Mahdi Eng 22940 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 مهر، ۱۳۹۲ اسنك در بازار اروپا و آمريكا ديگر هيچ نيازي به پنهان کردن اسنک و ميان وعده هاي شور و شيرين در ميان اجناس و سعي در راضي نمودن مصرف کنندگان براي خريد آنها نيست. آنها خود با طعم هايي هيجان انگيزو جذاب نشان بهترين تبليغ براي خود به شمار مي روند.شايد اين گروه از خوراکي ها را از يک جنبه بتوان منحصر به فرد دانست وآن ماهيت همواره با کيفيت آنهاست. کيفيتي که نه تنها پس رفت نداشته بلکه روز به روز در حال ترقي است.اسنک تقريبا جاي خود را در زندگي روزمره ما به خوبي يافته اند و تنها برخي محصولات ترکيبي از اين خانواده اند که هنوز نياز به زمان براي شناساندن بيشتر وبهتر خود دارند. در اين ميان به نظر مي رسد که اسنک هاي نمکي و شور از محبوبيت ويژه اي برخوردارند.شرکت IRIشيکاگو،در رده بندي محصولات اسنکي،ميان وعده هاي نمک دار و يا کمي شور را در صدر جدول پردرآمدترين محصولات ميان وعده قرار داده است.اين گروه در سال 2010موفق به ثبت رکورد 13ميليون دلاري شد.پرفروش ترين ......اين خانواده به ترتيب چيپس سيب زميني با 4/8ميليارد دلار چيپس ترتيلا و توسادا با 3 ميليارد دلار و اسنک هاي پنيري با 1/2ميليارد دلار در رده هاي افزايشي داده اند که اين خود ..........بر محبوبيت اسنک هاي نمک دار مي گذارد.تمامي اسنک هاي متفرقه همچون چيپس ميوه جات،ماست با روکش شکلات و غيره،جمعا موفق به فروش تنها606ميليون دلار شدند. بنظر مي رسد که استفاده روزمره از اسنک ها تبديل به عادت ترک نا پذيري در زندگي همه ماشده است.متخصصان وکارشناسان بازار معتقدند که اگر مديران اين صنعت همواره خودرا با گرايشهاي بازار هماهنگ کنندوفقط سليقه سليقه مشتريان برايشان اهميت داشته باشد آينده اين صنعت بسيارروشن خواهدبود.هم اکنون طعم هايي همچون طعمهاي غذاهاي اقوام مختلف محصولات کاملا سالم ومحصولات کاملا طبيعي درصدر محصولات پيشتر رونده وروبه رشد قراردارند.بعنوان نمونه،شرکتInventureيک محصول رادرگروه محصولات مفيد براي شما ارايه کرد که داراي طعم عربي هوموس وچيپس کنجد بود. اين دوغذا سرشار ازفيبر ميباشند . يکي ديگرازابداعات چيپس عدس باطعم عربي هوموس بود که در هفت طمع ارائه شد.به نظر مي رسد که Inventureبا اين محصولات،دو گرايش قوميت و تندرستي را نشانه رفتند و اتفاقا موفق نيز بوده است.شرکتChunky Funky پا را از اين فراتر نهاده و اقدام به عرضه اسنکي نموده که در آن چندين و چند طمع مختلف همچون کارامل،کره،سيب زميني،چوب شور،شير،شکلات تلخ و شيريني به هم آميخته شده اند تا طعمي منحصربه فرد را براي اين چيپس جديد خلق کنند.در ساخت بسته بندي اين محصول نيز وسواس بسياري به خرج رفته تا آن را هم براي افراد به صورت انفرادي و هم براي جمع هاي کوچک مناسب نمايد شايد اين از معدود دفعاتي باشد که طعم شور و شيريني به هم آميخته مي شوند و نتيجه نيز کاملا لذيذ و خواستني است. شرکتDeep River Snackبا نگاهي به اسنک سنتي و مورد علاقه تمامي امريکاي شمالي ها يعني چيپس سيب زميني و البته با توجه به گرايش سالم خوردن حال حاضر بازار،محصولي را ارائه کرده که 65% چربي کمتر دارد.مدير بازاريابي اين شرکت مي گويد اين درست است که امريکائي ها عاشق چيپس و سيب زميني هستند اما مطمئنا آنها عاشق عذاب وجدان چاق شدن بعد از آن نيستند.شرکت بزرگ شکلات سازي Marsنيز از اين غافله عقب نمانده و طعم جديد پنير بوفالوي آبي را براي اسنک هاي حرارتي خود ابداع نموده است اين طعم جديد مخلوطي از سس بوفالوونيک و پنير آبي است که ايجادکننده نوعي طراوت در هنگام بلعيدن و جويدن مي باشد در توليد اين اسنک از پنير واقعي استفاده شده و نه از اسانس يا پودر در آن. شرکت انگليسي Derbyshir چيپس cal99 را روانه بازار نموده که مخلوطي از گندم و سيب زميني تنوري شده و برشته مي باشدو هر بسته آن فقط حاوي 99کالري است و در مجموع 70درصد چربي کمتر را وارد بدن مصرف کننده مي نمايد. اما کارنوال اسنک ها نگاهي به روح طبيعت نيز دارد و به هيچ وجه از ميوه جات غافل نيست. برخي مواقع هيچ نوع چيپس،پفک ويا شکلات و بيسکوئيتي توانائي ارضا حس دروني ما را ندارد و ما ناخودآگاه به سراغ يخچال رفته و کمي ميوه تناول ميکنيم. شرکت هائي نظيرSnacks Peeled دقيقا اين مواقع را هدف گرفته ا ند و ما را در چنين مواقعي تنها نمي گذارند.طبيعت همواره باعث شادابي است و شايدSnacks Peeled در پي شاداب نمودن ليست محصولات خود،محصول Cherry-go-roundرا که به نوعي داراي ريتم واژه چرخ و فلک در انگليسي مي باشد را ارائه نموده که کاملا طبيعي بوده و عاري از هر نوع نشاسته و لبنيات مي باشد.اين محصول سرشار از ويتامين C و فيبر مي باشد.شرکت Healthientنيز حرفهاي زيادي در حيطه اسنک هاي ميوه اي دارد و به تازگي محصول Crispy Fruitرا روانه بازار نموده که در اصل ميوه هاي خشک شده و فريزشده مي باشند.