Mr. Specific 43573 ارسال شده در 26 تیر، 2013 سلام به همه دوستان و همراهان همیشگی؛ امیدوارم که حال یایک شما خوب باشه. همانطور که حتماً مطلع هستید اولین شماره از مجله علمی «حرکت» تالار مهندسی مکانیک منتشر شد. همه ما به این موضوع واقفیم که هر کاری در ابتدا با ایراداتی همراه است که با گذشت زمان و کسب تجربه یکی یکی برطرف خواهد شد. انتشار اولین شماره مجله حرکت نیز از این موضوع مستثنی نیست. میدانیم که «حرکت» با کم و کاستهایی روبرو بوده است که با کسب تجربه انتشار اولین شماره و همچنین نقدهای منطقی و فنی دوستان در پی افزایش کیفیت - هم از لحاظ تراز علمی و هم طراحی- در شماره های بعدی آن هستیم. از این رو یک نظرسنجی برای شماره اول «حرکت» ایجاد کردیم تا بصورت مجزا و یکپارچه، هم از تراز مجله و هم از نظرات سازنده دوستان مطلع شویم تا در شماره های بعدی مطابق با امکانات موجود، اعمال کنیم. نظرسنجی امکان انتخاب چندگانه دارد که تقاضا می شود که از هر دو بُعد تراز علمی و طراحی حتماً انتخاب نمایید. مطمئناً شرکت در نظرسنجی و بحث و گفتگو در این تاپیک، برای مدیریت تالار حائز اهمیت می باشد لذا خواهشمند است در این راستا ما را یاری کنید. با تشکر فراوان مدیریت تالار مهندسی مکانیک 12
Mr. Specific 43573 مالک ارسال شده در 26 تیر، 2013 برای اولین کار خیلی خوب نظر و پیشنهاد برای بهبود کیفیت مجله؟ 7
ali.ghashange13 396 ارسال شده در 26 تیر، 2013 نظر و پیشنهاد برای بهبود کیفیت مجله؟ فکر می کتم همه نظرات داده شده توی تاپیک مجله ولی به نظر من یه مقدار باید روی صفحه ارایی و طراحی کاربشه میشه واسه جذابیت یه بخش هایی اضافه بشه که به طور ثابت در هر سری بیاد.مثل تازه ها ویا مثلا مصاحبه و گفت گو هم داشته باشه ویا یه بخش اشنایی با نرم افزار یه مورد هم بود که معلوم نبود مطلب مال کیه (گرمایش قرنیزی).خوب یه همچین مشکلاتی توش نباشه ولی بازم برای اولین شماره خوب بود 6
sahar2108 35 ارسال شده در 4 مهر، 2013 با سلام و تشکر بابت کار خوبی که شروع کردید. من خودم برای مجلات تاسیسات و برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام شرکت پاکمن مطلب می نویسم. مطالب رو دیدم. خوب بودن اما یه ایرادات کوچیکی بود که اگه اشکال نداره می گم. کیفیت عکسا کمی پایین و سیاه سفیده که می تونه رنگی و بهتر بشه در ضمن هم با فوتو شاپ می شه تمام نوشته های انگلیسی رو فارسی کرد که ارتباط بهتری با کاربر برقرار می کنه. فرمول ها هم در Math type اگه نوشته شه کیفیت بالایی خواهد داشت. طراحی صفحات و بردرها و فهرست هم جای کار داره. اما در مجموع خوب بود. ممنون 4
Jafar Alishah 6341 ارسال شده در 4 مهر، 2013 با سلام و تشکر بابت کار خوبی که شروع کردید. من خودم برای مجلات تاسیسات و برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام شرکت پاکمن مطلب می نویسم. مطالب رو دیدم. خوب بودن اما یه ایرادات کوچیکی بود که اگه اشکال نداره می گم. کیفیت عکسا کمی پایین و سیاه سفیده که می تونه رنگی و بهتر بشه در ضمن هم با فوتو شاپ می شه تمام نوشته های انگلیسی رو فارسی کرد که ارتباط بهتری با کاربر برقرار می کنه. فرمول ها هم در Math type اگه نوشته شه کیفیت بالایی خواهد داشت. طراحی صفحات و بردرها و فهرست هم جای کار داره. اما در مجموع خوب بود. ممنون خیلی عالی مسئول مجله از انتقاد های سازنده و ایده های جدید بسیار استقبال میکنه - اگر علاقه مند هستید میتونید نظراتتون رو با ایشون در میان بزارید و همکاری کنید 3
امین فتحی 390 ارسال شده در 5 مهر، 2013 یک پیشنهاد دارم برای اینکه نشریه روال و ثبات بگیره و هر موضوع و باکسی سهمی داشته باشه از طراح بخواهید که صفحات رو مشخص کنه و برای اون صفحات دبیری رو معین کنید برای مثال این شماره دو تا نرم افزار معرفی کردید که میتونستید با مدیریت اون هر شماره یکیشو معرفی کنید 4
ارسال های توصیه شده