رفتن به مطلب

ویدئو؛ لایی دنی‌آلوز به کریستیانو رونالدو


ارسال های توصیه شده

دنی آلوز مدافع تیم بارسلونا در یک صحنه جالب به کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی تیم رئال مادرید لایی زد که بعد از گذشتن از رونالدو با دروازه بان تک به تک شد که اگه کمی دقت میکرد میتونست این توپ رو به گل تبدیل کنه....

 

333112_heroa.jpg

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

برای دیدن ویدئو به صورت انلاین به لینک زیر بروید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه

با اینکه هر دو تیم رو دوست ندارم ولی خیلی دوست داشتم بارسا ببره اخه رئالیا تیمشون خیلی وقته ضعیفه بعد الکی ادعاشون میشه(بارسایی ها در حد تیمشون ادعاشون می شه نه بیشتر)

بعدش اعتراض می کردن چرا ریبری بهترین بازیکن اروپا شد حق کریستین بود

اخه یه لایی خور که از دفاع ها هم لایی می خوره چه جوری بهترین بازیکن اروپا شه

لینک به دیدگاه

اخه یه لایی خور که از دفاع ها هم لایی می خوره چه جوری بهترین بازیکن اروپا شه

 

مگه رونالدو مدافع ـه ؟

اینکه یه مدافع چنین لایی بخوره عجیب هست اما واسه یه مهاجم چیز خاصی نیست !

 

+ لایی خوردن چه ربطی به بهترین بازیکن اروپا شدن داره ؟!!!!!

لینک به دیدگاه
مگه رونالدو مدافع ـه ؟

اینکه یه مدافع چنین لایی بخوره عجیب هست اما واسه یه مهاجم چیز خاصی نیست !

 

+ لایی خوردن چه ربطی به بهترین بازیکن اروپا شدن داره ؟!!!!!

 

عجیب اینه که از یه مدافع لایی بخوری

الان بازیکن خوب بازیکنی هست که بتونه همه کار کنه نه فقط گل بزنه

نمونه اش گومز که پارسال تو لیگ قهرمانان از لحاظ گل بعد از کریستین دوم بود ولی چون فقط گل زن بود و تو کارای دفاعی ضعیف بود بایرن و بقیه ی تیم های بزرگ دنیا علاقه ای به جذبش نداشتند (البته رئال به جذب بازیکن بر اساس اسم نه نیاز عادت داره نمی دونم چرا اقدام نکرد)

لینک به دیدگاه

روزنامه مادریدی آ.اس با بهره گیری از نظرات ایلدفونسو اوریسار آسپیتارته، کارشناس داوری، به آنالیز عملکرد اوندیانو ماینکو، داور بازی ال کلاسیکو پرداخته است.

 

13976_heroa.jpg

 

دراینجا می توانید این گزارش داوری را مطالعه کنید:« اوندیانو ماینکو بازی را در حالی شروع کرد که خیلی سریع برای هر خطای کوچک و بزرگی سوت می زد و خیلی سریع به سرخیو راموس و بوسکتس، دوبازیکنی که می توانستنددر جریان بازی برای او دردسرساز شوند، کارت نشان می داد. او در دقایق ابتدایی قضاوت خوبی داشت و تقریبا تمامی آفسایدها را به درستی اعلام می کرد و خودش هم در کمال آرامش قضاوت می کرد ولی در داخل محوطه جریمه دو تیم اشتباهاتی داشت.

درجریان نیمه اول 3 اتفاق رخ داد که نیاز به مرور دارد. در صحنه ای که نیمار به گل رسید، هیچ آفسایدی در میان نبود و په په آفساید را پر کرده بود و گل نیمار کاملا درست بود.

 

بعد از آن و در دقیقه 36، کارواخال پیراهن یکی از بازیکنان حریف را گرفت و کشید و اوندیانو باید این صحنه را سوت می زد ولی این کار را نکرد و دراین صحنه حتی می بایست به کارواخال کارت می داد و آخرین صحنه بحث برانگیز نیمه اول، در دقیقه 43 رخ داد.صحنه ای که خدیرا معتقد بود که آدریانو در داخل محوطه جریمه مرتبط خطای هند شد. درست است که توپ به دست آدریانو برخورد کرد ولی وقتی آدریانو روی زمین افتاده بود، او از دستش برای آنکه روی زمین دراز نشود استفاده کرده بود و توپ آمد و به دستش برخورد کرد.او دستش را تکان نداد و این توپ بود که به دست او برخورد کرد.این هرگز خطای پنالتی نیست؛ چرا که آدریانو هیچ قصدی برای لمس توپ با دستش نداشت

 

 

29xgf4h.jpg

 

241juih.jpg

 

 

206n2wg.jpg

 

 

در نیمه دوم و در دقیقه 51، په په در داخل محوطه جریمه و از پشت سر سسک را به زمین انداخت. او اصلا توپ را لمس نکرد و به قصد زدن سسک جلو رفت. این خطا یک خطای پنالتی بود که داور دراین صحنه اشتباه کرد. البته دیدن چنین صحنه ای واقعا سخت بود. این صحنه نادیده گرفته شد و اعتراض خاصی از سوی بازیکنان بارسا را شاهد نبودیم.

 

 

14944ep.jpg

 

 

در دقیقه 70 جنجالی ترین صحنه بازی رخ داد. با تماشای صحنه آهسته این صحنه مشخص بود که ماسچرانو روی کریستیانو رونالدو مرتکب خطای پنالتی شده

 

چرا که در شرایطی که رونالدو در موقعیت خوبی در داخل محوطه جریمه بود، ماسچرانوی آرژانتینی از پشت او را هل داد و بازوی راستش را روی کمر بازیکن پرتغالی گذاشت و او را سرنگون کرد. این خطا، یک خطای پنالتی بود که داور آن را نگرفت.وقتی بازی 0-2 بود نیز داور به خاطر اعتراض رونالدو و یادآوری این صحنه به رونالدو کارت زرد نشان داد.

 

 

34qtnaw.jpg

 

 

1382714727_443976_1382810395_album_grande.jpg

 

 

1382714727_443976_1382810429_album_grande.jpg

 

1382714727_443976_1382810471_album_grande.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...