رفتن به مطلب

هوندا سیویک در ایران


Mr.101

ارسال های توصیه شده

Honda-Civic_2012_800x600_wallpaper_01.jpg

 

 

 

 

هوندا سیویک در دو مدل EX و LX عرضه می شود که هر دوی آن ها دارای پیشرانه مشابه هستند. پیشرانه 4 سیلدر 16 سوپاپه که 1798 سی سی حجم دارد و می تواند 140 اسب بخار را تولید و نیرو آن را به چرخ های جلو منتقل کند. روی این خودرو گیربکس 5 سرعته خودکار نصب شده که بوسیله آن می تواند در 10 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر در ساعت برسد و مصرفی برابر 6.6 لیتر به صورت ترکیبی را داشته باشد.

همانطورکه گفتیم، سیویک در دو مدل LX و EX عرضه شده که روی مدل LX تجهیزاتی مانند 6 کیسه هوا، ترمز ABS، EBD و VSA، سیستم تهویه مطبوع دستی، رینگ های 15 اینچی و 4 بلندگو را می توان یافت. اما روی مدل EX، به غیر از این امکانات، تجهیزات دیگری نیز نصب شده که می توان به کروز کنترل، دوربین عقب، رینگ های 16 اینچی، سیستم تهویه مطبوع خودکار و 6 بلندگو اشاره کرد.

هنوز قیمتی برای سیویک در نظر گرفته نشده اما احتمالا اوایل سال آینده شاهد حضور این خودرو در خیابان های کشور باشیم که امیدواریم عرضه این خودروی ژاپنی با کیفیت به صورت مداوم و با قیمت مناسب انجام شود تا نه تنها به خیابان های کشور رنگ بهتری بدهد، بلکه با ایجاد رقابت قیمت خودروهای وارداتی به واقعیت نزدیک تر شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...