رفتن به مطلب

این ساعت یادبود پنجاهمین سالگرد تولد فورد موستانگ است!


moein.s

ارسال های توصیه شده

۲۹ فروردین ماه سال آینده، پنجاهمین سالگرد فورد موستانگ خواهد بود وبه نظر می‌رسد در این تاریخ، چشم جهانیان به نسل جدید ۲۰۱۵ موستانگ روشن خواهد شد.شرکت فورد هم برای گرامیداشت این روز، قراردادی را با شرکتShinola که در زمینه ساخت محصولات لوکس تبحری خاص دارد منعقد کرده تا ساعتی با طرح موستانگ تولید‌ کند. در همین راستا شرکت Shinola تنها یکهزار عدد از این ساعت را تولید خواهد کرد و از حالا باید این تعداد را برای کلکسیونرهای عاشق این مدل کنار گذاشت. ظاهر ساعت بسیار تحسین برانگیز است و توسط کارگران آمریکایی این شرکت در دیترویت ساخته خواهد شد.

o0vgvfqa1eb58q70cno.jpg

Shinola درسال ۱۹۲۹ به عنوان کارخانه تولید واکس کفش تاسیس شد اما درسال ۲۰۱۱ توسط شرکت Bedrock خریداری شد. مدیر مسئول صدور مجوزهای جهانی برند فورد، جان ننز می‌گوید : ” مانند خود موستانگ، انتظار داریم محصول تولیدی خصوصیات توان بالا، حس خوب و کیفیت برتر را تداعی کند.”وی می‌افزاید: Shinola همه این موارد را در نظر خواهد گرفت و انتخاب مناسبی برای تولید این محصول جهت برگزاری جشنی درخور این لحظه مهم صنعت خودروسازی است.

 

البته این تنها یکی از چندین محصولی است که فورد در سال آینده در جهت یادبود موستانگ تولید خواهد کرد. برای مشاهده توضیحات کامل این مراسم، می‌توانید

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه کنید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...