رفتن به مطلب

در صورت انتقال پایتخت از تهران چه شهری مناسب انتخاب بعنوان پایتخت ایران میتواند باشد ؟



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

چه شهری را برای پایتخت شدن مناسب میدانید ؟ :179:

 

پ ن : سران نظام تصمیماتی در این مورد گرفته اند .

  • Like 9
ارسال شده در

سایر گزینه ها:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

100% اصفهان..........حداقلش رو پهنه بندی زلزله با خطر نسبی متوسط هست... زلزله کمتر میاد... و ترس و لرز اینو نداریم که با یه زلزله کشور بره رو هوا.....:w58:

 

من با جابه جایی پایتخت موافقم:ws3: به سران بگین من نظرمو دادم ...می تونن دست به کار شن:w02:

  • Like 4
ارسال شده در

بندرعباس...

  • Like 2
ارسال شده در

برا ازدحام این تصمیم..؟

خب به نظرم چند تا وزارت خونه ها رو پخش کنن تو کلان شهر ها

خیلی از اماکانی که باعث ازدحام میشه هم..

  • Like 2
  • 1 سال بعد...
ارسال شده در

باید به شهری منتقل بشه که زیاد پرجمعیت نباشه و جزوشهرهای صنعتی و مهم هم نباشه چون در اندک زمان ممکن دوباره وضع تهران رو پیدا میکنه:ws38:

  • Like 2
ارسال شده در

امکانات را تو کشور پخش کننده نیازی به طرح احمقانه انتقال پایتخت نیست . هرچی امکانات هل دادند تو تهران خوب معلومه شلوغ میشه . مثلا وزارت نفت و سازمانهای زیر مجموعه چرا باید تهران باشه؟؟؟؟؟

  • Like 6
ارسال شده در

رشت:ws3:

آقا شوخی کردم رشت بیاین تموم منابع طبیعی رو خراب میکنن:ws3:

بره شیراز پایتخت:w02:

  • Like 2
ارسال شده در

پایتخت هرجا میره بره به سلامت فقط شهر ما نیاد :ws3: همینجوریشم از اینکه تو یه کلان شهر زندگی می کنم متنفرم و به امید رهایی از این شلوغی زندگی می کنم چه برسه که پایتخت نشین هم بشم :ws28:

  • Like 2
  • 3 ماه بعد...
ارسال شده در

یه شهری که در استان مازندران باشه/ ترجیحا نــــــــــــــور :w02:

پ.ن: سلام و تحیات ما رو هم خدمت سران نظام ابلاغ بفرمایید

:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

پخش بشه بین شهرهای دیگه

  • Like 2
ارسال شده در
پخش بشه بین شهرهای دیگه

 

:w58:

خب نمیشه ک پخش کرد باید متمرکز باشه

  • Like 2
ارسال شده در

تجربه نشان داده شیراز اصفهان از پس پایتخت شدن بر میان.

ولی هرجا بره شلوغی ازدهام آلودگی......باهاشه پس همون تهران بمونه بهتره

  • Like 2
ارسال شده در

من چون خودم اصفهان و خوزستان رو دوست دارم، به نظرم این دوجا نیان

شلوغ پلوغ میشه:w02:

  • Like 2
ارسال شده در
:w58:

خب نمیشه ک پخش کرد باید متمرکز باشه

30 یا 30 میشه یجا و اقتصادی یه جا ووووو نباشه هم میشه:w02:

آنکارا و استانبول مثال:icon_gol:

  • Like 1
amin 202 مهمان
ارسال شده در

فک کنم فقط من شهری خلاف محل سکونتم انتخاب کردم...:ws28:

تبریز نباشه،هرجا که میخواد بره...:ws3:

من از شلوغی بیزارم...همون بشه اصفهان بهتره!

منتهی مساله اینه که اصفهانم بحران آب داره...:banel_smiley_4:

 

 

دقت کردین کاربری که این بحثو شروع کرده محروم شده؟!!:whistle:

  • 3 ماه بعد...
ارسال شده در

مساله انتقال پایتخت که حکام جمهوری اسلامی سناریو پردازی کردند ، هیچ ربطی به معضلات شهری تهران از قبیل شلوغی و آلودگی و درب و داغونی و ... نداره ... یک مساله سیــاسـی است که اینها به این نتیجه رسیدند که مردم تهران طی تجارب دهه های اخیر پتانسیل شورش ، اعتراض ، انقلاب و... دارند ...

 

 

موافق انتقال پایتخت نیستم ، شهرها باید ساماندهی بشند ... برای معضلاتی که در تهران بوجود اومده باید چاره اندیشی بشه و اماکانات باید برای سایر شهرهای ایران هم توزیع و ایجاد بشه ...

ارسال شده در

آقا ما هم میگیم مشهد نیاد هرجا خواست بره من شخصا موافقم:ws3:

ولی جدا از شوخی همون تهران خوب هست

به جاش میتونن امکانات و سازمان ها رو پخش کنن تو شهرها

مثل ترکیه یا مثل افریقای جنوبی که 3تا پایتخت داره

  • 2 سال بعد...
ارسال شده در
رشت:ws3:

آقا شوخی کردم رشت بیاین تموم منابع طبیعی رو خراب میکنن:ws3:

بره شیراز پایتخت:w02:

:ws3:

یه شهری که در استان مازندران باشه/ ترجیحا نــــــــــــــور :w02:

پ.ن: سلام و تحیات ما رو هم خدمت سران نظام ابلاغ بفرمایید

:ws3:

ول كن شمال خراب میشه:4564:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...