رفتن به مطلب

«آیفون» زندگی زناشویی را به سقوط می‌کشاند!


RezaMTJAME

ارسال های توصیه شده

«آیفون» زندگی زناشویی را به سقوط می‌کشاند!

 

به نقل از سایت:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه “دیلی تلگراف”، در حدود ۲۷ درصد از زنان اعتقاد دارند که استفاده بیش از حد همسران آنان از اینترنت و سایر وسایل دیجیتال مانند آیفون و بلک بری زندگی آنان را مختل ساخته و دوست دارند که این گجت‌ها اصلا وجود نداشته باشند.

البته در این تحقیق سایر عواملی که مانع لذت بردن زوجین از زندگی زناشویی از دید زنان می شود، ساعات طولانی کار (۵۵درصد)، خستگی (۸۳ درصد) و بیش از حد مشغول بودن با ۷۴ درصد ذکر شده است.

این پژوهش که توسط شرکت دارو سازی “بایر” انجام شده است همچنین نشان می‌دهد که بسیاری از زوجین در حدود ۱۰ سال است که زندگی زناشویی کاملی را تجربه نکرده‌اند.

 

 

mobile_1628670c.jpg

 

 

این بررسی همچنین نشان داده است که هر زوج بریتانیایی حداقل ۱٫۴ بار در هفته رابطه زناشویی داشته در حالی که این رابطه در زوجین ۲۵ تا ۳۴ ساله فعالتر از سایر رده‌های سنی است.

نکته جالب اینکه اکثر این زنان معتقدند که همسرانشان ، ساعات حضور در خانه را بیشتر در حال گشت و گذار در اینترنت و یا در پای تلویزیون می‌گذرانند و این یکی از مهمترین عوامل سرد شدن زندگی زناشویی در بین زوجین انگلیسی است.

گفتنی است که چندی پیش خبری در فارنت منتشر شد که نشان از توجه بیش از حد کاربران آیفون به تلفن همراه خود داشت.(

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
)

***********

اینهم مطلب (

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
):

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily در حدود ۷۵ درصد کاربران آیفون آنچنان با تلفن همراه خود زندگی می‌کنند که گویی با آیفون خود ازدواج کرده‌اند.

محققان دانشگاه استنفورد با بررسی رفتار بیش از ۲۰۰ جوان که دارای تلفن همراه آیفون بودندبه نتایج جالب اما تاسف‌باری رسیدند.

نتایج این مطالعات نشان داد که در حدود ۸۵ درصد از کاربران آیفون از آن همانند یک ساعت استفاده می‌کنند و ۸۹ درصد از آنها از آن به عنوان ساعت زنگ‌دار نیز استفاده می‌کنند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

در حدود ۷۰ درصد از آنها عنوان کردند که هنگام بیرون رفتن از خانه کیف پول خود را فراموش کرده‌اند در حالی که هرگز آیفون خود را فراموش نمی‌کنند و کیف خود را فقط وقتی می‌خواهند چیزی بخرند به یاد می آورند.

به گزارش شبکه ایران نکته غافلگیرکننده این است که در حدود ۴۱ درصد از این جوانان از دست دادن آیفون را یک فاجعه بزرگ در زندگی خود عنوان کرده‌اند و این در حالی است که عده بسیار کمی از این افراد از دست دادن همسر و شریک زندگی را فاجعه تشخیص داده‌اند.

به نظر می‌رسد باید یک اعتیاد جدید را به دنیای مدرن اضافه کنیم و آن چیری نیست به غیر از اعتیاد به آیفون.

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...