رفتن به مطلب

نامرئی کردن ناوها


anvil

ارسال های توصیه شده

پیش از جنگ جهاني دوّم و در طول آن، نیروی دریایی آمریکا دست به آزمایش‌هايي برای نامرئی کردن کشتی‌ها و هواپیماها زد (در سال 2010 نيز ارتش بريتانيا به آزمايش مشابهي دست زد كه مستند آن از صداي امريكا پخش شد).

 

این نامرئی کردن بايد به گونه‌ای باشد که رادارها دیگر قادر به ردیابی این وسایل نبوده و حتّي با چشم غيرمسلّح هم نتوان آنها را ديد. به این منظور کل جرم وسیله مورد نظر باید به طور كامل وارد بعد دیگری از زمان-فضا می شود تا جرم آن قابل ردیابی و بمباران شدن نباشد. در نتيجه زير نظر بزرگترین فیزیکدانان قرن از جمله «نیکلاس تسلا» و «جان ون نیومن» این پروژه در مساحتی بیش از ۵۰ هکتار در کنار بندر فیلادلفیا شروع به کار کرد.

به گفته بسياري از اطرافيان وي، زندگی نيكلاس پر از رمز و راز بوده و نحوه اعلام مرگش توسط دولت آمریکا نيز بسیار شک برانگیز است. با اين كه مرگ او در سال ۱۹۵۷ اعلام شد، ولي جسدش هيچگاه به کسي نشان داده نشد (حتّي به بستگان درجه يك او). اين مسئله با توجّه به اين كه نيكلاس تسلا هرگز در هيچ جنگي از نزديك حضور نداشته و بيشتر در محيط‌‌هاي آزمايشگاهي به سر مي‌برده بسيار شك‌برانگيز است .

 

چرا بايد جسد يك دانشمند را حتّي به خانواده‌اش نيز تحويل ندهند، مگر آن كه اتّفاقي عجيب براي او افتاده باشد؟

قضيه هنگامي جالب‌تر مي‌گردد كه برخي شاهدان عینی و شماري از همكاران سابق وي ادّعا كرده‌اند كه او را در سال ۲۰۰۱ نیز زنده دیده‌اند! در حالی که همچنان دست به آزمایش‌هاي بسيار خطرناك، غیرقابل بخشش و قربانی کردن انسانها می‌زند.

 

در پروژه فيلادلفيا جان فوون نیومن، همکار تسلا که مسئول پروژه فیلادلفیا و سپس مونتاک بود، به همراه بیش از۴۰۰ دانشمند روی این پروژه کار می‌کردند که آلبرت انیشتين نیز در میان آنها بود.

در آزمایش‌هاي اولیه با کمک دستگاه‌های بسیار عجیبی که تسلا ساخته بود تیم پژوهشی قادر بود وسایل کوچکی مثل میز و صندلی را ناپدید کند، در واقع به بُعدی ناشناخته وارد كرده و سپس آنها را بازگرداند. این آزمایش‌ها پیش از آغاز جنگ جهانی دوم آغاز شده بود. طبق برخي از مدارك، شمار زيادي از یهودیان مخارج این پروژه عظیم را می‌پرداختند!پس از آزمایش‌هاي اولیه که زير نظر نیروی دریایی آمریکا صورت می گرفت، تصمیم بر آن شد که تعدادی حیوان از جمله گوسفند و بز را در داخل یک کشتی قرار دهند و آن را به بُعد دیگری بفرستند.

 

این حیوانات داخل قفس‌های فلزی و در عرشه کشتی بودند. کشتی برای چند دقیقه کاملاً ناپدید شد، ولی پس از بازگشت شماري از حیوانات گم شده بودند و بقیه هم آثار سوختگی روی بدنشان دیده می شد.

 

تا آنجا كه مدارك نشان مي‌دهند، قرار بر آن شد که تا کامل شدن پروژه هیچ انسانی مورد آزمايش قرار نگیرد . ولي عطش انسان براي دانستن سيري ناپذير است . در نتيجه در ۱۲ اوت ۱۹۴۳ کشتی USS Eldridge با تمام خدمه‌اش مورد آزمايش قرار گرفت. هيچ كدام از ملوانان خبر نداشتند که چه اتفاقی قرار است بیفتد. پس از حركت كشتي به آب‌هاي آزاد، دستگاه‌ها شروع به کار کردند. کشتی با کلیه افراد درونش از جلوي چشم دانشمندان ناپدید شد... تا چهار ساعت بعد که دوباره در بندر فیلادلفیا ظاهر گشت. طبق گفته شاهدان ماجرا، یک هاله سبز فسفری در هنگام ناپديد شدن تمام کشتی را احاطه کرده بود.[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR]

[TD]پس از ظاهر شدن دوباره كشتي، افراد درون آن در وضع فجيعي بودند. خدمه کشتی در آتش می سوختند ..تعدادی دیوانه شده بودند..تعدادی دچار حمله قلبی بودند…تعدادی در بدنه و دیوارهای کشتی ذوب شده بودند و زنده جان می دادند. بقیه خدمه مرده بودند. گزارش‌هاي افشا شده نیروی دریایی حکایت از این دارد که چند ملوانی که زنده مانده بودند در عرض چند هفته در جلوی چشم حاضران ناپدید شدند (احتمالاً یا بخار شدند یا به بُعد دیگری انتقال یافتند).

سوال این بود که در این چهار ساعت کشتی به کجا رفته بود؟

دو بازمانده‌ای که در این کشتی حضور داشتند ادعا می کنند که در این چهار ساعت کشتی در یک تونل زمانی ۴۰ ساله وارد شده بود. به بيان ديگر از سال ۱۹۴۳ به سال ۱۹۸۳ و دقیقاً در زمان آزمایش مشابهی به نام «پروژه مونتاک» وارد شده بود. آخر چرا و چگونه؟ قضیه از این قرار است که ۴۰ سال پس از آزمایش فیلادلفیا همان دانشمندانی که نامشان ذکر شد، دست به آزمایش مشابه دیگری در مکانی نزدیک فیلادلفیا زدند. نام این پروژه در پرونده های نیروی دریایی «پروژه مونتاک» است. کشتی ای که در سال ۱۹۴۳ ناپدید شده بود در تونل زمان به سال ۱۹۸۳ و در زمان انجام پروژه مونتاک جهش کرده بود. در این میان دو نفر از خدمه كشتي به نام‌های «دانکن» و «بیلک» به دلايلي از کشتی بیرون پریدند و در سال ۱۹۸۳ باقی ماندند در حالی‌ که خود کشتی و سایر خدمه به سال ۱۹۴۳ بازگشت و تمام افراد آن جان باختند. این دو بازمانده كشتي ناپديد شده، عضو نیروی دریایی نبودند بلکه دو پژوهشگر و دانشمند فیزیکدان و از دوستان «جان فون نیومن» و «نیکلاس تسلا» به شمار مي‌رفتند که به هر دلیلی آن روز در عرشه کشتی Eldridge حضور داشتند و در زمان مناسب به ۴۰ سال در آینده سفر کردند.

طبق گفته‌هاي «دانکن» و «بیلک»، «جان فون نیومن» كه اثري از آنها در كشتي ظاهر شده مشاهده نكرد، دو قایق نجات را از پیش برای گرفتن آنها از آب در سال 1983 و در همان مكان آماده کرده بود! به گفته بيلك: «وقتی آنها ما را از آب گرفتند و پیش فون نیومن بردند او پیر شده بود و به ما گفت که چهل سال است منتظر رسیدن ما است!!». پس طبق اين گزارش‌هاي افشا شده، این سفر ۴۰ ساله در زمان با موفقیت انجام شده است. به گفته «دانکن» و «بیلک» یک نفر سوم نيز همراه آنها بوده است، ولی به سبب اشتباهی که در ساعت زمانی بدن او روي داد، او پس از ورود به سال ۱۹۸۳ در هر ساعت به اندازه یک سال پیر می شد و ظرف چند روز مُرد. «دانکن» و «بیلک» هم اکنون در سال 2010 در نیویورک زندگی می کنند و چندين مصاحبه خصوصی بدون ذکر نام نيز انجام داده‌اند. به گفته آنها پس از ایشان، این اولين و آخرين باری نبود که سفر در زمان صورت گرفت. «دانکن» با دادن مشخصات و مدارک بسیاری بيان مي‌كند که برای سفر در زمان تنها به سه وسیله نیاز است و پس از گشوده شدن تونل زمان و رفتن به بُعد به گفته او «بي‌زمان» مي‌توان به هر زماني سفر كرد.

در اظهاراتي ديگر از دانكن كه براي ما كه چيز زيادي در اين باره نمي‌دانيم بيشتر جنبه علمي- تخيّلي دارند، پس از موفقيت او در انجام سفر در زمان، دولت ايالات متّحده امريكا او را در يك پروژه بسيار محرمانه ديگر نيز شركت داد. به گفته دانكن، او و يك تيم مجرّب 20 نفره از راه تونل زمان به آينده و سال 6535 ميلادي فرستاده شدند. به گفته آنها، در آن زمان و در آنجايي كه آنها بر روي همين زمين (البته در زماني ديگر) حضور داشتند، اثري از انسان نبود. در عوض آنها از يك ميدان عظيم كه يك مجسّمه‌ طلايي غول‌پيكر از اسب در آن قرار داشت،‌بازديد كردند (شايد آن مجسّمه ساخت انسان‌ها بوده باشد).

البته گويا اين آزمايش چند بار ديگر و با گروه‌هاي ديگري نيز انجام شد كه هر بار همان نتيجه را داشت: اثري از انسان در سال 6535 بر روي زمين نبود![/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

این مطالب واقعیه ؟

 

----

 

طبق گفته شاهدان ماجرا، یک هاله سبز فسفری در هنگام ناپديد شدن تمام کشتی را احاطه کرده بود.

 

اینو خوندم نمی دونم چرا خنده ام گرفت !

لینک به دیدگاه
خب در کل این مطلب واقعیه؟:w58:

 

بله.چنين تحقيقاتي انجام شده به اسم پروژه فيلادلفيا يا رنگين كمان موسوم هست اول مطلب هم كه نوشته.

ولي اينكه روي انسان انجام داده باشن جاي ترديد هست.گفته شده اين كشتي دراون تاريخ اصلا حركت نكرده و به طبع هم ازمايشي روش انجام نشده!

خب ديگه ازين جهانخوار بعيد نيست اينكارها!:ws3:

لینک به دیدگاه

یه سریالی دیدم به اسم فرینج (Fringe) در مورد همین تحقیقات این مدلی تو ارتش آمریکا. جالب بود. به دوستان علاقه مند به موضوعات این چنینی توصیه میکنم ببینن.:icon_gol:

لینک به دیدگاه
یه سریالی دیدم به اسم فرینج (Fringe) در مورد همین تحقیقات این مدلی تو ارتش آمریکا. جالب بود. به دوستان علاقه مند به موضوعات این چنینی توصیه میکنم ببینن.:icon_gol:

 

اره خیلی جالب بود / یه قسمت بود که تو ژنتیک دستکاری میکردن و بچه ایی که قرار بود متولد بشه مشابه یه آدم مسن پ پیر به دنیا میومد / یکی از دوستان گفت این کار تو واقعیت عملی شده / حالا راست یا دروغشو نمیدونم

لینک به دیدگاه
amin 202 مهمان
این مطالب واقعیه ؟

 

----

 

 

 

اینو خوندم نمی دونم چرا خنده ام گرفت !

 

نمیدونم منو تو بود یا بی بی سی که مستندی در مورد همین داستان داشت پخش میکرد...

یادمه که میگفتن از تئوری های انشتین برای رسیدن به این فرضیه استفاده کردن.

بعد از اجرای آزمایش هم بعضی از خدمه بین در و دیوار کشتی مونده بودن...در واقع با بدنه کشتی ادغام شده بودن...:sad0:

(بیشتر دانشمندان اونموقع به شکسته شدن بعد چهارم طی اون آزمایش معتقد بودن...)

وقتی به چنین نتایج فاجعه باری دست پیدا کردن از توسعه این گونه آزمایشات دست کشیدن.

 

البته من فکر نمیکنم ذهن کنجاو آدمی چنین مساله ای رو ندید بگیره و بذاره خاک بخوره...:whistle:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...