفت: هم اکنون برق تمام شهرهای مازندران و بویژه غرب این استان برقرار است.

 

این مقام مسئول در وزارت نیرو که به منظور رسیدگی به وضعیت تامین برق شهرهای برفگیر شمال کشور به استان مازندران سفر کرده است، از تامین برق تمام شهرهای استان مازندران و بویژه غرب این استان خبر داد و افزود: هم اکنون تمام ایستگاه های 63 و 20 کیلوولت در این استان برقدار هستند.

 

وی با اشاره به تداوم برف و کولاک در مناطق غرب مازندران، اظهار داشت: با وجود شرایط نامساعد جوی، کارکنان صنعت برق به صورت شبانه روزی و با بسیج امکانات، برای تامین برق در این مناطق تلاش می‌کنند و تاکنون تمام ایستگاه‌های اصلی که برق شهرها را تامین می کنند، برقدار شده‌اند.

 

به گفته حائری ممکن است خاموشی‌های پراکنده‌ای در برخی مناطق وجود داشته باشد که علت آن سقوط درختان بر روی تجهیزات و خطوط توزیع است و در صورت مشاهده چنین مواردی، به سرعت مشکلات برطرف می شود.

 

مدیرعامل توانیر با یادآوری اینکه ارتفاع برف در برخی مناطق فراتر از دو متر بوده و موجب شده است برخی از تجهیزات شبکه برق مناطق در زیر برف دفن شده باشد از تلاش مداوم برای برق رسانی به روستاهایی که دچار قطعی برق شده اند، خبر داد و افزود: مشکل اصلی برای برق رسانی به روستاهای فاقد برق، مسدود شدن راه های ارتباطی است که امیدواریم با فراهم شدن جاده دسترسی، روستاهای فاقد برق نیز به سرعت شناسایی و برقدار شوند.

 

وی، کانون اصلی بحران در غرب مازندران را تنکابن اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: هم اکنون شبکه برق شهر تنکابن برقرار است.

لینک به دیدگاه

تو نور هم برق قطع بود هم آب هم گاز.....:sigh:

نمیدونم بیچاره ها چه جوری زندگی می کردند........:4564:

تمام مدارس استان یه هفته تعطیل بود....:hapydancsmil:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...