sahand 565 ارسال شده در 3 مرداد، 2010 عشقی که بر انسان بود شمشیر چوبین آن بود ... یه جمله ی طلایی روی پیشونی من نوشته و اونم اینه که اگه قوی نباشی هیچی نیستی. حالا بگید ببینم : عشق به انسان میتونه واقعی و ناب باشه؟ من میگم : نه:167:
VINA 31339 ارسال شده در 3 شهریور، 2010 نهانسان قبل از اینکه عاشقه دیگری باشه عاشقه خودشه:icon_pf (34):
pesare irani 41807 ارسال شده در 14 فروردین، 2012 عشقی که بر انسان بود شمشیر چوبین آن بود ... یه جمله ی طلایی روی پیشونی من نوشته و اونم اینه که اگه قوی نباشی هیچی نیستی. حالا بگید ببینم : عشق به انسان میتونه واقعی و ناب باشه؟ من میگم : نه:167: چرا نمیتونه شیرین و فرهاد پس چی بود
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری