رفتن به مطلب

قوانینی که اتباع خارجی مقیم در ایران باید رعایت کنند؟


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

درود...برای یک کار تحقیقی کوچک باید با قوانینی که خارجی های مقیم ایران باید رعایت کنند آشنا بشم...سرچ مختصری که کردم مطلب جالبی بدست نیاوردم بهتر دیدم از تجربه شما استفاده کنم...ممنون:icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در

پوشش اسلامی :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
پوشش اسلامی :ws3:

 

غیب گفتی خانمی:ws3: بغیر از اونhanghead.gif

  • Like 1
ارسال شده در

قانون کارهم هست

خارجی ها حق ندارن تو آشپزخونه رستورانها کار کنن

  • Like 5
ارسال شده در
قانون کارهم هست

خارجی ها حق ندارن تو آشپزخونه رستورانها کار کنن

 

چرا؟w58.gif

در مورد اموزش چی؟ خرید مسکن و یا اتومبیل؟

  • Like 2
ارسال شده در
چرا؟w58.gif

در مورد اموزش چی؟ خرید مسکن و یا اتومبیل؟

 

نمیدونم شاید یه چیزی شبیه همون پوشش باشه دیگه!!

به مذهب مربوط باشه.

تو تی وی دیدم، از این فیلم ها هست شوک بود چی بود، یه جارو پلمپ کرده بودن.

این رو به عنوان یکی از موارد خلافشون گفت.

شوهر خالم بیشتر میدونه، دیدمش میپرسم واست:w02:

  • Like 3
ارسال شده در

در کتابخوانه ی کنگره ی آمریکا براتون گشتم... ولی متاسفانه این بخش قوانین برداشته شده بود... :ws52:

 

واقعا جالب بود... :w58:

  • Like 3
ارسال شده در
نمیدونم شاید یه چیزی شبیه همون پوشش باشه دیگه!!

به مذهب مربوط باشه.

تو تی وی دیدم، از این فیلم ها هست شوک بود چی بود، یه جارو پلمپ کرده بودن.

این رو به عنوان یکی از موارد خلافشون گفت.

شوهر خالم بیشتر میدونه، دیدمش میپرسم واست:w02:

شاید به نحوه ذبح گوشتشون ایراد گرفتن که باز هم جای سوال داره....آخه رستوارن هایی هستن که مثلا مدیریت ایتالیایی و یا هندی دارن:ws52:

 

ممنون ولی سه شنبه باید تحویل بدمhanghead.gif

در کتابخوانه ی کنگره ی آمریکا براتون گشتم... ولی متاسفانه این بخش قوانین برداشته شده بود... :ws52:

 

واقعا جالب بود... :w58:

ممنون از لطفتون:icon_gol: مواردی نظری سراغ ندارید؟

  • Like 2
ارسال شده در

اول بهتره تعاریفشون رو بگمم ببینم کدوم مد نظر شماست :

 

مقصود از اتباع خارجی ، موضوع ماده 180 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی فرهنگی كه از این پس - قانون نامیده می شود، افرادی هستند ( گذرنامه - پناهنده - مهاجر - آواره) كه تابعیت كشور جمهوری اسلامی ایران را ندارند و تحت عناوین زیر متقاضی ورود به كشور جمهوری اسلامی ایران هستند و تابعیت خارجی آنها مورد قبول دولت جمهوری اسلامی ایران است .

 

 

پناهنده : به شخصی اطلاق میگردد كه به علت ترس موجه از اینكه به دلایل مربوط به نژاد یا مذهب ، ملیت یا عضویت در یعضی گروههای اجتماعی یا داشتن عقاید سیاسی تحت شكنجه قرار گیرد و درخارج از كشورمحل سكونت خود بسرمی برد و نمی تواند و یا بعلت ترس مذكور نمی خواهد خود را تحت حمایت آن كشور قرار دهد.

 

 

آواره : فردی است كه به دلیل وقوع جنگ داخلی یا بین المللی ، بدون تشریفات قانونی ، كشور متبوع خود را ترك و یا وادار به ترك آن گردد. اما نمی تواند برابر كنوانسیون 1951 و پروتكل 1967 ژنو و ملحقات آن بیم مو جه از اذیت و آزار را به اثبات برساند.

 

 

مهاجر : فردی است كه متقاضی اقامت در جمهوری اسلامی ایران باشد و درخواست وی مورد قبول جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته باشد.

دارنده گذرنامه : فردی است كه در چارچوب قوانین و مقررات داخلی و بین المللی و با اجازه مخصوص وارد كشور می شود.

  • Like 2
ارسال شده در

 

ممنون از لطفتون:icon_gol: مواردی نظری سراغ ندارید؟

 

نه متاسفانه...

 

باز هم میگردم... بلاخره در یک جایی باید به چنین چیزی اشاره شده باشه...

  • Like 2
ارسال شده در
اول بهتره تعاریفشون رو بگمم ببینم کدوم مد نظر شماست :

 

مقصود از اتباع خارجی ، موضوع ماده 180 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی فرهنگی كه از این پس - قانون نامیده می شود، افرادی هستند ( گذرنامه - پناهنده - مهاجر - آواره) كه تابعیت كشور جمهوری اسلامی ایران را ندارند و تحت عناوین زیر متقاضی ورود به كشور جمهوری اسلامی ایران هستند و تابعیت خارجی آنها مورد قبول دولت جمهوری اسلامی ایران است .

 

 

پناهنده : به شخصی اطلاق میگردد كه به علت ترس موجه از اینكه به دلایل مربوط به نژاد یا مذهب ، ملیت یا عضویت در یعضی گروههای اجتماعی یا داشتن عقاید سیاسی تحت شكنجه قرار گیرد و درخارج از كشورمحل سكونت خود بسرمی برد و نمی تواند و یا بعلت ترس مذكور نمی خواهد خود را تحت حمایت آن كشور قرار دهد.

 

 

آواره : فردی است كه به دلیل وقوع جنگ داخلی یا بین المللی ، بدون تشریفات قانونی ، كشور متبوع خود را ترك و یا وادار به ترك آن گردد. اما نمی تواند برابر كنوانسیون 1951 و پروتكل 1967 ژنو و ملحقات آن بیم مو جه از اذیت و آزار را به اثبات برساند.

 

 

مهاجر : فردی است كه متقاضی اقامت در جمهوری اسلامی ایران باشد و درخواست وی مورد قبول جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته باشد.

دارنده گذرنامه : فردی است كه در چارچوب قوانین و مقررات داخلی و بین المللی و با اجازه مخصوص وارد كشور می شود.

 

منظور من مهاجر است ، کسی که خیلی شیک (تصور میکنیم:ws3:) مثلا از یک کشور با کلاس میخواد اینجا زندگی کنه نه آواره باشه و نه پناهنده:w16:

  • Like 2
ارسال شده در
منظور من مهاجر است ، کسی که خیلی شیک (تصور میکنیم:ws3:) مثلا از یک کشور با کلاس میخواد اینجا زندگی کنه نه آواره باشه و نه پناهنده:w16:

 

میتونین از این سایت واسه رسیدن به مقصودتون استفاده کنین :

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 2
ارسال شده در
میتونین از این سایت واسه رسیدن به مقصودتون استفاده کنین :

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

ممنون ولی هر چی تلاش میکنم باز نمیشهhanghead.gif

  • Like 1
ارسال شده در

من یه مطلبی بگم.

یکی از همسایه های ما تو شرکت چینی Huawei کار میکنه. شرکت مخابراتیه. در واقع یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی دنیاست.

میگفت شرکت به کارمندای چینی که تو ایران کار میکنن حق توحش میده.:w16:

میگفت کاملاً هم حق دارن. با اینکه از جردن پایین تر نمیان اینا ولی هفته ای نیست که خفتشون نکنن و لب تاپ و گوشی و کیفشونو ازشون نگیرن.

فقط مقایسه کنید با قبل انقلاب که چه صر و صدایی راه انداختن سر همین قانون در مورد آمریکایی ها.

تازه مقایسه کنید مردم الان رو با 50 سال پیش!

  • Like 4
ارسال شده در
من یه مطلبی بگم.

یکی از همسایه های ما تو شرکت چینی Huawei کار میکنه. شرکت مخابراتیه. در واقع یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی دنیاست.

میگفت شرکت به کارمندای چینی که تو ایران کار میکنن حق توحش میده.:w16:

میگفت کاملاً هم حق دارن. با اینکه از جردن پایین تر نمیان اینا ولی هفته ای نیست که خفتشون نکنن و لب تاپ و گوشی و کیفشونو ازشون نگیرن.

فقط مقایسه کنید با قبل انقلاب که چه صر و صدایی راه انداختن سر همین قانون در مورد آمریکایی ها.

تازه مقایسه کنید مردم الان رو با 50 سال پیش!

 

تو کاسپین انزلی الان کلی کره ای و چینی ساکنن همین چند روز قبل میگفتم چرا اینجا میمونید میگفت اط نظر اقتصادی واسمون به صرفس .... اینجا در امدمون بیشتر اعلبشونم فروشنده بودن میگفتن مشتریا تو ایران خیلی راحت جنس میخرن اگه تو کره من همچین جنسی به طرف بدم طرف بر میگردونه واسم:w58:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...