رفتن به مطلب

دلم گرفته از . . .


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

امروز صحنه ای را دیدم که مرا به نوشتن واداشت

صحنه ای که تأسفم را برانگیخت،دستانم لرزید و هزار بار آرزوکردم

 

کاش آن لحظه برای دیدن نابینا بودم

 

می نویسم

 

با دستان دخترانه ای که دلخوش به النگوهایی نیست که زرق و برقش شخصیتم باشد

 

با قلمی که هرگز سکوت را نمی پذیرد

 

دردم می آید وقتی می بینم دخترکی افکار و باورهای خود را با نگاهی

 

کثیف معامله می کند،

 

دردم می آید از سادگی احساس دختری که با یک لبخند و یک نگاه

 

حواس دلش پرت می شود و احساس و اعتقاداتش را فراموش می کند

 

زجر میکشم وقتی می بینم دختری اینگونه میخواهد بودنش را اثبات کند.

 

چه بر سر دنیایمان آمده؟؟؟چرا خودمان را گم کرده ایم؟؟؟

 

چه بر سر پسران آمده که غیرتشان را فروخته اند و دیگر حتی کنترل نگاه هایشان را هم

 

ندارند؟

 

چه بر سر دختران آمده که عزت نفس خود را به حراج گذاشته اند؟؟؟گدایی محبت می کنند و

 

اندام هایشان را به نمایش میگذارند؟؟

 

همه می دانیم،همه می بینیم و گاه با لبخند احمقانه ای از کنارشان عبور می کنیم

 

سکوت کرده ایم تا غرب تفکراتمان را در دست گیرد و غیرت و احساسمان را بدزدد

 

ما باید به دنیا ثابت کنیم که افکارمان باارزش تر از این هاست که سرگرمیمان

 

افعال و حرکات پوچی باشد که تفکرات بلندمان را زیر سؤال ببرد.

 

افسوس که اینها را نمی فهمیم.......

 

روزی،روزگاری خدا ما را آفرید تا آدم باشیم

 

اماقصه ی ما به سر رسید،خدابه خواستشنرسید....

:sigh:

  • Like 25
ارسال شده در

الان این متن، دست نوشته خودت بود؟؟ :ws52:

  • Like 8
ارسال شده در
الان این متن، دست نوشته خودت بود؟؟ :ws52:

:sigh: ن :sigh:

  • Like 10
ارسال شده در

ولی واققعا چرا اینطور شده خیلی ناراحت کنندست امید جان

  • Like 9
ارسال شده در

بهرحال جالب بود.

وقتی یک جامعه برای جووناش شخصیت اجتماعی قائل نمی شه عاقبتش همین میشه. غرب تا یک حدی مقصره.... از ماست که بر ماست.

همین دختر‌ها و پسر‌هایی که تو متن بهشون اشاره شده اگه شرایط مناسبی برای کار یا هر نوع فعالیت اجتماعی‌ه دیگه براشون فراهم شه، میشه دید که با چه انرژی فوق العاده و با چه بازدهی بالایی اون امر رو به بهترین شکل به سر‌انجام می‌رسونن.

نباس بذارن یا بذاریم که دنیامون یا دنیاشون از اینی که هست کوچکتر و کوچکتر بشه.

hanghead.gif

  • Like 12
ارسال شده در

ممنون از دعوتت امید :icon_gol:

این مساله اصلا مربوط به غرب نمیشه ، انسان اختیار داره و هر رفتاری رو انجام میده از روی همین اختیار انجام میده

حالا بعضیا اعتماد بنفسشون پایینه این کارارو انجام میدن ، بعضیام واقعا واسشون مهم نیست و شاید یه امر عادی باشه . پس بستگی به افکار هر شخص داره .

  • Like 11
ارسال شده در

کاملا موافقم:hanghead:خدایی چرا اینجوری شده؟:ws38:دلایل مختلفی داره که باید روش بحث بشه و ریشه یابی بشه

متاسفم برای تمام اتفاقایی که میفته:ws37:امیدوارم لااقل هر کسی وجدانش از بابت خیلی چیزا راحت باشه نه در تلاطم نگاها و کارهایی که طوفان وحشتناکی به پا میکنه

  • Like 7
ارسال شده در

مرسی آقا امید برای دعوت:icon_gol:

 

با جرات میگم اگه از همین جوونای امروز بپرسی هدف زندگیت چیه ... 90 درصدشون هدفی تا نهایت دوسه سال آینده بیشتر جلوی چشمشون نیست

 

جوونای ما متاسفانه هدف زندگیشون رو گم کردن که جامعه ما به این وضع گرفتار شده

 

ارزش ها بین جوون های حتی سه چهار سال پیش با جوونای الان کلی فرق کرده...

 

هدف زندگی دیگه هدف های والای انسانی نیست فقط هدف شده گذروندن زندگی همین و بس:ws37:

 

البته منظور تمام آدم ها نیست ولی متاسفانه قریب به اتفاق جامعه مارو داره نابود مکنه...

  • Like 7
ارسال شده در

آدم بی هدف همینه:w16:

  • Like 3
ارسال شده در

روزگاریست شیطان فریاد میزند:

آدم پیدا کنید، سجده خواهم کرد...........

  • Like 3
ارسال شده در

نمی دونم چرا؟

  • Like 2
ارسال شده در
بهرحال جالب بود.

وقتی یک جامعه برای جووناش شخصیت اجتماعی قائل نمی شه عاقبتش همین میشه. غرب تا یک حدی مقصره.... از ماست که بر ماست.

همین دختر‌ها و پسر‌هایی که تو متن بهشون اشاره شده اگه شرایط مناسبی برای کار یا هر نوع فعالیت اجتماعی‌ه دیگه براشون فراهم شه، میشه دید که با چه انرژی فوق العاده و با چه بازدهی بالایی اون امر رو به بهترین شکل به سر‌انجام می‌رسونن.

نباس بذارن یا بذاریم که دنیامون یا دنیاشون از اینی که هست کوچکتر و کوچکتر بشه.

hanghead.gif

کاملا درسته

اگه از پتانسیل و نیروی همین جوونا برای کار و فعالیت های دیگه استفاده شه کمتر شاهد این صحنه ها خواهیم بود

اکثر اینا به دلیل بی کاری و نداشتن هدف و دلخوشی هست

  • Like 4
ارسال شده در

همه پستا رو نخوندم

یه جمله تو متنت میگی چرا دخترا با یه نگاه دلشون می لرزه

اینو بهش رسیدم میگم : خیلی وقت ها برعکس لبخند رو صورتت ، برعکس همه ی خوبم خوبمایی که میگی ؛ یه حس اذیتت میکنه یه حس که میگه تنهایی... زن هر چقدرم زن باشه باز به مرد احتیاج داره نه واسه پول نه واسه... واسه احساسش.. هر کی دنبال جفت خودش میگرده حالا به طرف ثابتم شده این راهش نیستا اما همش میگه یه شانس دیگه بزار به دلم بدم

و همه این شانس دادناست که به خودت میای و میبینی تعداد دوست پسرا میشه بالای 20 تا

این در مورد مردا هم ثابت شدس هیچ کس نمیخواد عزت نفسشو ببره پایین ؛ همه میخوان تنهاییشونو پر کن و چه زیبا تو این دوره زمونه همه همو دور میزنن و تنهان:4564:

  • Like 7
ارسال شده در

دلم گرفته از بی معرفتی های این دنیا:sad0:

  • Like 5
ارسال شده در

دلم گرفته

از خودم،دنیا،از هوا،فصل های خاص،ادمای خاص،روزگار و همه

  • Like 5
ارسال شده در

دل منم گرفته از كوچيكي ادما از اينكه يه وقتتايي دلم ميخواد به كسي كمك كنم . نميشه:sigh:

  • Like 4

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...