رفتن به مطلب

آشنایی با نحوه عملکرد سیستم خانه هوشمند


ارسال های توصیه شده

 

smarthouse11.jpg&h=330&w=660&a=c

 

 

خانه ای که سیستم گرمایش و سرمایش را بر اساس برنامه زمانبندی تعریف شده دلخواه شما تنظیم نموده ، روشنائی فضا را با حضور افراد و یا از روی ریموت کنترل کرده ، در ساعاتی خاص پرده ها را باز یا بسته کرده ، فرامین کنترلی متوالی را با یک دستور انجام داده و….. امکان کلیه کنترل ها را از طریق تلفن و یا اینترنت فراهم می نماید. دفتر کاری که در آن امکان کنترل چراغ ها ، قهوه جوش ، سیستم صوتی و تصویری ، تهویه مطبوع و سیستم پروجکشن از روی کامپیوتر و یا ریموت کنترل وجود دارد.

 

 

کلیه تجهیزات خانه هوشمند بر اساس تکنولوژی x10دو طرفه طراحی و ساخته شده است که به کاربر علاوه بر امکان صدور فرامین ، قدرت بررسی وضعیت را نیز می دهد بدان معنا که کاربر می تواند از وضعیت روشن و یا خاموش بودن هر یک از لوازم برقی ، باز یا بسته بودن پرده برقی و … از طریق ریموت کنترل ، سیستم تلفن و … آگاه گردد. تجهیزات دارای استادارد CEاروپا بوده که با یک سال گارانتی و۱۰سال خدمات پس ازفروش ارائه می گردند. این دستگاه قابل استفاده برای ساختمانهایی که سیم کشی شده یا نشده اند کنترل به ۴ روش کنترل با ریموت پیشرفته ، کنترل با تلفن (ثابت یا همراه) یا صفحه کیبورد (Key Pad) ، کنترل از طریق اینترنت و کنترل به روش سنتی (به اصطلاح روش معمول با استفاده از کلیدهای تک پل و دو پل) می باشد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...