رفتن به مطلب

پل‌های جدید قزوین فضای سبز را از بین برد ...


Strelitzia

ارسال های توصیه شده

[h=1] پل‌های جدید قزوین فضای سبز را از بین برد

 

[/h]

» سرویس: استان ها - قزوين

کد خبر: 91091910665

یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

3

 

نائب رئیس شورای شهر قزوین گفت: تقاطع نصر تا سرداران در گذشته فضای سبز زیبایی داشت که با ایجاد پل از بین رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد خورشیدی امروز در شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین بیان داشت: در مناطق جنوبی شهر فضای سبز کمی داریم با توجه به بافت مسکونی می‌توانیم تعدادی از زمین‌ها را خریداری و آنها را به فضای سبز تبدیل کنیم و در آنجا مسائل فرهنگی را ترویج دهیم.

وی افزود: تقاطع نصر تا سرداران در گذشته فضای سبز زیبایی داشت که با ایجاد پل از بین رفت، قبل از طراحی مکانی جدید فضای سبز را در نظر داشته باشیم تا با ساخت مکانی جدید مکان‌های قبلی را خراب نکنیم.

نائب رئیس شورای شهر قزوین اظهارکرد: آب مورد نیاز بوستان فدک را نیز می‌توان با جمع آوری آب‌های زمستانی تأمین کرد.

در ادامه یکی از اعضای شورای شهر قزوین گفت: با توجه به توسعه شهر ضرورت دارد که تعداد پارک‌ها افزایش یابد و پارک‌ها به رویکرد فرهنگی روی بیاورند.

فاطمه اشدری اظهار کرد: بوستان دهخدا ورودی مشخص و امنی ندارد و افرادی که می‌خواهند وارد این بوستان شوند امنیت جانی کمی دارند گذرگاه مناسبی برای این بوستان آماده شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر قزوین نیز افزود: ما باید طرح‌های نیمه کاره را در اولویت کاری قرار دهیم.

محمدحسین خاکساران عنوان کرد: در سال 92 سیاست بودجه ما این باشد که تمام طرح‌هایی که اجرا نشده ولی بودجه دریافت کردند را مورد سوال قرار دهیم و بازخواست کنیم.

یکی دیگر از اعضای شورای شهر قزوین اظهارداشت: پارک بانوان به دلیل اینکه بانوان در آن احساس امنیت و آرامش بیشتری می کنند شلوغ ترین پارک از نظر جمعیتی در استان است باید امکانات بیشتری در این پارک گنجانیده شود.

مریم نخستین تصریح کرد: در مناطق جنوب شهر و مناطق محروم فقر امکاناتی وجود دارد و ما باید در برنامه ریزی‌ها مراکز فرهنگی و گردشگری این مناطق را در اولویت قرار دهیم.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 5
لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...