major7 280 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 آذر، ۱۳۹۲ «آكل» در لغت عرب به معنى «خورنده» و «مأكول» به معنى «خورده شده» است محور اشكال اين است كه اگر انسانى، طعمه انسانى ديگر و جزء بدن او گردد، خواه به طور مستقيم چنان كه گاهى اتفاق مى افتد، يا به صورت غير مستقيم چنان كه بدنهاى مردگان به خاك تبديل مى شود، سپس از طريق نبات و گياه، عضو بدن حيوانى مى گردد، و سرانجام تبديل به انسان مى شود، و يا مستقيماً خود انسان از آن نبات و گياه بهره مى گيرد. در اين صورت تكليف معاد انسان نخست (مأكول) چيست؟ هرگونه پاسخ و نظری چه راجع به پاسخ این شبهه و چه راجع به خود (به اصطلاح ) شبهه دارید بیان کنید .ممنون لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده