رفتن به مطلب

10 رفتار خوب آقایون با خانمها.


meysam62

ارسال های توصیه شده

[h=2][/h]

1.مورد توجه قرار دادن خانمها:

خانمها معمولآ توجه داشتن آقایون رو نسبت به خودشون خیلی دوست دارن و برای این کار ارزش زیادی قائل هستن.آقایون هم باید سعی کنن در کارهای مختلف خانمها رو مورد توجه قرار بدن و در تمام کارهایی که برای زندگی مشترکشون انجام میدن و یا حتی کارهای شخصی خودشون,خانمها رو هم مد نظر قرار بدن.مثلآ اگه میخان یه خونه رو برای زندگی انتخاب کنن,حتمآ از قبل با خانمشون در مورد شرایط مختلف اون خونه مشورت کنن و یا اگه میخان یه لباسی رو بخرن,این کا رو با خانمشون انجام بدن و سلیقه خانمشون رو هم در نظر بگیرن.

2.از بین بردن افکار منفی خود:

سعی کنید افکار منفی رو کاملآ در مورد زندگیتون از بین ببرید و به جای اون از افکار مثبت و سازنده بهره بگیرید.مثلآ هیچ موقع فکر نکنید به تنهایی میتونید بدون مشورت با همسرتون یه زندگی خوب رو بسازید و به جای این گونه افکار,از افکار مثبت,مثل مکمل بود زن و مرد استفاده کنید.سعی کنید این افکار رو داشته باشید و مطمئن باشید این افکار مثبت,رفتارتون رو هم با همسرتون خوب میکنه.

3.نداشتن افکار قدیمی:

از مورادی که به زندگی مشترک به نظرم خیلی لطمه میزنه,داشتن افکار قدیمی هست.افکاری مثل:بهتر بودن فکر آقایون بر خانمها و یا این که آقایون باید خودشون در مورد همه کارها تصمیم گیری کنن و خیلی از موارد دیگه.این گونه افکار رو از بین ببرید,تا شاهد توسعه زندگی مشترک باشید.

4.فراهم کردن شرایط خود باوری:

سعی کنید شرایطی رو در زندگی مشترک به وجود بیارید که خامنتون بتونه خودش رو باور داشته باشه.مثلآ تو خونه از غذاهایی که درست میکنه,تعرف کنید,پوشش رو مطلوب توصیف کنید.این گونه کارها باعث میشه,خانمها فکر کن کارشون رو دست اناجم دادن و در نتیجه به یک خود باوری خوب میرسن و این خود باوری از ارکان اصلی زندگی مشترک هست.

5.دادن آزادی:

سعکی کنید خانمتون رو در رفتار تو خونش و یا اجتماع آزاد بذارید و زیاد حساسیت نشون ندید.حساسیت زیاد باعث یه نوع ترس در وجود خانمها میشه و این ترس باعث میشه که مثلآ اگه یه مشکلی از جانب شخصی برای همسرتون پیش بیاد,همسرتون از روی احساس ترس جرآت نکنه مشکل رو با شما در میون بذاره و در نتیجه مشکل روز به روز بیشتر میشه.شما اگرم پیشنهاد و یا انتقادی در رابطه با رفتار همسرتون دارید,در موقع مناسب و خیلی مهربان,اون رو مطرح کنید و نه با حالت خشم,که باعث بوجود اومدن مشکل در زندگی و یا ترس در همسرتون بشه.

6.دادن استقلال:

اگه خانمها بتونن یه منبع درآمد رو برای خودشون داشته باشه,به نظر من خیلی میتونن شخصیت خودشون رو بهتر کنن و اعتماد به نفسشون بالا میره و همین عوامل خودش موجب موفقیت در زندگی مشترک میشه.خانمی که از بعد مادی به شوهرش وابسته نباشه,شخصیت قوی و مستقلی پیدا مکینه و یا میشه گفت خودش رو ساخته و و با همین ساخته بودن خودش هست که میتونه به شوهرش هم کمک کنه.

7.حامی بودن همیشگی:

سعی کنید همیشه و در تمام مواقع,حامی خانمتون باشید و اون رو مورد مهر و محبت خودتون قرار بدید.بعضی از آقایون تا وقتی که همسرشون اون همسر مطلبوب باشه,اونا هم رفتارشون خوبه و در غیر این صورت بد رفتار میشن.هر موقع دید رفتار خانمتون ناملایم شده,به جای رفتار متقابل,سعی کنید علت موضوع رو بدونید و حلش کنید.

8.مهم بودن وجود خانمها:

سعی کنید وجود خانمها رو مهم بدونید و مطمئن باشید خانمتون هم این موضوع رو میفهمه.مثلآ موقعی که یه مقدار زیاد همدیگه رو ندید,برای خانمتون پیام بدید و بگید خیلی دوستش دارید و از دوریش دلتنگ شدید.این کار شاید در ظاهر ساده به نظر برسه,اما خانمها همچین کارهایی رو خیلی دوست دارن,بهش اهمیت میدن و مطمئن باشید این کارهای ساده,خیلی باعث گرمی زندگی مشترک میشه,چون خاتمها میدونن که مور توجه همسرشون هستن.

9.دق ندادن:

سعی کنید خانمتون رو دق ندید و این که خامتون مدام سعی کنه رفتار منفی شما رو تحمل کنه.مثلآ اگه کمکی تو خونه انجام میدید در عوض خیلی هم دخالت بی مورد انجام بدید و خانمتون رو آزار بدید.سعی کنید کاری و یا حتی هر کمکی رو هم که انجام میدید,باعث مشکل برای خانمتون نشه.

10.کمک به خانمها در نگهداری فرزند:

فرزند نتیجه زندگی مشترک زن و مرد هست و در نتیجه نگهداریشم بر عهده زن و مرد.آقایون باید به خانمشون در نگهداری فرزند کمک کنن و هیچ موقع فکر نکنن نگهداری از فرزند فقط بر عهده خانم هست.این کار آقایون باعث کمک به همسر و برداشته شدن بار سنگین زندگی مشترک از عهده خانم میشه.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...