جنبه هاي سلامتي کاملا در اين محصول رعايت شده و عاري از هر نوع مواد نگهدارنده،شکر و کلسترول مي باشد.اين محصول در انواع موز،آناناس و سيب فوجي عرضه شده و هر يک به ترتيب داراي 34،61و 47 کالري انرژي مي باشد.اما شرکت Grispy Greenبراي اولين بار کيوي خشک شده را در کلاس محصولات Frutzioعرضه نموده است.شايان ذکر است اين کلاس از محصولات شرکت Grispy Greenداراي 100کالري انرژي مي باشند. بدنيست دوباره سري بزنيم به دنياي چيپس و پفک و البته اين بار به معروف ترين چيپس ساز دنيا يعني Procter &Gambleاين شرکت به تازگي ابداع جالبي براي فروش بيشتر و البته تبليغ بهتر محصولات خود دارد.شما مي توانيد با ارسال 4 قوطي خالي Pringles،صاحب يک دستگاه پخش صوت شويد که براي دهانه و قوطي هاي Pringlesطراحي شده اند.با نصب آنها به روي دهانه قوطي خالي،بسته بندي به عنوان آمپلي فاير عمل مي کند. اين بلندگو قابليت اتصال به MP3پلير را دارست.طراحي روي قوطي هاي جديد چيپس Pringlesهم شما را به ارسال آنها براي دريافت بلندگوهاي مخصوص ترغيب ميکنند. از طرفي وقتي همواره شما با خود نيز وسيله اي را به همراه داشته باشيد به ناگاه در حال تبليغ برايPringlesهم هستيد.اين اقدام P&Gتغيير اينکه هيچ محدوديتيبراي ابداع در فروش و بازاريابي وجود ندارد. 42 لینک به دیدگاه
Mahdi Eng 22940 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 مهر، ۱۳۹۲ چيپس سيب زميني در نگاهي نو اگر بخواهند معناي واژه کلاسيک را در ميان اسنک ها بيابيم بايستي به چيپس سيب زميني اشاره کنيم.اسنکي که به زودي 200ساله مي شود و ريشه در قلب ايالات متحده،يعني نيويورک دارد.محصولي که نسل هاي متمادي را با خود همراه ديده و از انجا که پيداست به هيچ وجه قرار نيست قفسه هاي فروشگاه ها را ترک کند.اين اسنک که برخي ابداع آن را به يک سر آسکپنر نيويورکي در سال 1853 نسبت مي دهند،کم کم در حال کنار گذاشتن آن تصويرمنفي و مضر و به دست آوردن وجه ها سالم تر و مفيدتر مي باشد.به هيچ وجه نمي توان شرايط نه چندان مناسب اقتصادي را انکار کرد.شرايطي که البته مصرف تمامي مواد غذايي از جمله اسنک را تحت تاثير قرار داده است.طبق نظرسنجي موسسه IRI،42%از خانواده هاي امريکائي از ميزان خريد اسنک خود کاسته اند و 30%از آنان نيز سعي دارند به صورت بهينه تري از محصولات خريداري شده استفاده کنند.25%نيز گفته اند که فقط در مواقعي که به واقع احتياج دارند اسنک مي خذپرند نه از روي تفريح.از ذکر اين حقيقت نبايد غافل بود که با وجود افزايش قيمت ها،برخي اسنک ها همچون همين چيپس سيب زميني داراي رشد 22%،اسنک هاي پنيري و پاپ کورن 17% بوده اند.شايد اين خود نشان از ارزش بالاي چيپس در سبد خانوار داشته باشد که حتي در دوران رکود اقتصادي نيز مردم دست از خريد آنها برنمي دارند. يکي از گرايش هاي جدي بازار در بخش چيپس، روي آوردن مصرف کنندگان به سمت چيپس هاي کم کلسترول و پخته شده به جاي سرخ شده، شرکت Natural Snacks که در انواع کم نمک و، بي نمک، با طعم عسل و طعم باربکيو عرضه مي شود. گفتني است که برخي از مشتريان اين اسنک ها به دنبال رژيم کم سديم تر مي باشند و اين شرکت نوع بي نمک را براي اين افراد توليد مي کند. اين محصولات حداقل 40% چربي کم تري را وارد بدن افراد مي کند و از وجهه سالم تري برخوردارند. به نظر مي رسد که انتظارات از ميان وعده هاي کارخانه بسيار بالاتر از حد انتظار رفته و آن ها به دنبال محصولاتي هستند که نه تنها براي سلامتي شان مضر نباشد، بلکه برخي مشکلات سلامتي را نيز رفع کند. شايد ارائه محصولات حاوي فيبر، آنتي اکسيدان و يا پروتئين و ويتامين بيشتر در جهت ارضا چنين سلايقي باشند. بايستي اين روند را کاملا جدي گرفت، چرا که امسال محصولات ارگانيک از 8% رشدو محصولات طبيعي از 7% رشد بيشتر به نسبت سال گذشته برخوردار بوده اند. يکي ديگر از پاسخ هايي که صنعت چيپس سازي به گرايش هاي سلامتي در مصرف مواد غذايي داده است، ارائه محصولات با چربي ترانس 5% است. شرکت چيپس Shearers به تازگي اين نوع چيپس را با استفاده از روغن 100% کانولاي اعلا در چندين طعم مختلف روانه سوپر مارکت ها نموده است. محصول Home Run اين شرکت که با طعم هات داگ ارائه مي شود، يکي از کلاسيک ترين انواع اسنک مورد مصرفل آمريکايي هاست که همواره جايگاه خود را حفظ کرده است. براي ايجاد طعم خارق العاده اين محصول، يک گروه تحقيقاتي در شرکت راه اندازي شدو سرانجام اين محصول بسيار موفق از آزمايشگاه هاي Shearers بيرون آمد. يکي ديگر از محصولات بسيار موفق اين شرکت، محصولات سري Riceworks مي باشند که در حقيقت نوعي اسنک دوگانه مي باشند و در طعم هاي نمک دريايي و دانه هاي کنجد سياه عرضه مي شود. کي از دلايل عمده موفقيت آن وجهه کاملا طبيعي و البته سرشار از فيبر بودن آن مي باشد. جدا از تمامي مسايل ذکر شده که هر يک تاثير به سزايي بر انتخاب مشتريان دارند، از ذکر اين نکته نبايستي غافل ماند که بسياري از خريدهاي اسنکي فقط به دليل هوس کردن خريدار در همان لحظه خريد اتفاق مي افتند و کم تر پيش آيد که مشتريان با برنامه قبلي به سمت اسنک ها بروند. پس يک اسنک بايستي داراي خصوصيات ظاهري بارز بسياري نيز باشد تا در اين بازار پر رقابت، جاي پاي بيشتري براي خود باز کند. ذکر اين نکته نيز خالي از لطف نيست که شرکت Shearers به تازگي يک کارخانه توليد اسنک را در اوهايو افتتاح نموده که در نوع خود بي نظير است. طعم هاي عجيب و غريب حتما براي شما هم اتفاق افتاده که وقتي اطلاعات طعم روي يک بسته اسنک را مي خوانيد با خود بگوييد اين ديگر چه طعمي است؟لطفا زياد تعجب نکنيد چرا که بسياري از دوستان شما خواهان چنين هيجاني هستند و اين تنها يک پاسخ ساده به يک گرايش نو در بازار است. به تازگي بسياري از شرکت هاي آمريکايي روي به طعم هاي کارائيبي آورده اند تا از اين طريق توجه بيشتري را جلب محصولات خود کنند. شرکت چيپس سازي Kettle به تازگي سري طعم هاي هاوايي خود را روانه بازار نموده و اتفاقا با استقبال مصرف کنندگان نيز مواجه شده است. شرکتPinnack Foods نيز 4 طعم عجيب و غريب را براي پيازهاي حلقه اي و چيپس هاي خود طراحي نموده که در بهار به بازار عرضه شدند. محصول Hawaijan که توسط Pinnacle عرضه شده از دستور پخت هاوايي بهره مي برد و بر روي آن عبارتLOlo Ono نوشته شده که در زبان هاوايي به معني " به طور ديوانه وار خوشمزه " حک شده تا شخصيت هاوايي اين محصول بيش از پيش حس شود. طراحان اين طعم، به طعم خلق شده خود افتخار مي کنند و آن را آشنا نمودن آحاد افراد جامعه با طعم ها و مزه هايي مي دانند که در جاي جاي يک کشور به صورت رمز باقي مانده اند ولي در عين حال جذاب و هيجان انگيزند. طعم هاي آشنا از ديگر کشورها بد نيست سري هم به اروپا و به قلب اين قاره سبز بزنيم. در سرزمين قيصرها شرکتي به اسم اسنايدر به توليد چيپس اشتغال دارد. اين آلماني دو محصول جديد Vlasic و Open Pit را روانه بازار نموده است. اسنايدر در طعم دهي به اين دو محصول، از سس باربکيو مخصوص و گشنيز مخلوط کرده و طعمي جديد و دلپذير را ابداع نموده است. اسنايدر همچنين داراي محصولات کم نمک نيز مي باشد. محصول Bar-B-Q اين شرکت داراي 50% سديم کم تر به نسبت انواع معمولي مي باشد. با نمک کم تر، احتمالا طعم واقع باربکيو بيشتر استفاده مي شود و همين امر کيفيت را تيز در عين کاستي از مضرات افزايش مي دهد. شرکت Diamond Foods که به تازگي برند Pringles را خريداري نموده است، محصول Zesdy Ranch را روانه بازار نموده که در نوع خود اقدامي جسورانه به شمار مي رود. در توليد اين محصول از مواد اوليه کاملا مرغوب و طبيعي استفاده شده است.نکته اي که اين محصول ار از ديگر چيپس ها متمايز مي نمايد استفاده ازپياز طبيعي به همراه فلفل سياه بر روي قطعات کمي ضخيم چيپس مي باشد. البته براي تکميل اين طعم از خامه نيزاستفاده شده است. مشخصا طعمي که شما در خوردن اين نوع چيپس حس مي کنيد، با انواع رنج موجود در بازار يکسان نيست و شايد به تعبيري بتوان آن را طعم واقعي رنج ناميد. 33 لینک به دیدگاه
Mahdi Eng 22940 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 مهر، ۱۳۹۲ فستيوال طعم ها وقتي پاي صحبت برخي مديران شرکت ها مي نشينيم، آن ها را از تغيير روند سلايق مشتريان و مصرف کنندگان شگفت زده و گلايه مند مي بينيم. به گفته برخي از آنان هم چون آقاي جوسيس مدير عامل Deep River Snacks " مردم فقط به دنبال حد نهايت هستند. گاهي در نظر سنجي ها مي بينيم که آن ها به دنبال اسنکي هستند که داراي چربي و کالري صفر بوده و در عين حال از همان اسنک توقع بهترين طعم ممکن را نيز دارند". بعد از نگاهي اجمالي به چيپس سيب زميني، حال نوبت تورتيلاست، آن گونه که از شرياط کلي بازار تورتيلا بر مي آيد، توليد کنندگان اين نوع اسنک به دنبال مخلوط نمودن خصوصياتي هم چون غذاهاي سالم تر براي مشتريان با طعم ها و مزه هاي جديد مي باشند تابه اين ترتيب دل هواداران خود ار بيشتر و بهتر به دست آورند. همين شرکت Deep River به تازگي اقدام به توليد وعرضه نوعي خاص از چيپس تورتيلا نموده که مخلوطي از جند دانه غلات با محتويات کاملا طبيعي نموده است. اين جا هم ما با انواع طعم هاي جديد و تا حدي ناآشنا همچون طعم ناچو، گواکامول و مخلوطي از انواع ليمو مواجهيم. طرز مصرف اين ترتيلا نيز کمي خاص به نظر مي رسد، چرا که توليد کننده، مصرف آن را با سس هاي سالسا و يا گواکامول توصيه مي کند. در توليد اين محصول از دو نوع برنج قهوه اي وسفيد به علاوه گنه گنه استفاده شده که شکنندگي چيپس را در دهان مطبوع تر جلوه مي دهد. نام اين محصول Nacho Kick است و در حقيقت به روز رساني يک استاندارد قديمي در توليد چيپس ترتيلا مي باشد. براي سالگرد 30 سالگي اين برند، شرکت اقدام به عرضه دوباره يکي دو محصول قديمي نموده است. البته اين محصولات با يکسري اصلاحات روانه بازار شدند ولي در بسته بندي آن ها حداقل تغييرات ممکن به عمل آمده تا همان حس جذب قديمي را به طرفداران تقديم نمايد. Deep River قصد دارد تا تمامي محصولات خود را با استفاده از مواد درجه يک و کاملا مرغوب توليد نمايد و در تمامي محصولات مذکور نيز از مواد اوليه کاملا طبيعي و با حداقل مضرات استفاده شده است. اما اگر بخواهيم در مورد طعم هاي ادويه اي و تند صحبت کنيم، به هيچ وجه نمي توانيم از Kettle Brand عبور کنيم. اين شرکت به تازگي دو محصول جديد با نام هاي جالب و اسپانيولي را روانه بازار نموده که خود اسم انتخاب شده نشان دهنده طعم محصول است. چيپس ترتيلاي Tias که در دو طعم فلفلي Con Queso و باربکيوي شيرين Baja عرضه مي شود داراي حس يک مهماني نيمه مکزيکي – آمريکايي در فضاي باز است. در خلق طعم Baja از مقدار کمي عسل نيز استفاده شده و سپس با کمي طعم دودي مخلوط گرديده است. در خلق طعم Con Queso از مخلوطي از انواع پنيرها، به همراه طعم سير، پياز و فلفل سبز و قرمز بهره برده شده تايک طعم به واقع اسپانيولي در دهان مصرف کننده حس شود. نکته شايان ذکر در خلق اين طعم هاي جدي، استفاده از مواد کاملا تازه و دست اول مي باشد. وقتي صحبت از سير و پياز در توليد اين محصول به ميان مي آيد به هيچ وجه منظور ما استفاده از اسانس نيست بلکه خود سير و پياز و تازه است. حتي در توليد اسنک نيز شرکت هايي يافت مي شوند که به برخي مسايل مذهبي اهميت داده و محصول خود را برطبق بعضي قوانين مذهبي توليد مي کنند. به عنوان مثال شرکت Prime Choice Food اقدام به توليد محصولي با نام Savory Balance نموده است که نوعي چيپس ترتيلاي عاري از گلوتن بوده و کاملا بر طبق قوانين دين يهود تهيه شده است. به نظر مي رسد که کنار گذاشتن استفاده از گلوتن، نوعي موم تهيه شده از شاخ حيوانات و برخي غلات، گرايش جديد توليد کنندگان اسنک مي باشد. نکته جالب در مورد اين ترتيلاي جديد، استفاده از انواع پودر ميوه جات در تمامي طعم ها مي باشد.به طوري که از پودر سيب، هويج، گوجه، پرتقال، کلم بروکسل و برخي ميوه هاي استوايي در توليد آن سود برده شده و از اين جهت سرشار از انواع ويتامين، آنتي اکسيدان ومواد معدني است. تمامي مواد اوليه مصرف شده نيز از بهترين و طبيعي ترين نوع مي باشند. به عنوان مثال از ذرت اصلاح نژاد نشده، نمک دريا و روغن غير هيدروژنه به عنوان مواد اوليه اصلي اين محصول ياد مي شود. به واقع با اين همه اختلاف سليقه، يافتن جايي بر روي قفسه فروشگاه ها ونگه داري آن کاري بس دشوار است. به واقع هيچ پاياني براي تنوع طلبي انسان نمي توان قايل شد. شرکت Popcorn Indiana براي رفع عطش چيپس خورهاي حرفه اي، نوعي محصول دوگانه را وارد بازار کرد که چيزي مابين پاپ کورن و چيپس ترتيلاست. اين محصول نيز عاري از گلوتن و با بهره گيري از مواد اوليه کاملا طبيعي تهيه شده است. محصول Chipsin که در اصل نوعي چيپس ترتيلاي مثلثي هوادهي شده مي بشاد در طعم هاي پنير چدار سفيد، سس بوفالو وينگر، نمک دريايي وجالانپو رنج عرضه شده است. مديران شرکت معتقدند که اين محصول تمامي مزاياي پاپ کورن را به همراه دارد بدون آن که پاپ کورن باشد. از طرفي آن ها بر اين عقيده اند که محصول جديدشان نوعي ابداع دوباره چيپس مي باشد. اما برخلاف Popcorn Indiana، شرکت هايي نيز پديدار مي شوند که روش سنتي جذب مخاطب را بيشتر مي پسندند. يکي از اين شرکت ها، Englewood مي باشد که اقدام به توليد نوعي چيپس کاملا جديد از محصولات سنتي نموده است. اين محصول ابداعي، از دانه هاي لوبيا و برنج تهيه شده و Beanfields نام دارد. محصول جديد Englewood از نظر ارزش غذايي نيز در مرتبه بالايي قرار دارد، به طوري که هر بسته آن حاوي 4 گرم پروتئين برابر با يک ليوان 4 اونسي شير و 4 گرم فيبر، برابر با همان ميزان کشمش مي باشد. از طرفي Beanfields عاري از گلوتن و ذرت است و در طعم هايي همچون بي نمک، نمک دريايي، فلفل نمکي و پيکو دگالو عرضه مي شود. آخرين والبته شايد جالب ترين محصولي که در اين بخش به آن خواهيم پرداخت، Tostitos نام دارد. Tstitosرا شايد بتوان تنها چيپس ترتيلاي آبي رنگ دنيا خواند.دليل رنگ آبي و غير معمول آن اين است که از ذرت آبي رنگ توليد مي شود. رنگ اين محصول به قدري جالب است که شايد مناسب رستوران هاي باکلاس به نظر برسد.مواد اوليه اين محصول نيز کاملا طبيعي بوده و از ذرت آبي و روغن هاي مفيد براي قلب تهيه شده است. 31 لینک به دیدگاه
Mahdi Eng 22940 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 مهر، ۱۳۹۲ فستيوال بيسکوئيت هاي نمکي(Pretzel) پرتزال يا همان چوب شور خودمان البته در انواع مختلفي،هنوز هم جا براي رشد و کسب محبوبيت دارد.تقريبا ديگر خبري از آن چوب هاي شور توخالي و سنتي نيست و امروزه آنها را در انواع مغزدار و با روکش هاي مختلف و طعم هاي مختلف ميتوانيم تهيه کنيم.تمامي گرايش هاي ديگر اسنک ها در چوب شور نيز ديده مي شود.گريش به عدم استفاده از گلوتن،کالري کمتر چربي بدون ترانس و از اين دست حرفها که در مورد چوب شور نيز گفته و شنيده مي شود. صنعت شناخت چوب شور تعييرات بسياري را داشته و ما هم اکنون شاهد ارائه چوب شورهاي منجمد با مغزهاي مختلفي همچون پيوستيم.شرکت چوب شورسازي Rich Prooluct،نمونه اي جديد از اين نوع اسنک را عرضه نموده که پرتزال با مغز پنيرچدار است.اين محصول بايستي براي مدت بسيار کوتاهي در مايکروفر قرار بگيرد تا آماده مصرف شود.هر 3 پرتزال داراي 110 کالري انرژي و 3 گرم چربي است.اين نوع پرتزال به صورت بالشتي تهيه شده و ميتوان آن را لقمه اي ناميد که مي تواند يک پيش غذاي ساده و خوش طعم به حساب بيايد. به دليل دارا بودن مواد لبني،اين نوع پرتزال بسيار سالمتر از چيپس سيب زميني سرخ کرده به عنوان يک ميان وعده است و انتظار مي رود افرادي که به دنبال زژيم غذايي سالمتر هستند،استقبال مناسبي از اين محصول داشته باشند.با توجه به شرايط حال حاضر اقتصادي،اين نوع پرتزال لقمه اي از قيمت بسيار مناسبي نيز برخوردار است.قيمت مصرف کننده Farm Richبراي اين محصول،7دلار براي هر بسته 34تا 38تائي است که آن را به گزينه اي مناسب براي پذيرايي هاي ساده و گرم مبدل مي سازد.انتخاب اين نوع لسنک از طرفRich Productsکاملا هوشمندانه صورت گرفته چرا که تحقيقات به عمل آمده در بازار اسنک ها حاکي از محبوبيت بيشتر اسنک هاي گرم به ويژه پنير دار در برابر اسنک هايي همچون چيپس و پفک است. شرکت Likewise نيز به اين حقيقت پي برده و محصول پرتزل جديد خود را با مغز هات داگ 100%گوشت عرضه کرده است. در چند سطر پيشين در مورد محصولات عاري از گلوتن زياد نوشتيم ولي بد نيست در اين باره نظر يکي از توليد کنندگان اسنک را نيز بشنويد.مدير شرکت پرتزل سازي KIM & SCOTTsمعتقد است که در حالي که بسياري از مردم از خوردن محصولات حاوي گلوتن ابا دارند،ولي به هيچ وجه حاضر نيستند طعم را فداي عدم وجود گلوتن بنمايند.ولي ما به هيچ وجه حاضر نيستيم حق مسلم مشتريان را ناديده بگيريم.بسياري از مصرف کنندگان از پرتزل و ديگر اسنک ها نه به عنوان يک ميان وعده بلکه به عنوان يک وعده غذايي سبک استفاده مي کنند پس سلامتي محصول برايشان از اهميت بالايي برخوردار است.اين امر آنقدر براي ما بااهميت است که قصد داريم خط توليد محصولات ارگانيک را نيز راه اندازي کنيم. در همين راستا شرکت Kim &Scotts پرتزل جديد خود را با استفاده از 5 نوع آرد مختلف از انواع غلات مغذي توليد نموده است.آنها دليل استفاده از 5 نوع آرد را ،ايجاد فضايي جديد در توليد پرتزل هاي بدون گلوتن مي دانندو مي گويند: بسياري از پرتزل سازان فقط از آرد برنج به عنوان جايگزين گلوتن استفاده مي کند و ما مي خواستيم نشان دهيم که نبايد خود را به مواد اوليه محدود کرد.يکي ديگر از ابداعاتي که متعلق به اين شرکت مي باشد،توليد پرتزل بدون استفاده از هر نوع مغز براي افرادي که داراي رژيم غذايي خاص و يا افرادي که به خشک بار حساسيت دارند،مي باشد. در رده بندي گرايش هاي بازار مصرف اسنک ها،تمديد مصرف کنندگان به استفاده از محصولات عاري از گلوتن و محصولات ضد حساسيت،جزء بيست گرايش اول بازار ذکر شده اند که اين خود حاکي از اهميت والاي اين دو موضوع در توليد اسنک دارد. 33 لینک به دیدگاه
Mahdi Eng 22940 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 مهر، ۱۳۹۲ فستيوال بيسکوئيت هاي نمکي(Pretzel) پرتزال يا همان چوب شور خودمان البته در انواع مختلفي،هنوز هم جا براي رشد و کسب محبوبيت دارد.تقريبا ديگر خبري از آن چوب هاي شور توخالي و سنتي نيست و امروزه آنها را در انواع مغزدار و با روکش هاي مختلف و طعم هاي مختلف ميتوانيم تهيه کنيم.تمامي گرايش هاي ديگر اسنک ها در چوب شور نيز ديده مي شود.گريش به عدم استفاده از گلوتن،کالري کمتر چربي بدون ترانس و از اين دست حرفها که در مورد چوب شور نيز گفته و شنيده مي شود. صنعت شناخت چوب شور تعييرات بسياري را داشته و ما هم اکنون شاهد ارائه چوب شورهاي منجمد با مغزهاي مختلفي همچون پيوستيم.شرکت چوب شورسازي Rich Prooluct،نمونه اي جديد از اين نوع اسنک را عرضه نموده که پرتزال با مغز پنيرچدار است.اين محصول بايستي براي مدت بسيار کوتاهي در مايکروفر قرار بگيرد تا آماده مصرف شود.هر 3 پرتزال داراي 110 کالري انرژي و 3 گرم چربي است.اين نوع پرتزال به صورت بالشتي تهيه شده و ميتوان آن را لقمه اي ناميد که مي تواند يک پيش غذاي ساده و خوش طعم به حساب بيايد. به دليل دارا بودن مواد لبني،اين نوع پرتزال بسيار سالمتر از چيپس سيب زميني سرخ کرده به عنوان يک ميان وعده است و انتظار مي رود افرادي که به دنبال زژيم غذايي سالمتر هستند،استقبال مناسبي از اين محصول داشته باشند.با توجه به شرايط حال حاضر اقتصادي،اين نوع پرتزال لقمه اي از قيمت بسيار مناسبي نيز برخوردار است.