رفتن به مطلب

اولین شماره مجله مهندسی شیمی نواندیشان - نوکیمیا


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

این شما و این هم شماره اول مجلمونhapydancsmil.gif

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

همگی خسته نباشین:icon_gol:

مخصوصا آقا امیر صادقی پور و آقای امیر قاسمیان که طراحی و ویراستاری مطالب رو به عهده داشتند:w16:

 

 

تشکر ویژه از همکاران این شماره:

زینب جان

مریم جان

آقا احمدرضا

آقای شریفی

آقای صادقی پور

آقای قاسمیان

آقا اردشیر

  • Like 29
ارسال شده در

دوستان خسته نباشید :a030:، تبریک میگم، عالی بود مجله. :icon_gol::icon_gol:

  • Like 13
ارسال شده در

:hapydancsmil::hapydancsmil:

  • Like 13
ارسال شده در

دوستان نه خسته....بسیار عالی بود:icon_gol:

  • Like 13
ارسال شده در

خسته نباشید دوستان عزیز...ممنون از همگی...:vi7qxn1yjxc2bnqyf8v

  • Like 10
ارسال شده در

تبریک و خسته نباشید به دوستای عزیز:hapydancsmil::icon_gol::icon_gol:

  • Like 11
ارسال شده در

ممنون از همه دوستان که زحمت کشیدن...

 

خانوم "جان" کیه؟

خب با فامیل بنویسین دیگه:w000:

  • Like 8
ارسال شده در
ممنون از همه دوستان که زحمت کشیدن...

 

خانوم "جان" کیه؟

خب با فامیل بنویسین دیگه:w000:

دوستام بودن خب:w000:

 

فامیلشون تو مجله هست:banel_smiley_4:

  • Like 8
ارسال شده در
ممنون از همه دوستان که زحمت کشیدن...

 

خانوم "جان" کیه؟

خب با فامیل بنویسین دیگه:w000:

 

:banel_smiley_4:

حالا شما هم ايراداي بني اسرائيلي بگير

  • Like 8
ارسال شده در

باسلام

بسیار تبریک به خاطر تاسیس مجله نو کیمیا خدمت دوستان گل رشته شیمی

البته ناگفته نماند جای بهبود در این مجله بسیار زیاد وجود دارد و دارای عیوبی مخصوصا در طراحی است که جای بهبود زیاد دارد ولی برای قدم اول بسیار جای ستایش دارد

بازهم تبریک:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol:

  • Like 11
ارسال شده در

تشکر و خسته نباشید به همه دست اندرکاران مجله. عالیه به امید موفقیتهای بیشتر :a030:

  • Like 13
ارسال شده در

درود

خوشحالم که اولین شماره این مجله منتشر شد

به امید موفقیت های بیشتر

  • Like 9
ارسال شده در

دست همگی درد نکنه!hapydancsmil.gif امید است آسانسور ترقی همینجوری با شتاب بالا بره!:ws3::icon_gol:

  • Like 8
ارسال شده در
دست همگی درد نکنه!hapydancsmil.gif امید است آسانسور ترقی همینجوری با شتاب بالا بره!:ws3::icon_gol:

 

ايشالله

البته با كمك دوستاني مثل شما كه براي مجله زحمت كشيدن و مقاله فرستادن:a030:

  • Like 8
ارسال شده در

همگی خسته نباشید :love070:

واقعا عالیه

به امید موفقیت های بیشتر

ممنون از همگی:icon_gol:

  • Like 8
ارسال شده در

سلام و خسته نباشید ... دستتون درد نکنه که این پرچم ها رو یکی پس از دیگری برافراشته میکنید... :icon_gol:

  • Like 7
ارسال شده در

خسته نباشید بچه ها

:a030:

  • Like 7
ارسال شده در

خسته نباشید بچه ها

:a030:

 

سلامت باشيد. شما خسته نباشيد. :ws3:

  • Like 6
ارسال شده در

درود دوستان

 

بنده یه بانک اطلاعاتی تقریبا کاملی راجع به مواد آلی دارم که کار بچه های دانشگاه خودمونه و هر ماده آلی رو تو تقریبا 2-3 صفحه معرفی کرده اعم از خصوصیات و روش تولید و کاربرد

 

اگه صلاح بدونین میتونیم تو هر شماره مجله یکی از این مواد آلی رو معرفی کنیم

 

مجله ها هستن که هر کس یه ستون ثابت داره و تو هر شماره یه چیزی می نویسه، یه چیزی مثل اون :w16:

  • Like 5
ارسال شده در
درود دوستان

 

بنده یه بانک اطلاعاتی تقریبا کاملی راجع به مواد آلی دارم که کار بچه های دانشگاه خودمونه و هر ماده آلی رو تو تقریبا 2-3 صفحه معرفی کرده اعم از خصوصیات و روش تولید و کاربرد

 

اگه صلاح بدونین میتونیم تو هر شماره مجله یکی از این مواد آلی رو معرفی کنیم

 

مجله ها هستن که هر کس یه ستون ثابت داره و تو هر شماره یه چیزی می نویسه، یه چیزی مثل اون :w16:

 

سلام دوست عزيز

 

خيلي عاليه. فقط اگه امكانش هست يكي دو صفحه رو نمونه بدين ببينيم چطوريه؟ چي هست اصن :ws3:

  • Like 5
×
×
  • اضافه کردن...