mim-shimi 25686 ارسال شده در 23 آذر، 2013 سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام این شما و این هم شماره اول مجلمون برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام همگی خسته نباشین مخصوصا آقا امیر صادقی پور و آقای امیر قاسمیان که طراحی و ویراستاری مطالب رو به عهده داشتند تشکر ویژه از همکاران این شماره: زینب جان مریم جان آقا احمدرضا آقای شریفی آقای صادقی پور آقای قاسمیان آقا اردشیر 29
a.namdar 5908 ارسال شده در 24 آذر، 2013 دوستان خسته نباشید ، تبریک میگم، عالی بود مجله. :icon_gol: 13
unstoppable 5989 ارسال شده در 24 آذر، 2013 خسته نباشید دوستان عزیز...ممنون از همگی...:vi7qxn1yjxc2bnqyf8v 10
faezeh mzk 19231 ارسال شده در 24 آذر، 2013 تبریک و خسته نباشید به دوستای عزیز:hapydancsmil::icon_gol: 11
Ali.Fatemi4 22827 ارسال شده در 24 آذر، 2013 ممنون از همه دوستان که زحمت کشیدن... خانوم "جان" کیه؟ خب با فامیل بنویسین دیگه 8
mim-shimi 25686 مالک ارسال شده در 24 آذر، 2013 ممنون از همه دوستان که زحمت کشیدن... خانوم "جان" کیه؟ خب با فامیل بنویسین دیگه دوستام بودن خب فامیلشون تو مجله هست 8
amir ghasemiyan 4517 ارسال شده در 24 آذر، 2013 ممنون از همه دوستان که زحمت کشیدن... خانوم "جان" کیه؟ خب با فامیل بنویسین دیگه حالا شما هم ايراداي بني اسرائيلي بگير 8
Hamid Mehrazin 7043 ارسال شده در 25 آذر، 2013 باسلام بسیار تبریک به خاطر تاسیس مجله نو کیمیا خدمت دوستان گل رشته شیمی البته ناگفته نماند جای بهبود در این مجله بسیار زیاد وجود دارد و دارای عیوبی مخصوصا در طراحی است که جای بهبود زیاد دارد ولی برای قدم اول بسیار جای ستایش دارد بازهم تبریک:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol: 11
Mehdi.Aref 26800 ارسال شده در 25 آذر، 2013 تشکر و خسته نباشید به همه دست اندرکاران مجله. عالیه به امید موفقیتهای بیشتر 13
The Idealist 1527 ارسال شده در 26 آذر، 2013 درود خوشحالم که اولین شماره این مجله منتشر شد به امید موفقیت های بیشتر 9
z.b 6335 ارسال شده در 26 آذر، 2013 دست همگی درد نکنه! امید است آسانسور ترقی همینجوری با شتاب بالا بره! 8
amir ghasemiyan 4517 ارسال شده در 26 آذر، 2013 دست همگی درد نکنه! امید است آسانسور ترقی همینجوری با شتاب بالا بره! ايشالله البته با كمك دوستاني مثل شما كه براي مجله زحمت كشيدن و مقاله فرستادن 8
maryam 2009 369 ارسال شده در 28 آذر، 2013 همگی خسته نباشید :love070: واقعا عالیه به امید موفقیت های بیشتر ممنون از همگی 8
Hamid Ghobadi 12840 ارسال شده در 29 آذر، 2013 سلام و خسته نباشید ... دستتون درد نکنه که این پرچم ها رو یکی پس از دیگری برافراشته میکنید... 7
The Idealist 1527 ارسال شده در 2 دی، 2013 درود دوستان بنده یه بانک اطلاعاتی تقریبا کاملی راجع به مواد آلی دارم که کار بچه های دانشگاه خودمونه و هر ماده آلی رو تو تقریبا 2-3 صفحه معرفی کرده اعم از خصوصیات و روش تولید و کاربرد اگه صلاح بدونین میتونیم تو هر شماره مجله یکی از این مواد آلی رو معرفی کنیم مجله ها هستن که هر کس یه ستون ثابت داره و تو هر شماره یه چیزی می نویسه، یه چیزی مثل اون 5
amir ghasemiyan 4517 ارسال شده در 2 دی، 2013 درود دوستان بنده یه بانک اطلاعاتی تقریبا کاملی راجع به مواد آلی دارم که کار بچه های دانشگاه خودمونه و هر ماده آلی رو تو تقریبا 2-3 صفحه معرفی کرده اعم از خصوصیات و روش تولید و کاربرد اگه صلاح بدونین میتونیم تو هر شماره مجله یکی از این مواد آلی رو معرفی کنیم مجله ها هستن که هر کس یه ستون ثابت داره و تو هر شماره یه چیزی می نویسه، یه چیزی مثل اون سلام دوست عزيز خيلي عاليه. فقط اگه امكانش هست يكي دو صفحه رو نمونه بدين ببينيم چطوريه؟ چي هست اصن 5
ارسال های توصیه شده