رفتن به مطلب

تایپیک آموزشی طراحی موتور خانه


ارسال های توصیه شده

با سلام

چند وقت کوتاهی هست که شروع کردم به مطالعه در منابع موتورخانه. و چیزهایی رو که یاد میگیرم تایپ می کنم و اینجا به اشتراک می گذارم.

 

طراحی موتورخانه یکی از مهمترین مراحل در روند طراحی ساختمان و جاهای صنعتی هست و در آسایش ساختمانها نقش بزرگی را ایفا می کند. و باید گفت از آن به عنوان قلب ساختمانها یا یک مکان صنعتی نام برده می شود. متاسفانه در باب طراحی موتورخانه مراجع زیادی در دسترس نیست و کاملترین مرجع را باید همان کتاب طراحی موتورخانه نوشته مهندس محمدرضا سلطاندووست رو دانست که کتابی زیبا و قوی می باشد و باید آن کتاب رو در زمینه مهندسی موتورخانه کتاب مقدسی در این برهه زمانی دانست. یکی از دلایلی که در این باب کتاب کم هست این هست که مهندسی تاسیسات زیاد به عنوان علم مهندسی بهش پرداخته نمیشود و در مورده طراحی موتورخانه هم اکثرا مهندسین ای که در این زمینه تجربه دارند پیشتاز هستند و بالطبع علوم مهندسی و تجربی خود را به ندرت در اختیار دیگران قرار می دهند. این جزوه چند قسمتی بیشتر مطالبش از کتاب ((طراحی موتورخانه :مهندس سلطاندوست. ویرایش دوم))و سایر مطالب و نقشه ها و آموزش ها از اینترنت و سایر منابع برداشت شده .این جزوه ها در چند قسمت جداگانه به صورت مرحله به مرحله ارائه می شود که به مرور زمان در این پست ثابت برای دانلود گذاشته خواهد شد.

لینک به دیدگاه

بهترین کتاب موجود در مورد طراحی موتورخانه، همین کتاب آقای سلطاندوست هستش.

واقعاً داشتن این کتاب ارزشمند برای همه مهندسات تأسیسات الزامی به نظر میرسه.

مرسی مهندس.

:a030:

لینک به دیدگاه
  • 5 هفته بعد...
  • 3 هفته بعد...
  • 2 هفته بعد...
  • 4 هفته بعد...
  • 1 سال بعد...
  • 4 هفته بعد...
  • 4 سال بعد...

سلام تمام فایلا منقضی شدن .فقط اولی و دومی فایل word و فکر کنم چهارمی رو دانلود میکنه.رسیدگی کنید ممنونم.اگر داره کسی لینک سالم و یا فایلهارو ممنونم میشم برای من ارسال کنه

Ho.talebi67@gmail.com

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...