رفتن به مطلب

تولید رنو کولیوس در پارس خودرو


ارسال های توصیه شده

Renault-Koleos_2014_800x600_wallpaper_1f.jpg

چند وقتی بود که خودروسازان داخلی رو به خودروهای چینی آورده بودند و به جای تولید و قرارداد با خودروسازان برتر جهان، خودروهایی نظیر بسترن B50 و وانت پیکاپ ریچ وارد خط تولید شدند. اما پس از این موج چینی، گویا پارس خودرو می‌خواهد این روند را تغییر دهد و اعلام کرده که می‌خواهد رنو کولیوس را به بازار عرضه کند.

البته رنو کولیوس این روزها تحت نگین خودرو وارد می‌شود اما با وجود برند و توانایی‌های بالای خود هنوز نتوانسته آنطورکه شایسته است جای خود را در بازار بیابد.

اگر به مشخصات فنی کولیوسی که قرار است پارس خودرو تولید کند نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که دقیقا همان مدل ارایه شده توسط نگین خودرو است یعنی با پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری با توان تولید 170 اسب‌بخار و مصرف ترکیبی 9.5 لیتر در هر صد کیلومتر. شتاب کولیوس برای رسیدن به مرز صد کیلومتر در ساعت 9.3 ثانیه است که برای یک شاسی‌بلند عدد کاملا قابل قبولی است.

از لیست امکاناتی که پارس خودرو اعلام کرده می‌توان به رینگ 18 اینچی، استاندارد آلایندگی یورو 5، 6 کیسه هوا، سیستم‌های ABS، EBD، EBA، ESP، سنسور در جلو و عقب، سیستم نشان‌دهنده نقطه کور، سنسور باران، سانروف، روکش چرمی صندلی‌ها، گرمکن صندلی‌ها، سیستم استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، چراغ‌های زنون و سیستم تهویه مطبوع دوگانه اشاره کرد.

آنطورکه از عکس‌ها بر می‌آید، رنو کولیوسی که قرار است تولید شود مدل فیس لیفت شده خواهد بود که کمی با مدلی کنونی تفاوت دارد و چهره آن بهتر شده است. البته در کاتالوگ ذکر شده که ممکن است تغییراتی نیز روی آن صورت گیرد.

قبل از هرچیز باید از پارس خودرو تشکر کرد که برخلاف موج چینی به وجود آمده در خودروسازی‌های داخلی، بر خلاف این موج حرکت کرده و یک خودروی به روز اروپایی را انتخاب کرده است. اگرچه این خودرو امروزه در بازار داخل با قیمتی بین 120 تا 150 میلیون تومان به فروش می‌رسد اما مطمئنا با عرضه این خودرو توسط پارس خودرو قیمت آن کمتر خواهد شد و با افزایش عرضه آن، بازار این فرانسوی شاسی‌بلند نیز رونق بیشتری را شاهد خواهد بود. امیدواریم پارس خودرو بتواند به خوبی از پس تولید این خودرو بر‌آید و همگی عوامل کمک کنند تا عرضه این خودرو به سرنوشت نیسان قشقایی دچار نشود.

 

 

 

 

[TABLE=width: 0]

[TR]

[TD=align: center]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[TD=align: center]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[TD=align: center]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[TD=align: center]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[TD=align: center]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

[/TD]

[TD=align: center]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[TD=align: center]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

بانک خودرو

  • Like 3
لینک به دیدگاه

ماشین خوبیه.

برای چهارسیلندر، 2500 سی سی خوبه. چون هم کم مصرفه و هم به نسبت پرقدرت.

بابام قصد داره بخره. حالا کی؟ خدا میداند:ws37:

  • Like 2
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...