Mr.101 27036 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 شهریور، ۱۳۹۲ تویوتا GT86 با ورودش روح تازهای به خودروهای ژاپنی داده است و توانسته یک خودروی دیفرانسیل عقب اسپرت را با مبلغی بسیار کم به بازار عرضه کند. باید گفت که GT86 به زیبایی خودروهایی مانند آئودی TT و یا نیسان 370Z نیست اما کماکان میتواند چشمها را به سوی خود بچرخاند. شاید برای کسانیکه به طرف خرید تویوتا GT86 میروند، بیش از زیبایی، به قابلیتهای آن فکر میکنند و میخواهند یک خودروی اسپرت دیفرانسیل عقب را سوار شوند تا سر هر پیچ صدای لیز خوردن لاستیکها را به رخ دیگران بکشند! اگرچه پیشرانه 2 لیتری تویوتا GT86 بسیار کوچک به نظر میرسد اما عملکرد بسیار خوبی دارد و می تواند 197 اسب بخار را تولید کند. توانی که کمتر در پیشرانههای 2 لیتری بازار میتوان دید. در پیشرانه GT86 هیچ سوپرشارژر و یا توربوشارژرزی بکار نرفته و سبک بودن آن کمک میکند که استهلاک خودرو کم شود. این خودرو در حقیقت یک اسپرت خیابانی است اما از نظر راحتی و امکانات نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. سیستم تعلیق آن کمی خشک است اما کماکان دست اندازهای خیابان را به خوبی میگذراند. با وجود اینکه در بعضی از قسمتهای داخل کابین به نظر میرسد که از مواد نامرغوبی بکار رفته است اما در نهایت کیفیت داخل آن بسیار خوب است. همچنین با هفت کیسه هوا در همان کابین کوپه و به کمک سیستم ESC امنیت سرنشینان تضمین میشود. در پشت دو صندلیهای جلو که بسیار راحت نیز هستند، دو صندلی دیگر نیز وجود دارد اما بسیار کوچک و جمع و جور هستند و تنها برای نشستن دو کودک کافی هستند. صندوق عقب نیز کمی کوچک است و تنها 243 لیتر گنجایش دارد اما با تا شدن صندلیهای عقب میتوان این حجم را بیشتر کرد. زمانیکه زمان پول دادن میرسد، با 25 هزار پوند میتوانید یک آئودی TT استاندارد را بخرید، اما در عین حال GT86 یک خودرو با امکانات کامل است و تجهیزاتی نظیر سیستم نویگیشن لمسی، بلوتوث، گرمکن صندلی، چراغهای زنون و رینگهای 17 اینچی را آن هم با 5 سال گارانتی به شما میدهد. با توجه به اینکه GT86 اخیرا به بازار ایران آمده و در رنج قیمتی خود یعنی 200 میلیون تومان تنها جنسیس کوپه 3.8 لیتری را در مقابل خود دارد، اما به نظر میرسد که کماکان اسپرت سواران واقعی حاضرند چشم خود را روی وسوسه 3.8 لیتر رقیب GT86 ببندند و یک ژاپنی اصیل و اسپرت را سوار شوند. عکس [TABLE=width: 0] [TR] [TD=align: center] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD=align: center] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD=align: center] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD=align: center] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD=align: center] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD=align: center] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD=align: center] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD=align: center] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD=align: center] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [/TR] [/TABLE] 3 لینک به دیدگاه
Mr. Specific 43573 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 شهریور، ۱۳۹۲ عجب دنده خوش دستی داره لامصب 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده