Emerald_s 764 ارسال شده در 31 مرداد، 2013 سلام لطفآ بگید چه مهارت هایی رو برای مفید بودن شخص در محل کار موثر میدونین؟؟؟؟؟ بنظر شما یک مدیر باید چه پارامترهایی رو برای گزینش یک کارمند یا گارگر در نظر بگیره؟ بعبارت بهتر اگر مدیر باشید ترجیح میدید با چه کارمندی کار کنید؟آیا ظاهرش برای شما مهم خواهد بود؟؟ پیش پیش از نظرات مفیدتون ممنونم 1
hasti1988 22046 ارسال شده در 9 شهریور، 2013 درود بر شما.... ضمن تشکر از فعالیت شما تاپیکی مشابه موضوع شما در تالار صنایع هست با نام تجربیات کاری و همینطور در بخش گفتگوی آزاد تاپیک تجربه های کاری وجود داره که فکر میکنم بتونید جواب سوال های خودتون رو تا حدودی از این 2 تاپیک بدست بیاورید.... 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری