edvin 456 ارسال شده در 29 تیر، 2013 چه شهری را برای پایتخت شدن مناسب میدانید ؟ :179: پ ن : سران نظام تصمیماتی در این مورد گرفته اند . 9
fatyjo0on 1963 ارسال شده در 30 تیر، 2013 100% اصفهان..........حداقلش رو پهنه بندی زلزله با خطر نسبی متوسط هست... زلزله کمتر میاد... و ترس و لرز اینو نداریم که با یه زلزله کشور بره رو هوا..... من با جابه جایی پایتخت موافقم به سران بگین من نظرمو دادم ...می تونن دست به کار شن 4
alimec 23104 ارسال شده در 30 تیر، 2013 برا ازدحام این تصمیم..؟ خب به نظرم چند تا وزارت خونه ها رو پخش کنن تو کلان شهر ها خیلی از اماکانی که باعث ازدحام میشه هم.. 2
pary naz 2414 ارسال شده در 10 شهریور، 2014 باید به شهری منتقل بشه که زیاد پرجمعیت نباشه و جزوشهرهای صنعتی و مهم هم نباشه چون در اندک زمان ممکن دوباره وضع تهران رو پیدا میکنه 2
deremel400 495 ارسال شده در 10 شهریور، 2014 امکانات را تو کشور پخش کننده نیازی به طرح احمقانه انتقال پایتخت نیست . هرچی امکانات هل دادند تو تهران خوب معلومه شلوغ میشه . مثلا وزارت نفت و سازمانهای زیر مجموعه چرا باید تهران باشه؟؟؟؟؟ 6
VINA 31339 ارسال شده در 10 شهریور، 2014 رشت آقا شوخی کردم رشت بیاین تموم منابع طبیعی رو خراب میکنن بره شیراز پایتخت 2
sara kia 3158 ارسال شده در 10 شهریور، 2014 پایتخت هرجا میره بره به سلامت فقط شهر ما نیاد همینجوریشم از اینکه تو یه کلان شهر زندگی می کنم متنفرم و به امید رهایی از این شلوغی زندگی می کنم چه برسه که پایتخت نشین هم بشم 2
Shiva-M 8295 ارسال شده در 21 آذر، 2014 یه شهری که در استان مازندران باشه/ ترجیحا نــــــــــــــور پ.ن: سلام و تحیات ما رو هم خدمت سران نظام ابلاغ بفرمایید 3
شقایق31 40377 ارسال شده در 21 آذر، 2014 پخش بشه بین شهرهای دیگه خب نمیشه ک پخش کرد باید متمرکز باشه 2
آتیه معماری 7545 ارسال شده در 21 آذر، 2014 تجربه نشان داده شیراز اصفهان از پس پایتخت شدن بر میان. ولی هرجا بره شلوغی ازدهام آلودگی......باهاشه پس همون تهران بمونه بهتره 2
Hanaaneh 28168 ارسال شده در 21 آذر، 2014 من چون خودم اصفهان و خوزستان رو دوست دارم، به نظرم این دوجا نیان شلوغ پلوغ میشه 2
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 21 آذر، 2014 خب نمیشه ک پخش کرد باید متمرکز باشه 30 یا 30 میشه یجا و اقتصادی یه جا ووووو نباشه هم میشه آنکارا و استانبول مثال 1
amin 202 مهمان ارسال شده در 22 آذر، 2014 فک کنم فقط من شهری خلاف محل سکونتم انتخاب کردم... تبریز نباشه،هرجا که میخواد بره... من از شلوغی بیزارم...همون بشه اصفهان بهتره! منتهی مساله اینه که اصفهانم بحران آب داره... دقت کردین کاربری که این بحثو شروع کرده محروم شده؟!!
yade dirooz 1814 ارسال شده در 21 فروردین، 2015 مساله انتقال پایتخت که حکام جمهوری اسلامی سناریو پردازی کردند ، هیچ ربطی به معضلات شهری تهران از قبیل شلوغی و آلودگی و درب و داغونی و ... نداره ... یک مساله سیــاسـی است که اینها به این نتیجه رسیدند که مردم تهران طی تجارب دهه های اخیر پتانسیل شورش ، اعتراض ، انقلاب و... دارند ... موافق انتقال پایتخت نیستم ، شهرها باید ساماندهی بشند ... برای معضلاتی که در تهران بوجود اومده باید چاره اندیشی بشه و اماکانات باید برای سایر شهرهای ایران هم توزیع و ایجاد بشه ...
saghar... 6666 ارسال شده در 21 فروردین، 2015 آقا ما هم میگیم مشهد نیاد هرجا خواست بره من شخصا موافقم ولی جدا از شوخی همون تهران خوب هست به جاش میتونن امکانات و سازمان ها رو پخش کنن تو شهرها مثل ترکیه یا مثل افریقای جنوبی که 3تا پایتخت داره
VINA 31339 ارسال شده در 5 آذر، 2017 رشت آقا شوخی کردم رشت بیاین تموم منابع طبیعی رو خراب میکنن بره شیراز پایتخت یه شهری که در استان مازندران باشه/ ترجیحا نــــــــــــــور پ.ن: سلام و تحیات ما رو هم خدمت سران نظام ابلاغ بفرمایید ول كن شمال خراب میشه 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری