رفتن به مطلب

کسر امتيازات معضل جديد تراکتورسازي


ارسال های توصیه شده

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران به بررسي شکايت سياوش اکبرپور و امير قلعه‌نوعي از تراکتورسازي پرداخته و در مورد سياوش اکبرپور، باشگاه تراکتورسازي را ضمن پرداخت الباقي قرار‌داد، به پرداخت هزينه دادرسي نيز جريمه کرد.

 

سياوش اکبرپور براي دريافت مطالبات خود از تيم تراکتورسازي شکايت کرده بود که پس از بررسي جلسات رسيدگي، راي نهايي در اين زمينه به اين ترتيب صادر شد. باشگاه تراکتورسازي تبريز بايد مبلغ 136 ميليون و 219 هزار و 976 تومان به انضمام هزينه دادرسي به ميزان شش ميليون و 300 هزار ريال و هزينه حق الوکاله وکيل طبق تعرفه قانوني را در حق سياوش اکبرپور پرداخت کند.

 

همچنين پس از شکايت امير قلعه‌نوعي از باشگاه تراکتورسازي حسب درخواست ارسالي به کميته انضباطي با موضوع مطالبه وجه 350 ميليون توماني از مانده قراردادي که با باشگاه تراکتورسازي دارد، با بررسي قرارداد، متمم قرارداد، برگزاري جلسات مختلف با حضور طرفين، نمايندگان و وکلايشان و ارائه توضيحات، کميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي را به اين گونه صادر کرده است که با توجه به موارد ذکر شده متمم قرارداد داخلي که خواهان با استناد به آن درخواست رسيدگي کرده از نظر مقررات استنادي اين کميته منشأ اثر نبوده از اين رو فاقد اعتبار است و بنابراين درخواست سرمربي وقت تراکتورسازي که اقرار به دريافت وجوهي مازاد بر سقف تعيين شده و مرقوم در قرارداد رسمي دارد، رد مي‌شود.

 

اين راي در مهلت يک هفته با رعايت مقررات پس از رويت قابل تجديدنظر خواهي در کميته استيناف است.

 

حسن‌زاده رئيس کميته انضباطي از کسر امتيازات تيم‌هاي بدهکار خبر داد و گفت: اگر باشگاه‌هاي بدهکار تسويه حساب نکنند، 3 تا 9 امتياز را از آنها کم خواهيم کرد.

 

به گزارش فارس، به جز دو باشگاه سپاهان و نفت تهران تمام باشگاه‌هاي ليگ برتري به ويژه پرسپوليس و استقلال بدهي‌هاي فراواني دارند که در صورت پرداخت نکردن آنها از اين باشگاه‌ها امتياز کسر خواهد شد.

 

تراکتورسازي بابت آخرين بازي خود در ليگ برتر مقابل پرسپوليس در تهران مبلغ 16 ميليون ريال بابت تخلف تماشاگرانش و تاخير در ورود به ميدان مسابقه جريمه شده بود، اما مهم‌ترين دغدغه اين تيم جريمه 132 ميليون توماني است که بابت عدم بليت فروشي در بازي فصل گذشته تراکتورسازي با فجرسپاسي صادر شده است.

 

جعفري مدير باشگاه تراکتورسازي صراحتاً عنوان کرده جريمه 132 ميليون توماني به اين باشگاه ربطي نداشته، چون تراکتورسازي در آن مقطع مسئوليتي در بليت فروشي بازي‌هاي خانگي خود نداشته است.

 

جواد ششگلاني رئيس هيئت فوتبال استان نيز با تأييد گفته‌هاي جعفري تصريح کرد: عدم بليت فروشي براي بازي تراکتورسازي و فجرسپاسي شيراز يک تصميم استاني بوده و تراکتورسازي در اين مورد هيچ نقشي نداشته است.

 

اما با در نظر گرفتن اينکه کميته انضباطي فدارسيون فوتبال ايران در مورد جريمه ساير نهادها ذي‌نفع نيست شايد همچنان براي اخذ اين جريمه سنگين تراکتورسازان را تحت فشار قرار دهد.

 

در حالي که تراکتورسازي نزديک به دو ماه ديگر نحستين حضور آسيايي خود را تجربه مي‌کند، مشکلات مالي و عدم پرداخت جرايم مي‌تواند در روند آماده‌سازي اين تيم تاثير منفي گذارد و بهتر است مسئولان استاني براي حل مشکلات تراکتورسازي از امروز اقدامات لازم را انجام دهند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...