رفتن به مطلب

♦♦مســـــــابقه ی رانـــــدو ســـــری هشتم ♦♦


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلاااااااام به همه ی دوستان گل نواندیشم105119_2lbkos0.gif

بعد از یه وقفه ی طولانی ؛مسابقه ی راندو سری هشتم رو برگزار میکنیم JC_clapgirl.gif814719_gqdy6lcanbisdd2g.gifJC_clapgirl.gif

 

 

اینم از طرحی که باید راندو کنید:

 

کلیک کنید

تا آخر روز پنج شنبه 91/12/10 فرصت دارید که کاراتون رو به صورت خصوصی برام بفرستید نظرسنجی 91/12/11 برگزار میشهTAEL_SmileyCenter_Misc%20(147).gif

امیدوارم شاهد حضور پررنگ تون در این مسابقه باشیم 627719_balloons.gif

موفق باشید l_daisy.gif

  • Like 19
ارسال شده در

به احتمال زیاد شرکت میکنم hapydancsmil.gif

  • Like 5
tina-arch مهمان
ارسال شده در

دوماهه که اسکیس نزدم

منم میشرکتم:ws3:

ارسال شده در

سعی میکنم شرکت کنم:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

شرکت میشه :w02:

  • Like 3
ارسال شده در

منم شرکت میکنم.....:hapydancsmil:

  • Like 3
ارسال شده در

دلم میخواد بتونم شرکت کنم:hanghead:

  • Like 4
* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در

خب ببینیم این سری چند نفر شرکت میکنن؛ اونایی که گفتن میشرکتن؛ بعد نبینیم نشرکتنا :gnugghender:

 

من حتما شرکت میکنم؛ هرچند خیلی کارم خوب نیست؛اما نیازه کمی تمرین کنم icon_pf%20(34).gif

به احتمال زیاد شرکت میکنم hapydancsmil.gif

 

دوماهه که اسکیس نزدم

منم میشرکتم:ws3:

 

سعی میکنم شرکت کنم:ws3:

 

شرکت میشه :w02:

 

منم شرکت میکنم.....:hapydancsmil:

 

دلم میخواد بتونم شرکت کنم:hanghead:

 

 

 

تا اینجا با من میشیم 5 نفر ؛ شهدخت جونم که گفت احتمال داره؛اگه شرکت کنه میشه 6 نفر؛:w02:

دوستانی که اعلام آمادگی میکنن ؛ بجنبید؛ بعد دیر میشه ؛1 ساعت بیشتر وقت نمیگیره؛لازم نیست حالا خیلی شاهکار باشه؛ بیشتر در حد تمرین و کرکسیونه :w16:

ارسال شده در
خب ببینیم این سری چند نفر شرکت میکنن؛ اونایی که گفتن میشرکتن؛ بعد نبینیم نشرکتنا :gnugghender:

 

من حتما شرکت میکنم؛ هرچند خیلی کارم خوب نیست؛اما نیازه کمی تمرین کنم icon_pf%20(34).gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا اینجا با من میشیم 5 نفر ؛ شهدخت جونم که گفت احتمال داره؛اگه شرکت کنه میشه 6 نفر؛:w02:

دوستانی که اعلام آمادگی میکنن ؛ بجنبید؛ بعد دیر میشه ؛1 ساعت بیشتر وقت نمیگیره؛لازم نیست حالا خیلی شاهکار باشه؛ بیشتر در حد تمرین و کرکسیونه :w16:

 

خیالت راحت خانومی میشرکتیم:w16:

 

من که کارمو برای فاطمه فرستادم:a030:

  • Like 3
* v e n o o s * مهمان
ارسال شده در
خیالت راحت خانومی میشرکتیم:w16:

 

من که کارمو برای فاطمه فرستادم:a030:

ایول؛چه سریع :aghosh:

ارسال شده در
JC_clapgirl.gifبچه ها زودتر کاراتونو بفرستید ، وقتی نمونده هااا JC_clapgirl.gif

  • Like 2
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...