YAGHOT SEFID 29302 ارسال شده در 5 مرداد، 2010 برخورد جدي مجلس با كفاشيان در صورت عدم صعود تيم اميد به المپيك .. خبرگزاري فارس: عضو فراكسيون ورزش مجلس گفت: در صورت عدم صعود تيم اميد به المپيك، مجلس با كفاشيان برخورد جدي خواهد كرد. عليرضا دهقان در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره اظهارات كفاشيان مبني بر معرفي مربي خارجي تيم اميد تا پايان ارديبهشت ماه، اظهار داشت: بيشتر نمايندگان مجلس بر اين عقيده هستند كه غلامحسين پيرواني ميتواند تيم اميد را به سر منزل مقصود برساند. برخي ميگويند، نمايندگان مجلس نبايد وارد ريز ماجرا شود؛ اما اين نيست كه وقتي تيم شكست خورد، همه را برگردن مجلس بيندازند و ما را مقصر قلمداد كنند. وي افزود: در اين سالها كه به المپيك نرفتيم، دليلش حضور مربيان ناكارآمد خارجي عنوان شده و همه تقصيرها به گردن آنها ميافتد؛ در حالي كه آنها كه مربي را انتخاب كردهاند، مقصر هستند. دهقان با تاكيد بر اينكه مربيان داخلي نسبت به مملكتشان عرق بيشتري دارند، عنوان كرد: همه ما ميدانيم كه مربيان خارجي خوب و صاحب سبك با مبالغ اندك به ايران نميآيند. بنابراين، بايد از مربيان داخلي استفاده كرد. پيرواني را ميشناسم چرا كه دلش براي خدمت به جوانان مي تپد. او آدمي است كه وقتش را براي جوانان اين مرز و بوم گذاشته و ثابت كرده در تربيت بازيكنان، يك مربي قوي است. وي افزود: هر قدر فكر ميكنم، نميدانم چرا كفاشيان اصرار به استفاده از مربيان خارجي دارد. همين جا اعلام ميكنم كه اگر تيم اميد به المپيك نرفت، مجلس با كفاشيان به شكل جدي برخورد خواهد كرد. عضو فراكسيون ورزش مجلس شوراي اسلامي درباره انتقال فدراسيونها به شهرستانها گفت: نميتوانم نظر قاطعي در باره بدهم. اين بحث بايد كارشناسي شود. نميتوانيم هر روز صبح از خواب بلند شويم و يك تصميم جديد بگيريم. هيچ كس بدش نميآيد تهران خلوتتر شود؛ اما بايد همه جوانب را در نظر گرفت و عجولانه تصميمگيري نشود. 1
armstrong 2214 ارسال شده در 5 مرداد، 2010 منظور از برخورد جدی میدونین چیه؟؟؟ یعنی کفاشیان رو از ریاست فدراسیون فوتبال بر میدارن میذارنش رییس فدراسیون گلف.شایدم هندبال.یا شمشیربازی... همینه دیگه.
ارسالهای توصیه شده