رفتن به مطلب

مرگبارترین زیبا رویان جهان


ارسال های توصیه شده

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، این گل‌های بسیار زیبا و با طراوت گاهی اوقات می‌توانند بسیار مرگبار نیز باشند و حتی انسان‌ها را به کام مرگ نیز بکشانند؛ این گل‌ها در حالی که زیبایی بصری زیادی دارند دارای سموم خاصی هستند که می‌تواند بسیار مرگ آفرین باشد.

*Daphne

این گل به نام گیاه بهشت نیز شناخته می‌شود چراکه بسیار زیبا و رنگ بنفش آن بسیار دلربا است؛ این گل می‌تواند تا ارتفاع یک یا یک و نیم متری رشد کند و البته همه قسمت‌های آن بسیار سمی است اما بیشتر آن در گلبرگ‌های این درخت جمع شده است؛ سم این گل می‌تواند باعث ایجاد سر درد و یا اسهال شود؛ در صورتی که این گل را کسی ببوید به کما می‌رود و یا ممکن است کشته شود.

13910709000185_PhotoA.jpg

*Belladonna

این گل به عنوان یکی از سمی‌ترین گیاهان دنیا شناخته می‌شود و به قدری قوی است که به راحتی می‌تواند انسان‌ها را مریض کند و البته برای کودکان بسیار خطرناک‌تر است به طوری که آنها را می‌کشد؛ این گل باعث می‌شود تا میزان ضربان قلب بالا برود؛ سردرد، سرگیجه و اسهال از جمله نشانه‌های مسمومیت به این گل است.

13910709000388_PhotoA.jpg

*Rhododendron

این گل که دارای گلبرگ‌های بسیار بزرگ است از دروان باستان به خاطر سمی بودنش معروف است و بسیاری از مورخان دلایل دیوانه شدن سربازان یونانی را خوردن عسلی می‌دانند که از این گل گرفته شده است؛ این گل باعث می‌شود تا بدن افراد بی‌حس شود و همچنین دچار شک‌های عصبی و تشنج می‌شوند.

13910709000390_PhotoA.jpg

*Oleander

این گل به عنوان یکی از زیباترین گل‌های دنیا و همچنین سمی‌ترین آنها شناخته می‌شود؛ یکی از کاربردهای این گل در جنوب هند برای خودکشی است و اثرات مخربی بر روی دستگاه عصبی و گوارشی انسان دارد؛ بوییدن و یا خوردن این پل باعث می‌شود تا افراد به کما بروند و پس از آن مرگ به سراغ آنها خواهد آمد.

13910709000392_PhotoA.jpg

*Crocus

این گل بی‌نهایت سمی است و کمتر کسی از نزدیک شدن به آن، جان سالم به در می‌برد؛ این گل بیشتر در فصل پاییز رشد کرده و سم آن به مانند آرسنیک می‌ماند، به طوری که هیچ راه درمانی ندارد؛ این گل باعث می‌شود تا فشار خون بسیار کم شود و پس از آن فرد به کما می‌رود و می‌میرد.

13910709000394_PhotoA.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...