رفتن به مطلب

هنرنمایی بسیار جالب مردی ایرانی در آمریکا!


ارسال های توصیه شده

هنرنمایی بسیار جالب مردی ایرانی در آمریکا! (عکس)

آقای مازیار بهروز که یک معمار ایرانی مقیم آمریکا است ایده جالبی برای استفاده از کانتینرهای مستعمل جهت ساخت خانه و دفاتر کاری لوکس ارائه کرده است. به گزارش ایران ناز خانه های کانتینری یک سازه ساده و قابل حمل هستند که با کمک کانتینرهای دست دوم طراحی و ساخته شده و باعث کاهش چشمگیر هزینه‌های ساخت می شوند.

 

 

0.587662001354478865_irannaz_com.jpg

مازیار بهروز معمار ایرانی مقیم نیویورک و طراح خانه کانتینری، نمونه اولیه ای از این سازه را با استفاده از چهار کانتینر طراحی کرده است. هر کدام از کانتینرها پیش از انتقال به محل مورد نظر، بر اساس طرح از پیش تعیین شده در کارخانه آماده سازی شده و بخش‌های پنجره، دیوارهای جداکننده و سیم‌کشی‌های برق در بخش‌های مختلف کانتینر نصب می‌شوند. کانتینرهای آماده پس از انتقال به سایت مورد نظر، در پایه‌های طراحی شده قرار می‌گیرند.

 

 

0.757136001354478865_irannaz_com.jpg

در نمونه اولیه این سازه از چهار کانتینر استفاده شده است که دو کانتینر در بخش پایین یک محل شیب دار به عنوان طبقه اول و دو کانتینر بعدی نیز به عنوان طبقه دوم روی آنها قرار می‌گیرد و دو طبقه از طریق راه پله به یکدیگر متصل می‌شوند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

قرار گرفتن طبقه پایین در بخش شیب دار باعث تأمین گرمای بیشتر و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. تأمین نور نیز از طریق پنجره های بلندی که بر روی کانتینرهای طبقه دوم تعبیه شده‌اند، میسر می‌شود و بخش‌های مختلف خانه از طریق دیوارهای جداکنننده از هم مجزا می‌شوند.

 

 

0.368652001354478866_irannaz_com.jpg

 

در این حالت سازه ای به ارتفاع 2.7 متر و با مساحت 89 متر مربع آماده شده و خانه یا دفتر کار ظرف مدت هفت روز آماده تحویل می شود. هزینه طراحی و ساخت خانه های کانتینری 99 هزار دلار اعلام شده است.

 

 

 

0.860095001354478866_irannaz_com.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...