Managerr 1616 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 خرداد، ۱۳۹۲ مشتريان خود را زجر دهيد، آنها عاشق اين كار هستند! - Torment Your Customers (They'll Love It) - By Stephan Brown ترجمه: دكتر ميراحمد اميرشاهي مصرفكنندگان از اينكه ديگران درصدد ارضاء اميال آنها هستند، خسته شدهاند. آنها آرزو دارند، درست مثل روزگاران قديم، بازاريابها سر به سر آنها گذارده و آنها را در حسرت يك فراورده نگهداشته و زجر دهند. چكيده: در طول دهه اخير، توصيه پيشروان بازاريابي، توجه به بازاريابي، توجه به مشتري، تمركز بر مشتري و حتي لرزيدن به خاطر شدت احساس مسئوليت نسبت به شعار «مشتريمحوري» بوده است. ليكن پروفسور براون معتقد است كه اين تب همهگير بيش از حد گسترش يافته است. او در اين مقاله نظراتش را در مورد «بازاريابي رجعت» ارائه ميكند. دوراني بود كه در آن رمز موفقيت بازاريابها، به جاي ارضاء نياز مشتريان در زجر دادن آنها بود. براون، با استفاده از مثالهاي زنده نشان ميدهد كه اخيرا فعاليتهاي بازاريابي زيادي روي مصرفكنندگان صورت گرفته كه همگي متكي بر مشتري مداري نبودهاند. اين فعاليتها به جاي مشتريسالاري، بر پايه پنج اصل بازاريابي رجعت استوار گرديدهاند. - استفن براون، استاد تحقيقات بازاريابي دانشگاه اولستر ايرلند شمالي و استاد مدعو بازاريابي در مدرسه مديريت كلوگ Kellogg School of Management وابسته به دانشگاه نورث وسترن است. وي تاكنون دوازده جلد كتاب در زمينه بازاريابي به چاپ رسانده است. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
Moment 15228 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 خرداد، ۱۳۹۲ بعضی وقتا تنوع خب جواب میده الان چون به قول خودتون این مشتری مداری همه گیر شده دیگه یه جورایی خز شده و باید دنبال روشای دیگه رفت 3 لینک به دیدگاه
azarafrooz 14221 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 خرداد، ۱۳۹۲ من تو حیطه کاری خودم مشتری رو به شک میندازم و طوری عمل میکنم که در نهایت انتخابی رو که من میخوام انجام بده اما فکر کنه انتخاب خودش بوده نه من !!!!!:biggrin: تا حالا هم چند ساله به شدت موفق بودم :4chsmu1: 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده