رفتن به مطلب

معماری مراکز تجاری _اداری


Saye Noori

ارسال های توصیه شده

مرکز تجارت جهانی‌ یونگ جیا

 

 

f0ijkvu7p9vccxibh06.jpg

 

 

استودیوی UN ، برنده مسابقه طراحی مرکز تجارت جهانی‌ یونگ جیا در چین در شهر کنار دریا به نام ون ژو معرفی‌ شده است. مجتمع جدید در محوطه کنار دریا ، یک محور سبز در طول دریا عرضه کرده و حیطه‌های عملکردی یکپارچه‌ای با تجارت، سکونت، خدمات توریستی و همچنین برنامۀ تفریحی و فراغت خلق می‌‌کند.

 

 

 

 

ji3ai5i1u73xtg69032b.jpg

 

شیفت عملکردی از محوطه مرکز تجارت جهانی‌، از یک محدوده تجاری و مالی‌ تا یک توسعه چندکاربردی که شامل امکانات تفریحی و فرهنگی‌ و درصد بالایی از ویژگی‌‌های اقامتی می‌‌شود، محدوده شهری پایدار و رو به جلویی را خلق خواهد کرد که تمام اجزای مورد نیاز برای حمایت از رشد اقتصادی را دارا می‌‌باشد؛ در حالی‌ که به سوی ارتباط اجتماعی و هویت محلی سوق دارد.

 

 

mocyu5m4g4p8qu5249.jpg

 

 

پنج برج در محدوده ۲۸۷ متر تا ۱۴۶ متر ارتفاع مشرف بر تمامی شبه جزیره‌ قرار گرفته و از دیدهای پانورامیک کنار دریا بهره‌مند می‌‌شود. کانسپت پی‌ ریزی شده در حجم‌های مجاور هم، لنداسکیپی سینی مانند از حجم‌های قابل سکونت می‌‌باشد. سبزی پهناوری به فرم باغ‌های آسمانی و محل استراحت عموماً فضاهای کاربردی دارای مقیاس کوچک بازگوکننده ایده‌ پهنه بندی پیشنهادی را معین می‌‌کند که منطقه‌های دارای زمینه‌های متفاوت را در محدوده حاشیۀ آب جای می‌‌دهد.

 

 

x0lld1ewaxk8jrxnnj2.jpg

 

3p4ih2wc5hmaw4z02wv6.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...