رفتن به مطلب

كتاب «در وادي نور» منتشر شد


Fahim

ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

به‌منظور آموزش مناسك حج به شيوه جديد؛

كتاب «در وادي نور» منتشر شد

خبرگزاري فارس: كتاب «‌در وادي نور» در قالب گفتگويي صميمي بين يك زائر و روحاني كاروان تدوين شده و در اين كتاب سعي شده است گوشه‌ايي از اعمال زائران در مكه معظمه و مدينه منوره به تصوير در آيد.

 

A0728436.jpg

 

 

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني حج، كتاب «در وادي نور» به قلم ‌علي ملكي‌ در انتشارات نشر مشعر، وابسته به حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت، منتشر شد.

 

اين كتاب، در قالب گفتگويي صميمي بين يك زائر و روحاني كاروان تدوين شده و سعي شده است در آن گوشه‌ايي از اعمال زائران در مكه معظمه و مدينه منوره را به تصوير بكشد.

 

اين اولين بار است كه اين شيوه براي تأليف به‌كار برده شده است. نويسنده انگيزه‌اش از انتخاب اين شيوه را اين‌گونه بيان مي‌كند: تلاش ما بر آن بوده كه مطالب مورد بحث به صورت كاربردي و آسان و به دور از اصطلاحات و تعابير پيچيده آورده شود تا زائران با خيالي آسوده از اين نوشته استفاده كنند.

 

اين كتاب در 200 صفحه تنظيم شده است و داراي 2 فصل مجزاست كه فصل اول در مورد اعمال مدينه منوره و در فصل دوم هم در مورد اعمال مكه معظمه صحبت شده است.

 

فصل اول كه شامل 100 صفحه است، در مورد مباحثي مانند‌: دعاي سفر، زيارت و اداب آن، نماز غير معصومين در بقيع، زيارت دوره و ... سخن گفته است.

 

در 100 صفحه دوم نيز كه فصل دوم را تشكيل مي‌دهد، مباحثي مانند: طواف مستحبّ يا عمرة مجدّد، نماز براي وسعت رزق، معجزه‏اي از امام حسين، داستان شكافتن ماه، فلسفة طواف نسا‌ و ... مطرح شده است.‌

 

لازم به ذكر است نسخته ديجيتالي اين كتاب در كتابخانه تخصصي ديجيتالي حج موجود است .

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...