رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

deborah.iranblog.com_asheghaneh_dsjahsd876_7.jpg

 

ازدواج خود را مامن و سر پناه امنی قرار دهید تا در آن زخم های خود را التیام بخشید . به معشوق خود تکیه کنید و بگذارید که او نیز به شما تکیه کند تا بدین وسیله زخم های او نیز التیام یابد

لینک به دیدگاه

axe.sub.ir_cartooni_ttrd_%20(4).jpg

 

معجون عشق:توجه ، محبت ،قدر دانی،3بار در روز هر بار 3دقیقه از معجون عشق به معشوق خود بخورانید تا قلب و روح او را سیراب کنید، سپس ببینید که چگونه مقابل دیدگان شما از خوشحالی ،رضایت و احساس خوشبختی خواهد درخشید.

لینک به دیدگاه

8.jpg

 

از روي انتخاب و برخاسته از ميل و رضايت ، عشق بورزيد نه از سر اجبار و اصرار . فقط با اين شرايط است كه عشق ورزيدن به تجربه اي رضايت بخش و ارضا كننده تبديل خواهد شد. گاهي اوقات "نه" گفتن همان گوش دادن به نداي كوچك دروني خودتان و برآوردن آن است.

لینک به دیدگاه

1.jpg

 

بگذاريد كساني كه دوستشان داريد بفهمند چقدر به آنها عشق مي ورزيد. هرگز اين حقيقت را از آنها مخفي نكنيد . هرگز كلمات محبت آميز خود را براي آينده اي دور"پس انداز" نكنيد.هيچ گاه عشق ورزيدن را به تعويق نيندازيد و هرگز آنان را كه دوستشان داريد ترك نكنيد .

لینک به دیدگاه

41.jpg

 

هرگز براي عشق ورزيدن منتظر تخت خواب نشويد . از لحظه لحظه ي زندگيتان به منظور عشق ورزيدن ، آن هم با تمام وجود و از اعماق قلب خود استفاده كنيد و بهره جوييد .

لینک به دیدگاه

4.jpg

 

هر روز سه بار و هر بار به مدت 30 ثانيه ،به همسر خود عشق بورزيد . خواهيد ديد كه در طول روز ، همواره به ياد همسرتان خواهيد بود . و در خود جاذبه ي بيش تري نسبت به او احساس خواهيد كرد . به طوري كه در انتظار عشق ورزيدن بيست ثانيه اي بعدي سر از پا نخواهيد شناخت .

لینک به دیدگاه

love-is-34-1995.jpg

عشق و نياز به معشوق را آتشي ببينيد كه به خرمن جانتان افتاده است . هر بار كه به معشوق خود عشق مي ورزيد تصور كنيد اين عشق با حرارت و نياز از دست شما به بدن او منتقل مي شود و جسم و جانش را به لذت و سرور مشتعل مي نمايد و قلب و روحش را با شعف و شادماني سيراب مي كند.

لینک به دیدگاه

8.jpg

 

دست كم هفته اي يكبار ، اوقاتي را به تخليه و حل و فصل تنش هاي روحي و احساسي توليد شده ميان خود و معشوقتان اختصاص دهيد . سپس تمامي حقيقت را در مورد احساساتتان با او در ميان بگذاريد . هر آنچه از رفتار و گفتار او را كه تمام و كمال هضم و جذب نكرده ايد، دوباره مطرح بكنيد و به احساسات او نيز در اين باره گوش فرا دهيد.

لینک به دیدگاه

28.jpg

 

از اهداف روحي و احساسي اي كه در ازدواج خود تعقيب مي كنيد ليستي تهيه كرده و آن ها را با نامزد/همسر خود در ميان بگذاريد . آرمان هايي را كه ازدواج خود به دنبال تحققشان هستيد حتما" به اطلاع او برسانيد .

لینک به دیدگاه

15.jpg

 

هنگامي كه احساس مي كنيد در مقابل احساسات نامزد/همسرتان جبهه گرفته ايد يا در مقابل آن ها از خود مقاومت نشان مي دهيد ، لحظه اي بايستيد و درنگ كنيد . سپس از خودتان بپرسيد : آيا او هم با احساسات خود به چيزي اشاره نكرده است كه من از روبرو شدن و كنار آمدن با آن سرباز مي زنم .

لینک به دیدگاه

12.jpg

 

با ديدگان خود به معشوق خود عشق بورزيد . بياموزيد كه چگونه آگاهانه و با هوشياري به دنبال زيبايي هاي او بگرديد و شكوه ،اعجاز و ظرافت هاي واقعي و طبيعيش را دريابيد .

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

بگذاريد كساني كه دوستشان داريد بفهمند چقدر به آنها عشق مي ورزيد. هرگز اين حقيقت را از آنها مخفي نكنيد . هرگز كلمات محبت آميز خود را براي آينده اي دور"پس انداز" نكنيد.هيچ گاه عشق ورزيدن را به تعويق نيندازيد و هرگز آنان را كه دوستشان داريد ترك نكنيد . __

د واسه چييييييي مخفي ميمنين :ws44: :ws46: :w00:

از اهداف روحي و احساسي اي كه در ازدواج خود تعقيب مي كنيد ليستي تهيه كرده و آن ها را با نامزد/همسر خود در ميان بگذاريد . آرمان هايي را كه ازدواج خود به دنبال تحققشان هستيد حتما" به اطلاع او برسانيد .

خب شايد نميدونه ...يادآوري ميتونه موثر باشه :a030:

 

با اين دو مورد خيلييييييييييييي خيليييييييييييييييي موافقم :w16:

خسته نباشي عزيزززززززززززززز :icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol:

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...