رفتن به مطلب

«« نظرسنجی مسابقه شیت بندی سری هفتـــــــــــــ »»


R.Irankhah

بهترین شیت ؟!  

58 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. بهترین شیت ؟!



ارسال های توصیه شده

اعلام نتایج :

 

نفر اول :
(شیت شماره ی 2)
manjari
عزیزم که برنده ی
150 امتیاز و یک مدال
ostad.gif
میشن ، تبریک میگم عزیـــــــــــزم
flowerysmile.gif

نفر دوم :
(شیت شماره 3 )
faezeh mzk
مهربونم برنده ی
100 امتیاز
میشن ، تبریک میگم فائزه جوووووووووونم
w70.gif

نفر سوم :
شیت شماره1 متعلق به دوست خوبمون
yosef-abdous
که بهشون تبریک میگم و
50 امتیاز
بهشون تقدیم میشه
626gdau.gif

 

*************************************

 

یه بار دیگه از همه ی عزیزانی که در این مسابقه شرکت کردن تشکر میکنم ، کارای همه تون عالی بود
heartshape2.gif
امیدوارم در مسابقات بعدی هم شاهد حضور سبزتون باشم
w72.gif

موفق باشید
:4uboxsmiley:

 

از الان به مدت 3 روز تاپیک باز خواهد بود تا شیت های این عزیزان رو نقد کنید
:a030:

 

  • Like 8
لینک به دیدگاه

درود...

 

تبریک می گم به سه دوست خوب شرکت کننده ام...تلاششون قابل ستایش هست..اهمیتشون به مسابقه ی تالار دارای اهمیت بیشتر...:icon_redface::icon_gol:

 

یادمه همین جا گفته بودم که در باب مرز در شیت می تونم حرف هایی برای گفتن داشته باشم....تو این پست(#7)

 

الوعده وفا...:icon_redface:

.

.

.

خیلی مهم هست که شیت یک استراتژی داشته باشه...

 

یعنی حتی شیت شلخته هم دارای یک نظم پیچیده باشه...که می تونه به اندازه ی یک شیت منظم و دارای خطوط هندسی قائمه قابل فهم و زیبا باشه...

 

یعنی این میون...هیچ بایدی وجود نداره که مرز شیت های ما قائمه باشه یا به صورت خطوط آزاد و سیال...

 

ولی اگر هست..یعنی خطوط مرز هویدا هست...بسیار باید بهش توجه بشه...:icon_redface:

 

مرزهای شیت که به صورت خطوطی نشون داده می شن و تفکیک قائل می شن بین دو یا چند قسمت شیت باید قاعده ای مثه قاعده ی کشیدن خطوط در پلان داشته باشن...

 

یعنی همون مقدار که ما باید به خطوط پلان فکر کنیم...و به این نتیجه برسیم که در بهترین جا قرار گرفته نسبت به سایر خطوط...

 

خطوط مرز در شیت هم..نه بیشتر بلکه به همون اندازه اهمیت دارن...

 

این از همون سخن می اد که معمار..برای هر خط باید دلیل و برهان داشته باشه...این فرقی هست بین نقاش و معمار در حوزه ی ترسیم...

 

وقتی که ما خطوط هندسی راست و قائمه رو انتخاب می کنیم...به دنبال یک استراتژی هستیم که همچی در دایره ی یک مربع یا مستطیل...به صورت خالص تفکیک بشه...

 

اینکه در مواردی خطوط در جایی...به اندازه ی کمی به دلیل جای گرفتن عکس..یا هر مدرک دیگر...جا به جا بشن..این از قئود استراتزی می زنه بیرون...

 

یعنی شما برای جای دادن یک مدرک...کل شیت رو تحت تاثیر قرار می دین...گاهی شما نیاز به یک مقیاس دارین...و می گین باید همون اندازه باشه...پس به فکر یک هندسه ی دیگه باشین نه اینکه مرز شیت به خاطر یک مورد که قبلا به اون فکر نکردین...تغییر ساختار بده...

 

این استراتژی قائمه می طلبه که شما قبلش باید روی یک کاغذ به طور معمول بدونین که چه شیتی با چه اندازه ی مدارکی قرار ایجاد بشه...این کمک می کنه که خارج شدن از قاعده کمتر شکل بگیره...

 

 

گاهی این موارد نه از روی ناچاری..بلکه کامل تعمدی شکل می گیره این بیرون از قاعده زدن...دلیل هم ایجاد یک نقطه عطف یا عدم تکرار هست..

 

اینجا هم این نکته ضروری هست..که باید نقطه ی تفاوت به گونه ای ایجاد بشه که ضربه زنده به شیت نشه...و مثل معروف: اومد ابروش رو درست کنه زد چشمش رو کور کرد نشه...

 

اصولا این مورد..یعنی ایجاد تفاوت..محلی هست که شما 2 برابر زمانی که برای کل شیت صرف می کنین برای انتخاب جاش باید فکر کنین...خلق الساعه بودن و لحظه ای تصمیم گرفتن...به شیت در جاهایی ضربه می زنه...

 

مقیاس و هندسه...در شیت بسیار مهم هست...نسبت های 1 به 2...1 به 3....1 به 4....1 به 6....این ها در شیت قابل فهم هستن..ولی وقتی یک دفعه مقیاس در قسمتی از شیت می رسه به مقیاس 1 به 12..یا بیشتر...اینجا عدم توازن...عدم هماهنگی در شیت شکل می گیره...البته می تونین صحه بزارین..گاهی براسا بعضی شرایط حتی مقیاس 1 به چهار هم در بعضی شیت ها توازن رو بهم می زنه...

 

باید به این نکته برسیم که مرزها در شیت به ما کمک می کنن که این مقیاس ها رو به صورت چشمی ببینیم...و می تونیم راحت تشخیص بدیم که کدوم قسمت به به کل شیت نمی خوره....

.

.

.

من رو ول کنین...همین حوری بازم می رم جلو و ادامه می دم...ولی به فکر حوصله شما هم هستم...البته اگر حوصله کرده باشین تا به اینجا همراه من باشین....

 

البته و صد البته من هنر شیت بندی ندارم...و چون به مینی مالیسم اعتقاد دارم و در اون راستا کار می کنم...شیت بندی های من با زمینه ی سفید و در یک هندسه ی کاملا قائمه و بدون مرز شیت بندی هست...پس در مقایل زحمت دوستان...بنده ی کمترین لُنگ می ندازم به سبک لوطی های پامنار.....

 

ولی انچه گفتم از تجربه بود...و نه به عنوان اشکال از شیت های حاضر...یک بحث کلی رو عرض کردم..که شاید در بعضی موارد به شیت های دوستانم هم بربگرده...که البته به صورت اخص منظورم هیچ کدوم نبود...

 

آرامش پیشکش لحظه هاتون...:icon_redface::icon_gol:

  • Like 6
لینک به دیدگاه

تبریک میگم به manjari عزیزم و تشکر از شرکت دوست خوبمون yosef-abdous برای حضورش :icon_gol::icon_gol::hapydancsmil::hapydancsmil::hapydancsmil:

تشکر ویژه هم از مینای عزیز برای زحمت مسابقه :a030::icon_gol:

 

و تشکر از مطلب خیلی خوب و گویای سام عزیز که مثل همیشه راهنمای خوب ماست:icon_gol::icon_gol::w16:

  • Like 4
لینک به دیدگاه

faezeh mzk تبریک میگم عزیزم :icon_gol:

yosef-abdous به شما هم تبریک میگم :icon_gol:

اول دومی سومی اصلا مهم نیست،همین که کنار هم یه مسابقه دوستانه داشتیم مهمه و ارزش داره

تشکر ویژه از دختر گل R.Irankhah مینای عزیزم که انقدر زحمت میکشه، ممنونم :icon_gol:

 

فقط خوشحالم که قرار شیت ها نقد بشن ، من خیلی زود شیت رو بستم تا به مسابقه برسونم برای همین دقیقا اونی که میخواستم نیست ولی خیلی خوشحال میشم که شیتم رو نقد کنید دوست دارم نقاط قوت و ضعف کارم رو بدونم :icon_gol::hapydancsmil: منتظر نقدتون هستم،در ضمن نگران نباشید من ناراحت نمیشم هر چی میبینید بگید،ممنون موفق باشید دوستان :icon_gol:

  • Like 4
لینک به دیدگاه
درود...

 

تبریک می گم به سه دوست خوب شرکت کننده ام...تلاششون قابل ستایش هست..اهمیتشون به مسابقه ی تالار دارای اهمیت بیشتر...:icon_redface::icon_gol:

 

یادمه همین جا گفته بودم که در باب مرز در شیت می تونم حرف هایی برای گفتن داشته باشم....تو این پست(#7)

 

الوعده وفا...:icon_redface:

.

.

.

خیلی مهم هست که شیت یک استراتژی داشته باشه...

 

یعنی حتی شیت شلخته هم دارای یک نظم پیچیده باشه...که می تونه به اندازه ی یک شیت منظم و دارای خطوط هندسی قائمه قابل فهم و زیبا باشه...

 

یعنی این میون...هیچ بایدی وجود نداره که مرز شیت های ما قائمه باشه یا به صورت خطوط آزاد و سیال...

 

ولی اگر هست..یعنی خطوط مرز هویدا هست...بسیار باید بهش توجه بشه...:icon_redface:

 

مرزهای شیت که به صورت خطوطی نشون داده می شن و تفکیک قائل می شن بین دو یا چند قسمت شیت باید قاعده ای مثه قاعده ی کشیدن خطوط در پلان داشته باشن...

 

یعنی همون مقدار که ما باید به خطوط پلان فکر کنیم...و به این نتیجه برسیم که در بهترین جا قرار گرفته نسبت به سایر خطوط...

 

خطوط مرز در شیت هم..نه بیشتر بلکه به همون اندازه اهمیت دارن...

 

این از همون سخن می اد که معمار..برای هر خط باید دلیل و برهان داشته باشه...این فرقی هست بین نقاش و معمار در حوزه ی ترسیم...

 

وقتی که ما خطوط هندسی راست و قائمه رو انتخاب می کنیم...به دنبال یک استراتژی هستیم که همچی در دایره ی یک مربع یا مستطیل...به صورت خالص تفکیک بشه...

 

اینکه در مواردی خطوط در جایی...به اندازه ی کمی به دلیل جای گرفتن عکس..یا هر مدرک دیگر...جا به جا بشن..این از قئود استراتزی می زنه بیرون...

 

یعنی شما برای جای دادن یک مدرک...کل شیت رو تحت تاثیر قرار می دین...گاهی شما نیاز به یک مقیاس دارین...و می گین باید همون اندازه باشه...پس به فکر یک هندسه ی دیگه باشین نه اینکه مرز شیت به خاطر یک مورد که قبلا به اون فکر نکردین...تغییر ساختار بده...

 

این استراتژی قائمه می طلبه که شما قبلش باید روی یک کاغذ به طور معمول بدونین که چه شیتی با چه اندازه ی مدارکی قرار ایجاد بشه...این کمک می کنه که خارج شدن از قاعده کمتر شکل بگیره...

 

 

گاهی این موارد نه از روی ناچاری..بلکه کامل تعمدی شکل می گیره این بیرون از قاعده زدن...دلیل هم ایجاد یک نقطه عطف یا عدم تکرار هست..

 

اینجا هم این نکته ضروری هست..که باید نقطه ی تفاوت به گونه ای ایجاد بشه که ضربه زنده به شیت نشه...و مثل معروف: اومد ابروش رو درست کنه زد چشمش رو کور کرد نشه...

 

اصولا این مورد..یعنی ایجاد تفاوت..محلی هست که شما 2 برابر زمانی که برای کل شیت صرف می کنین برای انتخاب جاش باید فکر کنین...خلق الساعه بودن و لحظه ای تصمیم گرفتن...به شیت در جاهایی ضربه می زنه...

 

مقیاس و هندسه...در شیت بسیار مهم هست...نسبت های 1 به 2...1 به 3....1 به 4....1 به 6....این ها در شیت قابل فهم هستن..ولی وقتی یک دفعه مقیاس در قسمتی از شیت می رسه به مقیاس 1 به 12..یا بیشتر...اینجا عدم توازن...عدم هماهنگی در شیت شکل می گیره...البته می تونین صحه بزارین..گاهی براسا بعضی شرایط حتی مقیاس 1 به چهار هم در بعضی شیت ها توازن رو بهم می زنه...

 

باید به این نکته برسیم که مرزها در شیت به ما کمک می کنن که این مقیاس ها رو به صورت چشمی ببینیم...و می تونیم راحت تشخیص بدیم که کدوم قسمت به به کل شیت نمی خوره....

.

.

.

من رو ول کنین...همین حوری بازم می رم جلو و ادامه می دم...ولی به فکر حوصله شما هم هستم...البته اگر حوصله کرده باشین تا به اینجا همراه من باشین....

 

البته و صد البته من هنر شیت بندی ندارم...و چون به مینی مالیسم اعتقاد دارم و در اون راستا کار می کنم...شیت بندی های من با زمینه ی سفید و در یک هندسه ی کاملا قائمه و بدون مرز شیت بندی هست...پس در مقایل زحمت دوستان...بنده ی کمترین لُنگ می ندازم به سبک لوطی های پامنار.....

 

ولی انچه گفتم از تجربه بود...و نه به عنوان اشکال از شیت های حاضر...یک بحث کلی رو عرض کردم..که شاید در بعضی موارد به شیت های دوستانم هم بربگرده...که البته به صورت اخص منظورم هیچ کدوم نبود...

 

آرامش پیشکش لحظه هاتون...:icon_redface::icon_gol:

 

من کامل خوندم ممنون از توضیحاتتون،کاش یه عکس از شیت بندی خودتونم میزاشتید این توضیحی که دادید دیدنی،تجربه خوبی میشه:ws37:

  • Like 4
لینک به دیدگاه
من کامل خوندم ممنون از توضیحاتتون،کاش یه عکس از شیت بندی خودتونم میزاشتید این توضیحی که دادید دیدنی،تجربه خوبی میشه:ws37:

 

البته من تکرار می کنم...من شیت بندی به معنای واقعی انجام نمی دم...این کار رو اصلا بلد نیستم...:icon_redface:

 

من در شیت بندی قائل هستم به ارائه ی کار...که با پرزانته معمول در اکثر موارد فرق داره....

 

به عنوان مثال...شما این مسابقه رو اگر به جاش ژوژمان آخر ترم تون در نظر بگیرین...یکسری مدارک هست که باید ارائه بدین...

 

در بیشتر مواقع اینقدر شیت بندی ها به سمت بکراند دادن و استفاده از رنگ های متنوع پیش می ره...که این میون طرح گم می شه...:icon_redface:

 

من قائل هستم در شیت...به جای اینکه فکر این باشم که بکراند شیت پرسپکتیو داشته باشه یا به فکر این باشم که از طیف رنگ های متنوعی برای کادربندی یا مرزها استفاده کنم...

 

به صورت شفاف به ارائه طرحم بپردازم...:icon_redface:

.

.

.

 

یک اصل کلی دارم من و خیلی ساده...شیت در خدمت ،طرحِ من باشه...نَه طرحِ من، در خدمت شیت....:icon_redface:

.

.

.

 

این فقط مربوط به من هست..اصلا و ابدا قرار نیست دیگران شبیه من باشن..یا من شبیه دیگران...این زیبایی شناسی من هست...:icon_redface:

 

من قائل هستم به جای این امور..از دیاگرام در ارائه طرح استفاده کنم...و فقط و فقط مدارک و تصاویر رو کنار هم بچینم...

 

پس بسیاری از نکاتی که گفتم برای خودم صدق نمی کنه....چون از این موارد استفاده نمی کنم...

 

آنچه گفته شده...یکسری اصول از نظر بصری هست...که شیت های با قائده ی منظم..و شیت های دارای مرز که شفاف و استاندارد هستن واجد اون هستن...

 

و این تجربه که من گفتم...تجربه شخصی خودم نبود..تجربه ای هست در مطالعه در این مورد..گرفتن نظرات اساتید محترم....و همچنین دیدن شیت های مسابقات بین اللملی کسب کردم...

 

آنچه که مبرهن هست...شیت بندی یک مسئله ی کاملا سلیقه ای هست...و در واقع نقد شیت در پاره ای از موارد بی معناست...

 

طوری که هر کس از نظر زیبایی شناسی خودش می تونه از هر شیتی ایراد بگیره...

 

ولی آنچه من گفتم نقد نبود...آنچه من گفتم یکسری اصول و قاعده ی زیبایی شناسانه بود...یکسری نظم بصری..:icon_redface:

 

یک قاعده ی علمی در دید و بصر..

 

البته در بین دانشجوهای ما و البته اساتید ما...هم نظر با من کم هست...چون مقدار زیادی دانشجوهای ما در پی تایید استاد...به سمت شیت های هیجانی و اکتیو حرکت می کنند...که این کار از نظر ایده ی آزاد..اصلا اشتباه نیست...و یک نظر و ایده هست...

 

ولی من شخصا...قائل به ارائه ی اثر هستم...به صورت شفاف...و فارغ از رنگ و لعاب های معمول هستم...

 

چون قسمت نظر من در مورد شیت بندی خودم رو بولت کردین..این نظرات شخصی رو عرض کردم...

 

وَاِلا عرض کردم خدمتتون...دیدگاه های متفاوت وجود دارند..و هیچ کدوم ناقض هم نیستن..و هیچ کدوم برتری ندارن...فقط با هم فرق دارن در نوع دید و زیبایی شناسی...:icon_redface:

 

یک نمونه از شیت هایی که در یک مسابقه ی معماری شرکت کرده رو در اختیارتون قرار می دم...منبع اصلیش در اینجاست(

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
)

 

1313615337-sheet1-1000x703.jpg

 

تو شیت ..قسمت سمت چپ شیت..سایت پلان..

 

پایینش در همون راستا سایت موقعیت(می دونین که سایت پلان با سایت موقعیت تفاوت داره)...

 

یک پرسپکتیو در کنار سایت موقعیت به صورت ایزومتریک و دید پرنده و در گوشه ی سمت راست یک پرسپکتیو از دید ناظر..(اینجوری هم موقعیت حجم به صورت سه بعدی و حجمی مشخص می شه و هم در دید ناظر و اینکه بر روی زمین چه گونه دیده می شه)

 

 

و دیاگرام های شکل گیری در سمت راست بالای شیت...

 

 

در نتیجه یک شیت شفاف...و کاملا ارئه کننده...و تعریف کننده ی طرح...

 

به طوری که با یک نگاه و بدون زحمت اینکه اصل اثر بین خطوط بکراند و مرز و رنگ ها گم بشه...ما خود اثر رو می بینیم...نه شیت رو...:icon_redface:

.

.

.

(فلاش بک)خیلی مهم هست..که شیت در خدمت طرح باشه...نه طرح در خدمت شیت....:icon_redface:

 

.

.

.

این یک قاعده ی نانوشته هست در شیت های ابتدایی که در مسابقات بین المللی ارائه می شه...یعنی سایت پلان..سایت موقعیت...یک پرسپکتیو دید پرنده یک پرسپکتیو دید ناظر دیاگرام های شکل گیری حجم...شما غیر از ارائه مدارک...به صورت شفاف و البته قرار گیری همشون در یک راستا عمودی و افقی...و بدون اینکه درهم تداخل داشته باشن و تو هم برن..و مدرکی بروی مدرک دیگه باشه یا عکسی بر روی عکس دیگه....

 

ببخشید باز طولانی شد....کمی نظر خودم رو بسط دادم...البته و البته نظرات دیگر هم محترم و قابل ستایش هست...و تکرار می کنم هیچ کدوم بر دیگری ارجحیت ندارن...بلکه فقط با هم فرق دارن...:icon_redface::icon_gol:

 

 

  • Like 5
لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...
البته من تکرار می کنم...من شیت بندی به معنای واقعی انجام نمی دم...این کار رو اصلا بلد نیستم...:icon_redface:

 

من در شیت بندی قائل هستم به ارائه ی کار...که با پرزانته معمول در اکثر موارد فرق داره....

 

به عنوان مثال...شما این مسابقه رو اگر به جاش ژوژمان آخر ترم تون در نظر بگیرین...یکسری مدارک هست که باید ارائه بدین...

 

در بیشتر مواقع اینقدر شیت بندی ها به سمت بکراند دادن و استفاده از رنگ های متنوع پیش می ره...که این میون طرح گم می شه...:icon_redface:

 

من قائل هستم در شیت...به جای اینکه فکر این باشم که بکراند شیت پرسپکتیو داشته باشه یا به فکر این باشم که از طیف رنگ های متنوعی برای کادربندی یا مرزها استفاده کنم...

 

به صورت شفاف به ارائه طرحم بپردازم...:icon_redface:

.

.

.

 

یک اصل کلی دارم من و خیلی ساده...شیت در خدمت ،طرحِ من باشه...نَه طرحِ من، در خدمت شیت....:icon_redface:

.

.

.

 

این فقط مربوط به من هست..اصلا و ابدا قرار نیست دیگران شبیه من باشن..یا من شبیه دیگران...این زیبایی شناسی من هست...:icon_redface:

 

من قائل هستم به جای این امور..از دیاگرام در ارائه طرح استفاده کنم...و فقط و فقط مدارک و تصاویر رو کنار هم بچینم...

 

پس بسیاری از نکاتی که گفتم برای خودم صدق نمی کنه....چون از این موارد استفاده نمی کنم...

 

آنچه گفته شده...یکسری اصول از نظر بصری هست...که شیت های با قائده ی منظم..و شیت های دارای مرز که شفاف و استاندارد هستن واجد اون هستن...

 

و این تجربه که من گفتم...تجربه شخصی خودم نبود..تجربه ای هست در مطالعه در این مورد..گرفتن نظرات اساتید محترم....و همچنین دیدن شیت های مسابقات بین اللملی کسب کردم...

 

آنچه که مبرهن هست...شیت بندی یک مسئله ی کاملا سلیقه ای هست...و در واقع نقد شیت در پاره ای از موارد بی معناست...

 

طوری که هر کس از نظر زیبایی شناسی خودش می تونه از هر شیتی ایراد بگیره...

 

ولی آنچه من گفتم نقد نبود...آنچه من گفتم یکسری اصول و قاعده ی زیبایی شناسانه بود...یکسری نظم بصری..:icon_redface:

 

یک قاعده ی علمی در دید و بصر..

 

البته در بین دانشجوهای ما و البته اساتید ما...هم نظر با من کم هست...چون مقدار زیادی دانشجوهای ما در پی تایید استاد...به سمت شیت های هیجانی و اکتیو حرکت می کنند...که این کار از نظر ایده ی آزاد..اصلا اشتباه نیست...و یک نظر و ایده هست...

 

ولی من شخصا...قائل به ارائه ی اثر هستم...به صورت شفاف...و فارغ از رنگ و لعاب های معمول هستم...

 

چون قسمت نظر من در مورد شیت بندی خودم رو بولت کردین..این نظرات شخصی رو عرض کردم...

 

وَاِلا عرض کردم خدمتتون...دیدگاه های متفاوت وجود دارند..و هیچ کدوم ناقض هم نیستن..و هیچ کدوم برتری ندارن...فقط با هم فرق دارن در نوع دید و زیبایی شناسی...:icon_redface:

 

یک نمونه از شیت هایی که در یک مسابقه ی معماری شرکت کرده رو در اختیارتون قرار می دم...منبع اصلیش در اینجاست(

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
)

 

1313615337-sheet1-1000x703.jpg

 

تو شیت ..قسمت سمت چپ شیت..سایت پلان..

 

پایینش در همون راستا سایت موقعیت(می دونین که سایت پلان با سایت موقعیت تفاوت داره)...

 

یک پرسپکتیو در کنار سایت موقعیت به صورت ایزومتریک و دید پرنده و در گوشه ی سمت راست یک پرسپکتیو از دید ناظر..(اینجوری هم موقعیت حجم به صورت سه بعدی و حجمی مشخص می شه و هم در دید ناظر و اینکه بر روی زمین چه گونه دیده می شه)

 

 

و دیاگرام های شکل گیری در سمت راست بالای شیت...

 

 

در نتیجه یک شیت شفاف...و کاملا ارئه کننده...و تعریف کننده ی طرح...

 

به طوری که با یک نگاه و بدون زحمت اینکه اصل اثر بین خطوط بکراند و مرز و رنگ ها گم بشه...ما خود اثر رو می بینیم...نه شیت رو...:icon_redface:

.

.

.

(فلاش بک)خیلی مهم هست..که شیت در خدمت طرح باشه...نه طرح در خدمت شیت....:icon_redface:

 

.

.

.

این یک قاعده ی نانوشته هست در شیت های ابتدایی که در مسابقات بین المللی ارائه می شه...یعنی سایت پلان..سایت موقعیت...یک پرسپکتیو دید پرنده یک پرسپکتیو دید ناظر دیاگرام های شکل گیری حجم...شما غیر از ارائه مدارک...به صورت شفاف و البته قرار گیری همشون در یک راستا عمودی و افقی...و بدون اینکه درهم تداخل داشته باشن و تو هم برن..و مدرکی بروی مدرک دیگه باشه یا عکسی بر روی عکس دیگه....

 

ببخشید باز طولانی شد....کمی نظر خودم رو بسط دادم...البته و البته نظرات دیگر هم محترم و قابل ستایش هست...و تکرار می کنم هیچ کدوم بر دیگری ارجحیت ندارن...بلکه فقط با هم فرق دارن...:icon_redface::icon_gol:

 

 

 

 

 

مرسی از توضیحاتتون

بله موافقم شیت شلوغ و سردرگم فقط نقاشی رو القا میکنه،متاسفانه گاهی آدم باید بخاطر شرایط انعطاف پذیریش رو بیشتر کنه،منم اوایل شیت هایی ارایه میدادم که شیت در اختیار طرح بود.

بازم ممنون موفق باشید :a030:

  • Like 5
لینک به دیدگاه
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...