قيمت مصرف کننده Farm Richبراي اين محصول،7دلار براي هر بسته 34تا 38تائي است که آن را به گزينه اي مناسب براي پذيرايي هاي ساده و گرم مبدل مي سازد.انتخاب اين نوع لسنک از طرفRich Productsکاملا هوشمندانه صورت گرفته چرا که تحقيقات به عمل آمده در بازار اسنک ها حاکي از محبوبيت بيشتر اسنک هاي گرم به ويژه پنير دار در برابر اسنک هايي همچون چيپس و پفک است. شرکت Likewise نيز به اين حقيقت پي برده و محصول پرتزل جديد خود را با مغز هات داگ 100%گوشت عرضه کرده است. در چند سطر پيشين در مورد محصولات عاري از گلوتن زياد نوشتيم ولي بد نيست در اين باره نظر يکي از توليد کنندگان اسنک را نيز بشنويد.مدير شرکت پرتزل سازي KIM & SCOTTsمعتقد است که در حالي که بسياري از مردم از خوردن محصولات حاوي گلوتن ابا دارند،ولي به هيچ وجه حاضر نيستند طعم را فداي عدم وجود گلوتن بنمايند.ولي ما به هيچ وجه حاضر نيستيم حق مسلم مشتريان را ناديده بگيريم.بسياري از مصرف کنندگان از پرتزل و ديگر اسنک ها نه به عنوان يک ميان وعده بلکه به عنوان يک وعده غذايي سبک استفاده مي کنند پس سلامتي محصول برايشان از اهميت بالايي برخوردار است.اين امر آنقدر براي ما بااهميت است که قصد داريم خط توليد محصولات ارگانيک را نيز راه اندازي کنيم. در همين راستا شرکت Kim &Scotts پرتزل جديد خود را با استفاده از 5 نوع آرد مختلف از انواع غلات مغذي توليد نموده است.آنها دليل استفاده از 5 نوع آرد را ،ايجاد فضايي جديد در توليد پرتزل هاي بدون گلوتن مي دانندو مي گويند: بسياري از پرتزل سازان فقط از آرد برنج به عنوان جايگزين گلوتن استفاده مي کند و ما مي خواستيم نشان دهيم که نبايد خود را به مواد اوليه محدود کرد.يکي ديگر از ابداعاتي که متعلق به اين شرکت مي باشد،توليد پرتزل بدون استفاده از هر نوع مغز براي افرادي که داراي رژيم غذايي خاص و يا افرادي که به خشک بار حساسيت دارند،مي باشد. در رده بندي گرايش هاي بازار مصرف اسنک ها،تمديد مصرف کنندگان به استفاده از محصولات عاري از گلوتن و محصولات ضد حساسيت،جزء بيست گرايش اول بازار ذکر شده اند که اين خود حاکي از اهميت والاي اين دو موضوع در توليد اسنک دارد. 34 لینک به دیدگاه
Mahdi Eng 22940 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 مهر، ۱۳۹۲ لذايذ ترکيبي شرکت اسنک هاي تنوري Marsبه تازگي نوع جديدي از پرتزل را روانه سوپر مارکت نموده که از نظر طعم و مزه بسيار جالب مي باشد اين پرتزل داراي طعم هاي ترکيبي جالبي همچون طعم بال مرغ،پنير بلوچيز و مقداري ادويه جات مي باشد.اين اسنک از سيستم توزيع ملي در سراسر ايالات متحده سود مي برد و به صورت همزمان در تمامي ايالات اين شرکت توزيع مي شود.آنها معتقدند از آنجا که گروه پرتزل ها همواره رو به رشد مي باشد.پس چرا عقب نشيني؟بايستي همواره طعم هاي ماجراجويانه را ارائه داد تا بلکه رشد اين صنعت کمک بيشتري شود.اسنک جديد Mars،Combos نام دارد. شرکت UTZ Quality Foods اقدام به عرضه مشترک سري محصولات جديد خود با چند برند ديگر نموده و نام اين سري را Disneyنهاده است.اين محصولات داراي بسته بندي هايي هستند که بر روي آنان از عکس هاي شخصيت هاي کارتني همجون کارتن اتومبيل ها و غيره سود برده شده است.اين محصول در هربار مصرف فقط داراي 100کيلوکالري انرژي است و عاري از هر نوع اسيد چرب غير اشباع ميباشد.علاوه بر بسته بندي،خود محصول نيز داراي اين اشکال زيبا و جذاب براي کودکان مي باشد.تصور کنيد که يک کودک با چه ذوق و شوقي يک بسته از اين پرتزل ها را باز کند و در آن شخصيت هاي کارتني مورد علاقه خود را بيابد. اين محصول بر روي بسته بندي خود داراي يک لوگوي خاص مي باشد که مختص محصولاتي است که داراي ترانس چرب صفر مي باشد. به اين به اين وسيله ميتوان آنرابراحتي تشيص داد و براي کودکان انتحاب نمود. شايدبتوان اين اتفاق را اولين در نوع خود توصيف کرد. همکاري بين يک شرکت توليدي مواد غذايي ويک شرکت توليد محصولات فرهنگي براي کودکان.UTZهدف اصلي خود ازارايه محصول را،آگاهي بخشيدن به والدين در مورد مواد غذايي مورد مصرف کودکان اعلام کرده است . ميهماني کراکرها شايدکراکرهارا از اولين اسنکهايي بايد به شمارآورد که از همان ابتدا داراي هويت اسنک بوده اند ومردم به آنها به واقع به چشم يک ميان وعده صرف مينگريستند.اما همين ميان وعده صرف نيزدر گذر روزگار دچارتغييرات هويتي بسياري شده است.امروزه کراکرهابه راحتي با گوشت ويا پنيرنيز مصرف ميکنند. وقتي صحبت از غذاهاي بعنوان سالمتر وبهتر براي مصرف کنندگان به ميان مي آيد،شما دقيقا نميتوانيدحدس بزنيد که محتويات آن بسته غذايي چيست.يکي ازاين محصولات بهتر وسالمتر340crispاست.اين سري محصولات داراي تنها35کالري در هر بسته مي باشند و وزن بسته نيز تنها نيم اونس ميباشد .هربسته حاوي8تا10عدد کراکر ميباشد که درلايه هاي محافظ ميباشند.اين کراکرها ازدانه هاي سبوس دار توليد شده اندوازاين رو داراي خواص تقويتي مناسبي نيز براي بدن ميباشند. شرکتTH foods،توليد کننده برندCrunchmaster در حال بهره برداري از تخصص خود در امر تنوري کردن و پختن کراکر در بهترين شکل ممکن است چرا که امروزه کمتر کسي پيدا ميشود که کراکرها را به صورت غير کرانچي ترجيح مي دهد.هر چقدر هم که مصرف کنندگان به دنبال محصولات سلامت و کم ضرر باشند،باز هم دوست دارند که آن خشکي مطبوع و شکنندگي لذت بخش کراکر را در دهان حس کنند.محصولات سري Crunchmaster علاوه بر اين خواص سرشار از فيبر و عاري از هر نوع شيرين کننده،گلوتن و روغن با ترانس مي باشد.از نظر مقدار کيلوکالري و سديم نيز کاملا مناسب تمامي گروهها مي باشند. شرکت Snyder-Lanceنيز با توليد نوعي کراکر جديد با توليد نوعي کراکر جديد و البته بسيار با کيفيت به جمع کراکرسازان چيوسته است.نکته متمايز در مورد کراکر Snyder،طعم پنير و خامه فوق العاده طبيعي آن است.اين کراکر با انواع عصاره سبزيجات طبخ مي شودوقتي در توليد آن از برخي خواص داروئي نيز سود برده مي شود.اين کراکر در دو نوع طعم پنير و خامه و طعم سبزيجات عرضه مي شود.اين محصول Cracker Creation نام داردو در نوع خود کلاس کار جديدي را در توليد کراکرها بنيان گذاشته است.نوع طعم دهي اين کراکر ها به گونه اي است که آنهارا داراي شخصيت بزرگسال جلوه مي دهد. از اين رو افراد بزرگسال در هنگام مصرف آن حس خوردن چيپس و پفک را نداشته و به نوعي آن را با عذاب وجدان کمتري تناول مي کنند.هر جا صحبت از يکي از محصولات غذايي پرطرف دار به ميان مي آيد.غير ممکن است که شما نامKradt Food را نشنويد.اين شرکت نوعي اسنک با نام تجاري Stixرا روانه بازار کرده که در واقع کراکر باريک مي باشد.نوع بسته بندي انتخاب شده براي آن نيز از نوع ايستاده است تا حمل و نقل و استفاده از آنرا براي مصرف کننده تسهيل کننده Stixدر دو طعم دارچيني و فلفلي عرضه مي شود. شايد بتوان ادعا کرد که کراکر بدون بدون ططعم نهايي که کراکر واقعي نيست،از اينرو بسياري از شرکت ها يا از طعم هاي خاص براي مرحله توليد نهايي استفاده مي کننديا بر روي بسته بندي محصولات پيشنهادهايي را براي طعم بهتر کراکر مي دهند.اما شرکت Partners Kent محصول Mai Dolci را در طعم هاي متنوعي همچون ليمويي تازه،فندقي،دارچيني و وانيلي عرضه نموده است. مدير فروش شرکت از نوآوري مورد استفاده در اين محصول کاملا حمايت مي کند و مي گويد: اگر زماني ما توليدکندگان به نقطه اي برسيم که در آن زمان ابداعات و نوآوري برايمان بي معنا باشد.حتما يازار خود را از دست خواهيم داد.ما در توليد اين کراکر از آخرين فنآوري و بهترين مواد اوليه و البته خلق طعم هاي جديد سود برده ايم.به نظر مي ايد يک قدم به سمت سالم سازي اسنک ها مورد استفاده مردم است و آن چيزي ايست که مردم از ما انتظار دارند. 33 لینک به دیدگاه
Mahdi Eng 22940 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 مهر، ۱۳۹۲ پف پفي ها صنايع توليد انواع پاپ کورن يا همان ذرت بوداده ..........تفاوت هاي فاحشي کرده اند. فورمولاسيون بهتر و سالمتر در کنار طعم هاي جالب،ذرت بوداده را به يک اسنک سرگرم کننده تبديل نموده است.براي بسياري از آمريکايي ها تابستان فقط زماني واقعا فرا مي رسد که يک کارنول از شهرستان عبور کند و برايشان يک هفته شادي و نشاط و سرگرمي را به ارمغان بياورد.آخرين و شايد بهترين بخش اين کارناوالها،بخش غذاهاست. معمولا اين کارناوالها شادي،در بخش مواد غذايي خود،غذاهاي شهرهاي مختلف و قوميت هاي گوناگون را در معرض امتحان شهروندان قرار مي دهند.بنظر مي رسد که کارنوال پاپ کورن ما هم براي تابستان امسال طعم هاي جالب و خواستني بسياري را براي عرضه وارد بطوريکه هيچ کس ناراضي نخواهد ماند.شرکتRudolph Foodبه تازگي طعمي را براي پاپ کورن هاي خود طراحي کرده که به طور حتم مورد استقبال مردم جنوب آمريکا قرار خواهد گرفت.مردم جنوب آمريکا به صورت عجيبي دوستدار طعم پنيرPimentoو چاشني هاي CAJUN مي باشند. Rudolph با اطلاع از اين عادت بومي،از هر دوي اين طعم ها در پاپ کورن هاي جديد خود استفاده کرده است. اما شرکت Kernel Fobiyans نيم نگاهي به افراد داراي رژيم هاي خاص داشته است. پاپ کورن توليدي Kernelسه طعم ملايم که درميان آنها طعمchicago-Styleنيز ديده مي شود.نحوه خلق اين طعم به اين صورت است که طعم Goldenبا طعم کارامل در هم آميخته شده ودرنهايت کمي هم طعم پنير چدار طلايي به عنوان طعم تمام کننده به آن اضافه گرديده است.مدير شرکت از آگاهي بالاي مصرف کنندگان در مورد غذاهايي که براي آنها مضر يا مفيد است مي گويد.وي معتقد است که استفاده از روغن ترانس صفر،عدم به کارگيري گلوتن و سود جستن از بهترين و طبيعي ترين مواد غذايي ممکن،حق مسلم اين نوع مصرف کننده مي باشد.به همين دليل ما از طرح هاي گرافيکي با رزلوشن بالا جهت نمايد.محتويات بسته بندي و مواد اوليه به کار رفته استفاده کرده ايم تا کار انتخاب را براي مصرف کنندگان تسهيل کرده باشيم. شرکت Hally Gourn…........بر ديگري را مدنظر خود قرار داده که آن شرايط اقتصادي حال حاضر ايالات متحده است. از اين رو اين شرکت به تازگي اندازه جديدي از پاپ کورن را براي يک وعده مصرف طراحي کرده و قيمت آن را نيز 99 سنت تعسسن نموده است. اين تنها محصول شرکت Holly نيست. در سبد توليدات اين شرکت انواع مختلف پاپ کورن در بسته بندي هاي مختلف ، از ساده تا بسته بندي مخصوص هديه، ديده مي شود. Holly در استفاده از مواد اوليه نيز دقت خوبي از خود نشان مي دهد و از شکر قهوه اي، پنير چدار ايالت ويسکانسين و کره واقعي در محصولات خود استفاده مي کند. اما کساني که عاشق همان سبک قديمي درست کردن پاپ کورن در فر يا مايکروفر مي باشند، احتمالا سياست گذار شرکت Homamade POP Corn خواهند بود که محصول آماده مايکرويو خود را به تازگي روانه بازار کرده است. اين پاپ کورن داراي روکشي کره اي استو داراي کمي نمک نيز مي باشدو کافي است تا نخ آويزان به بست هاي اين نوع پاپ کورن را بکشيد تا به جاي يک بسته، صاحب يک ظرف شويد. با اين کار بسته بندي تبديل به يک بشقاب لبه دار مي شود. شايد Homamade به اين ترتيب خواسته تا جايزه اي را هم به شرکت کنندگان در کارنوال خود داده باشد. اين شرکت اوايل سال 2010 وارد بازار شد ولي به قدري سريع پيشرفت کرده که هم اکنون تبديل به برند شماره 3 درتوليد پاپ کورن شده است. شرکت Kernel Seasons همواره به يکي از بهترين چاشني زن هاي پاپ کورن شهرت داشته و دارد. اين توليد کننده درجه يک ، از مواد اوليه بسيار مرغوبي سود مي برد که طعم محصولات را به واقع متفاوت مي سازند. Kernel Seasons در توليد پاپ کورن تخصصي خود از روغن آفتابگردان درجه 1، کره تصفيه شده، دانه کامل غلات و غيره سود مي برد. در توليد اين پاپ کورن هيچ طعم دهنده يا رنگ غير طبيعي به کار نمي رود و ترانس روغن مورد استفاده نيز صفر است. اسنک هاي ميوه و خشکبار غذايي که مي خوريم تا حد امکان سالم و طبيعي باشد. براي چنين افرادي يک بسته خشکبار به همراه قطعات خشک شده ميوه جات، هم سرشار از انرژي است و هم لذيذ و بامزه، برخي اسنک سازان همچون Poppa Ds به خوبي رگ خواب اين افراد را شناخته اند و محصولاتي همچون تافي بادام زميني قرمز را ارائه کرده اند. اين تافي يکي از پر فروش ترين محصولات اسنکي امسال بوده است. در ابتداي عرضه شرکت انتظار داشت که در 6 ماه اول، اين اسنک حدود 5 هزار بسته فروش کند ولي با کمال تعجب، اين رقم 6 برابر شده و به 30 هزار بسته در همان مدت زمان رسيد. اين محصول در دو اندازه 2 و 4 اونسي در بسته بندي هاي قابل بسته شدن دوباره عرضه شده اند. البته در اين موفقيت، روش توزيع نيز بي تاثير نبوده است. چرا که تمامي فروشگاه هاي زنجيره اي معتبر همچون 11-7،Rouses Supe ,Markets Kimishops و بسياري ديگر از مکان هاي محبوب عاشقان خريد و پول خرج کردن، عرضه شده است. بادام زميني با چاشني طعم بال مرغ، يکي ديگر از محصولات جديد Poppa Ds مي باشد که انتظار مي رود همانند محصول اول، با اقبال عمومي مناسبي همراه شود. اين محصول به زودي در بسته هاي 4 اونسي و فقط در فلوريدا عرضه خواهد شد. اين شرکت هم چنين قصد دارد محصول بادام زميني با طعم فلفل تايلندي خود که هم اکنون در بسته هاي 12 اونسي عرضه مي شوند را در بست هاي 5 اونسي نيز روانه بازار کند و همچون محصولات ديگر، آن را فقط در فروشگاه هاي خاص عرضه خواهند کرد. منبع : persiapack.ir 33 لینک به دیدگاه
elh@m_arch 1548 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 مهر، ۱۳۹۲ باز هم تاپیک های خوشمزه و مفید و دوست داشتنی آقا مهدی!!! مرسی عزیزم از دعوتت! 12 لینک به دیدگاه
Lam soo 679 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 مهر، ۱۳۹۲ سلام مهدی جان. خیلی اطلاعاتش برام جالب بود. تا حالا فقط می خوردم و به این چیزا توجه نمی کردم. ممنون بخاطر دعوتت. 11 لینک به دیدگاه
مجید بهره مند 43111 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 مهر، ۱۳۹۲ اقا مهدی بازم مثل همیشه گل کاشتی خیلی عالی ممنون از دعوتت 8 لینک به دیدگاه
delovan20 1048 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 مهر، ۱۳۹۲ اطلاعات خوبی بود مرسی ازدعوتتون 5 لینک به دیدگاه
Gandom.E 17805 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 مهر، ۱۳۹۲ چه تاپیک خوشمزه ایییییییییی مثل همیشه عالی داداشی 5 لینک به دیدگاه
Adel00 5292 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 مهر، ۱۳۹۲ سلام داش مهدی ممنون از دعوتت رفیق جالب بود. کامل و به روز . سپاس 3 لینک به دیدگاه
nasim184 12256 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 مهر، ۱۳۹۲ مرسی مهدی جان.... عالی بود مثل همیشه 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده