رفتن به مطلب

برجهای دوقلوی سئول


ارسال های توصیه شده

یک شرکت معماری هلندی طرح مفهومی برجهای دوقلویی با عنوان "ابر" را ارائه کرده. سایت شرکت MVRDV در توضیح این طرحها نوشته است: "برجهای آپارتمانهای لوکس The Cloud از سال 2015 ساخته خواهند شد. یکی از این برجها 260 متر و دیگری 296 متر ارتفاع خواهد داشت."

 

سایت شرکت MVRDV در توضیح این طرحها نوشته است: "برجهای آپارتمانهای لوکس The Cloud از سال 2015 ساخته خواهند شد. یکی از این برجها 260 متر و دیگری 296 متر ارتفاع خواهد داشت."

این دو ساختمان از طریق "ابرهای مکعبی شکلی" به هم متصل شده اند و به همین دلیل این پروژه "ابر" (The Cloud) نامگذاری شده است.

براساس گزارش گیزمودو، یکی از برجهای ساختمانهای "ابر" از 54 طبقه و دیگر از 60 طبقه تشکیل شده است. ابری که این دو ساختمان را به هم متصل می کند فضای وسیعی است که می تواند به عنوان فضاهای مشترک، مراکز خرید و مراکز تفریحی به کار رود. همکف این ساختمان از باغهای عمومی تشکیل شده است.

فضای بیرونی محیط مناسبی برای رستورانها و یک هتل به وسعت 9 هزار متر مربعی است.

مساحت بعضی از آپارتمانها این برجها به 260 متر مربع می رسد و آپارتمانهای خصوصی دارای بالکونهای وسیعی، استخرها و باغهای مجزا هستند.

پارکینگهای این ساختمان در زیر زمین قرار دارند و هر برج از راه یک لابی بزرگ و آسانسورهای سریع در مدت چند ثانیه به پارکینگها متصل می شود.

04.jpg

 

 

 

 

 

731250_orig.jpg

 

 

 

731249_orig.jpg

 

 

 

 

 

731248_orig.jpg

 

 

731246_orig.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...