*Cloudy sky* 22513 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2013 سلاااااااام به همه ی دوستان گل نواندیشم بعد از یه وقفه ی طولانی ؛مسابقه ی راندو سری هشتم رو برگزار میکنیم اینم از طرحی که باید راندو کنید: کلیک کنید تا آخر روز پنج شنبه 91/12/10 فرصت دارید که کاراتون رو به صورت خصوصی برام بفرستید نظرسنجی 91/12/11 برگزار میشه امیدوارم شاهد حضور پررنگ تون در این مسابقه باشیم موفق باشید 19
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2013 خب ببینیم این سری چند نفر شرکت میکنن؛ اونایی که گفتن میشرکتن؛ بعد نبینیم نشرکتنا :gnugghender: من حتما شرکت میکنم؛ هرچند خیلی کارم خوب نیست؛اما نیازه کمی تمرین کنم به احتمال زیاد شرکت میکنم دوماهه که اسکیس نزدممنم میشرکتم سعی میکنم شرکت کنم شرکت میشه منم شرکت میکنم.....:hapydancsmil: دلم میخواد بتونم شرکت کنم تا اینجا با من میشیم 5 نفر ؛ شهدخت جونم که گفت احتمال داره؛اگه شرکت کنه میشه 6 نفر؛ دوستانی که اعلام آمادگی میکنن ؛ بجنبید؛ بعد دیر میشه ؛1 ساعت بیشتر وقت نمیگیره؛لازم نیست حالا خیلی شاهکار باشه؛ بیشتر در حد تمرین و کرکسیونه
faezeh mzk 19231 ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2013 خب ببینیم این سری چند نفر شرکت میکنن؛ اونایی که گفتن میشرکتن؛ بعد نبینیم نشرکتنا :gnugghender: من حتما شرکت میکنم؛ هرچند خیلی کارم خوب نیست؛اما نیازه کمی تمرین کنم تا اینجا با من میشیم 5 نفر ؛ شهدخت جونم که گفت احتمال داره؛اگه شرکت کنه میشه 6 نفر؛ دوستانی که اعلام آمادگی میکنن ؛ بجنبید؛ بعد دیر میشه ؛1 ساعت بیشتر وقت نمیگیره؛لازم نیست حالا خیلی شاهکار باشه؛ بیشتر در حد تمرین و کرکسیونه خیالت راحت خانومی میشرکتیم من که کارمو برای فاطمه فرستادم 3
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2013 خیالت راحت خانومی میشرکتیم من که کارمو برای فاطمه فرستادم ایول؛چه سریع :aghosh:
*Cloudy sky* 22513 سازنده ارسال شده در 28 اردیبهشت، 2013 بچه ها زودتر کاراتونو بفرستید ، وقتی نمونده هااا 2
ارسالهای توصیه شده