pesare irani 41807 ارسال شده در 15 اسفند، 2013 امروز صحنه ای را دیدم که مرا به نوشتن واداشت صحنه ای که تأسفم را برانگیخت،دستانم لرزید و هزار بار آرزوکردم کاش آن لحظه برای دیدن نابینا بودم می نویسم با دستان دخترانه ای که دلخوش به النگوهایی نیست که زرق و برقش شخصیتم باشد با قلمی که هرگز سکوت را نمی پذیرد دردم می آید وقتی می بینم دخترکی افکار و باورهای خود را با نگاهی کثیف معامله می کند، دردم می آید از سادگی احساس دختری که با یک لبخند و یک نگاه حواس دلش پرت می شود و احساس و اعتقاداتش را فراموش می کند زجر میکشم وقتی می بینم دختری اینگونه میخواهد بودنش را اثبات کند. چه بر سر دنیایمان آمده؟؟؟چرا خودمان را گم کرده ایم؟؟؟ چه بر سر پسران آمده که غیرتشان را فروخته اند و دیگر حتی کنترل نگاه هایشان را هم ندارند؟ چه بر سر دختران آمده که عزت نفس خود را به حراج گذاشته اند؟؟؟گدایی محبت می کنند و اندام هایشان را به نمایش میگذارند؟؟ همه می دانیم،همه می بینیم و گاه با لبخند احمقانه ای از کنارشان عبور می کنیم سکوت کرده ایم تا غرب تفکراتمان را در دست گیرد و غیرت و احساسمان را بدزدد ما باید به دنیا ثابت کنیم که افکارمان باارزش تر از این هاست که سرگرمیمان افعال و حرکات پوچی باشد که تفکرات بلندمان را زیر سؤال ببرد. افسوس که اینها را نمی فهمیم....... روزی،روزگاری خدا ما را آفرید تا آدم باشیم اماقصه ی ما به سر رسید،خدابه خواستشنرسید.... 25
مجید بهره مند 43111 ارسال شده در 15 اسفند، 2013 ولی واققعا چرا اینطور شده خیلی ناراحت کنندست امید جان 9
a.namdar 5908 ارسال شده در 16 اسفند، 2013 بهرحال جالب بود. وقتی یک جامعه برای جووناش شخصیت اجتماعی قائل نمی شه عاقبتش همین میشه. غرب تا یک حدی مقصره.... از ماست که بر ماست. همین دخترها و پسرهایی که تو متن بهشون اشاره شده اگه شرایط مناسبی برای کار یا هر نوع فعالیت اجتماعیه دیگه براشون فراهم شه، میشه دید که با چه انرژی فوق العاده و با چه بازدهی بالایی اون امر رو به بهترین شکل به سرانجام میرسونن. نباس بذارن یا بذاریم که دنیامون یا دنیاشون از اینی که هست کوچکتر و کوچکتر بشه. 12
آریودخت 43941 ارسال شده در 16 اسفند، 2013 ممنون از دعوتت امید این مساله اصلا مربوط به غرب نمیشه ، انسان اختیار داره و هر رفتاری رو انجام میده از روی همین اختیار انجام میده حالا بعضیا اعتماد بنفسشون پایینه این کارارو انجام میدن ، بعضیام واقعا واسشون مهم نیست و شاید یه امر عادی باشه . پس بستگی به افکار هر شخص داره . 11
آرتاش 33340 ارسال شده در 16 اسفند، 2013 کاملا موافقمخدایی چرا اینجوری شده؟دلایل مختلفی داره که باید روش بحث بشه و ریشه یابی بشه متاسفم برای تمام اتفاقایی که میفتهامیدوارم لااقل هر کسی وجدانش از بابت خیلی چیزا راحت باشه نه در تلاطم نگاها و کارهایی که طوفان وحشتناکی به پا میکنه 7
mahnaz 7584 ارسال شده در 16 اسفند، 2013 مرسی آقا امید برای دعوت با جرات میگم اگه از همین جوونای امروز بپرسی هدف زندگیت چیه ... 90 درصدشون هدفی تا نهایت دوسه سال آینده بیشتر جلوی چشمشون نیست جوونای ما متاسفانه هدف زندگیشون رو گم کردن که جامعه ما به این وضع گرفتار شده ارزش ها بین جوون های حتی سه چهار سال پیش با جوونای الان کلی فرق کرده... هدف زندگی دیگه هدف های والای انسانی نیست فقط هدف شده گذروندن زندگی همین و بس البته منظور تمام آدم ها نیست ولی متاسفانه قریب به اتفاق جامعه مارو داره نابود مکنه... 7
mohitzist iran 2176 ارسال شده در 16 اسفند، 2013 روزگاریست شیطان فریاد میزند: آدم پیدا کنید، سجده خواهم کرد........... 3
mohitzist iran 2176 ارسال شده در 16 اسفند، 2013 بهرحال جالب بود. وقتی یک جامعه برای جووناش شخصیت اجتماعی قائل نمی شه عاقبتش همین میشه. غرب تا یک حدی مقصره.... از ماست که بر ماست. همین دخترها و پسرهایی که تو متن بهشون اشاره شده اگه شرایط مناسبی برای کار یا هر نوع فعالیت اجتماعیه دیگه براشون فراهم شه، میشه دید که با چه انرژی فوق العاده و با چه بازدهی بالایی اون امر رو به بهترین شکل به سرانجام میرسونن. نباس بذارن یا بذاریم که دنیامون یا دنیاشون از اینی که هست کوچکتر و کوچکتر بشه. کاملا درسته اگه از پتانسیل و نیروی همین جوونا برای کار و فعالیت های دیگه استفاده شه کمتر شاهد این صحنه ها خواهیم بود اکثر اینا به دلیل بی کاری و نداشتن هدف و دلخوشی هست 4
VINA 31339 ارسال شده در 17 اسفند، 2013 همه پستا رو نخوندم یه جمله تو متنت میگی چرا دخترا با یه نگاه دلشون می لرزه اینو بهش رسیدم میگم : خیلی وقت ها برعکس لبخند رو صورتت ، برعکس همه ی خوبم خوبمایی که میگی ؛ یه حس اذیتت میکنه یه حس که میگه تنهایی... زن هر چقدرم زن باشه باز به مرد احتیاج داره نه واسه پول نه واسه... واسه احساسش.. هر کی دنبال جفت خودش میگرده حالا به طرف ثابتم شده این راهش نیستا اما همش میگه یه شانس دیگه بزار به دلم بدم و همه این شانس دادناست که به خودت میای و میبینی تعداد دوست پسرا میشه بالای 20 تا این در مورد مردا هم ثابت شدس هیچ کس نمیخواد عزت نفسشو ببره پایین ؛ همه میخوان تنهاییشونو پر کن و چه زیبا تو این دوره زمونه همه همو دور میزنن و تنهان 7
شقایق31 40377 ارسال شده در 18 اسفند، 2013 دلم گرفته از خودم،دنیا،از هوا،فصل های خاص،ادمای خاص،روزگار و همه 5
...YaSss 1393 ارسال شده در 19 اسفند، 2013 دل منم گرفته از كوچيكي ادما از اينكه يه وقتتايي دلم ميخواد به كسي كمك كنم . نميشه 4
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری