رفتن به مطلب

شروع ثبت نام نظام مهندسی


ارسال های توصیه شده

در اجرای مواد 26،21،11و28 آئین نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمونهای ورود به حرفه مهندسان، در رشته‌های معماری(نظارت و طراحی)، عمران(نظارت و محاسبات)،تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه 3 و کاردانهای فنی ساختمان در رشته‌های معماری، عمران، مکانیک، برق، نقشه‌برداری و شهرسازی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار کاردانی پایه ‌3 و آزمونهای تعیین صلاحیت معماران تجربی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار تجربی می‌رساند آزمونهای یاد شده در اسفند ماه سال جاری می‌گردد.

 

 

 

ثبت‌نام این آزمونها از تاریخ شنبه 16/10/91 آغاز و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد. ثبت‌نام کلیه آزمونهای یاد‌شده ‌به ‌صورت الکترونیکی ‌و از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان انجام خواهد شد. کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند جهت ثبت‌نام به سامانه ثبت نام آزمونها به آدرس الکترونیکی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه ‌نمایند.

 

منبع: کانون دانشجویان عمران و معماری

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...