armanrahimi 101 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 آذر، ۱۳۹۱ سلام خدمت همه دوستای عزیز من میخام راجب یه موضوع خوب و درست و حسابی با هم بحث کنیم. به نظرتون چرا اساتید شهرسازی کشور ما و بالاخص اساتید برنامه ریزی شهری فقط ایده ها و نظریه های مربوط به رشته رو تا دهه 70 میلادی بلدن و از اون به بعد رو که در واقع اوج برنامه ریزی و طراحی شهری توی اروپا و آمریکاست همیشه تو کلاساشون ازش حرف نمیزنن و وقتیم ازشون راجب اون دوران میپرسی یه جوری بهت نگاه میکنن که ذز ترس زهر ترک میشی؟ به نظرتون بلد نیستن؟نمیخان یاد بگیرن؟جاشون تو هیت علمی دانشگاه محکم شده و نمیخان یاد بگیرن؟مخشون نمیکشه؟............................... خواهش میکنم با دلایل منطقی و روشن نظراتونو بگید در ضمن هر کس تو هر دانشگاهی که تحصیل میکنه تو رشته شهرسازی در هر مقطعی که هست سطح اساتیدش رو از نظر مسائل روز و داشتن علم نسبت به اونها برای بقیه بگه. در ضمن به تعاد مقاله ها،تالیفات و ترجمه ها هم نگاه نکنید همش کشکههههههههههههههههه 13 لینک به دیدگاه
Creative City 1017 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۱ سلام عزیزم آقا دلیل داره!!!!!!!!!!! میدونی من خودم خیلی ........دوست دارم منا خودم آدم خیلی ..... دلیلش اینه که ما همه به فکر بالا رفتنیم نه یاد گرفتن حالا چه استاد باشه چه دانشجو فعلا این باشه تا بقیه بحرفن باقی دردو دلمو میگم 9 لینک به دیدگاه
black banner 9103 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۱ من شيمي ميخونم اساتيد ما هم اينجوري هستند !!! اصلا آپديت نيستند .... 8 لینک به دیدگاه
Mohammad Aref 120452 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۱ میان یه سری مطالب روتینو تکرار میکنن و پولشونو میگیرن و میرن دیگه. واسه چی به خودشون زحمت بدن مطلب جدید یاد بگیرن آخه اون تألیفات و ترجمه اینام که 90 درصدش واسه خودشون نیست و فقط اسمشونه البته شاید بهتره بگیم اکثرشون. چون هستن کسایی هم که سعی میکنن همیشه آپدیت باشن. ولی خیلی کم. از یه طرفی هم خیلی وقتا میشه که مثلاً میرن سراغ مطالب جدیدتر اما چون زیاد نمی تونن روش مسلط بشن می ترسن که بخوان آموزش بدن. مثلاً نظریه های بعد دهه 70 رو بخوان بیان بگن، 2،3تا موضوع رو بخوان روش مسلط بشن. نمیتونن رو کلش تسلط پیدا کنن چون کل دوران تحصیلشون هم همون دوره های قدیمی رو خوندن و رو اونا تسلط دارن. واسه همین این حس ترس هم هست. حالا این داستان ادامه پیدا میکنه و همینجوری پیش میره و باعث درجا زدن میشه واسه همین معمولاً هر استادی یه سری حرفای تکراری میزنه چون فقط رو همونام تسلط داره. چیزای دیگه هم شاید شنیده باشه و بدونه. اما به صورت سطحی. واسه همین کمتر بیانشون میکنه. 9 لینک به دیدگاه
آریودخت 43941 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۱ والا ما که همچین استاد نداشتیم :icon_pf (34): یه خاله اعظمی بود دانشجو ارشد از یه شهر دور اومده بود دانشگا ما درس بده ، لابد میخواست با پولش خرج تحصیلشو بده بعدم دانشگا رو خفت کرد و بیرون برو نبود :vahidrk: یکی دیگه هم بود لنگه این :icon_razz: همین دوتا فقط حالا خیلی بهمون حال میدادن یکی فوق لیسانسو واسه دو ، سه جلسه میاوردن اونم دو به سه جلسه نمیکشید فرار رو بر قرار ترجیح میداد 7 لینک به دیدگاه
armanrahimi 101 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۱ دوستان عزیز لطفا مث ممد جون منطقی و با دلیل به قضیه نگاه کنید و سعی کنید از حاشیه رفتن بپرهیزید 5 لینک به دیدگاه
urbanistica 225 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۱ سلام خدمت همه دوستای عزیزمن میخام راجب یه موضوع خوب و درست و حسابی با هم بحث کنیم. موضوع جالب و قابل بحثی انتخاب کردی...... بعضیا بلد نیستن.... بعضیا نمیخوان بگن... بعضیا آب از سرشون گذشته... 7 لینک به دیدگاه
H O P E 34652 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۱ دلت پره ها . اینا همه ش بر میگرده به هدف طرف و البته وجدان کاری ش ! طرف درس خونده تمام هدفش این بوده که بشه استاد یه دانشگاه و عضو هیئت علمی، حالا که شده دیگه واسه کی و چی خودشو هلاک کنه ؟! به خواسته ش رسیده و انقدرم ریشه زده رو صندلیِ هیئت علمی ش که کسی جرات نمی کنه بهش بگه بالای چشمت ابروئه . ما هم از این جور استادا زیاد داریم . یکیشون که سن دایناسورو داشت ، تازه یه ترمه که بیخیال تدریس شده و نشسته تو خونه ، اما تا همین یه ترم پیش درس میداد و هر ترم هم حداقل 2 واحد بهش میدادن ! هیچی هم بلد نبود بجز سازو کارهای تعدیل قیمت زمین و مسکن و عوامل موثر در اون در دهه 60 تا 70 در فرانسه ! حالا دیگه براش فرقی نداشت اسم واحدی که بهش دادن طرح شهرسازیه 2 هستش یا بوم شناسی و برنامه ریزی محیط یا جغرافیای شهری !!!!! :icon_pf (34): توی هر 3 تاش واسه ما از این حرفا زد ! ( توی طرح شهرسازی 2 ، افتخار داد یه بحث جدید هم برامون باز کرد !!!! هرم سنی و جنسی !!!!! :icon_pf (34):) . من شنیدم جدیدا برای اعضای جدی هیئت علمی شرایط رو تغییر دادن و در صورتی که هر سال فعالیت علمی شون رو ادامه بدن و مقالات ISI داشته باشن و ... عضویتشون تمدید میشه نمی دونم چقد درسته این مطلب ، اما اکه واقعیت داشته باشه بنظرم ایده ی خوبیه ! حالا درسته بازم بحث فروش مقالات و مقالات کپی پیست و ... پیش میاد ، اما از هیچی بهتره . یه مسئله ی دیگه هم که هست اینه که استادای قدیمی واقعن دیگه نه انگیزه و نه توانایی یاد گرفتن مسائل جدیدو ندارن ! من با یکی از استادامون که سنش بالاس و اینجوریه 3 ترم پیش کلاس داشتم ، با هم که حرف می زدیم می گفت فک می کنی مثلا ما دوس نداریم نرم افزارایی که شما کار می کنید باهاشونو یاد بگیریم یا آپ دیت باشیم ؟! دوس داریم اما دیگه الان وقتش نیس، از ما گذشته ، یه مثال هم زد برام ، گفت مثل اینه که تو از پدربزرگت انتظار داشته باشی کار با اینترنتو یاد بگیره توجیهش برای من قابل قبول نبود ، چون همشون دچار کهولت سن نشدنف ما استادای میان سال هم داریم که اینجورین ! 9 لینک به دیدگاه
.MohammadReza. 19850 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۱ ربطی به شهرسازی و نداره این مشکل همه گیره بین اساتید طرف بلد نیست یه وبلاگ بسازه اومده شده هیئت علمی 8 لینک به دیدگاه
Mohammad Aref 120452 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۱ دلت پره ها . اینا همه ش بر میگرده به هدف طرف و البته وجدان کاری ش ! طرف درس خونده تمام هدفش این بوده که بشه استاد یه دانشگاه و عضو هیئت علمی، حالا که شده دیگه واسه کی و چی خودشو هلاک کنه ؟! به خواسته ش رسیده و انقدرم ریشه زده رو صندلیِ هیئت علمی ش که کسی جرات نمی کنه بهش بگه بالای چشمت ابروئه . ما هم از این جور استادا زیاد داریم . یکیشون که سن دایناسورو داشت ، تازه یه ترمه که بیخیال تدریس شده و نشسته تو خونه ، اما تا همین یه ترم پیش درس میداد و هر ترم هم حداقل 2 واحد بهش میدادن ! هیچی هم بلد نبود بجز سازو کارهای تعدیل قیمت زمین و مسکن و عوامل موثر در اون در دهه 60 تا 70 در فرانسه ! حالا دیگه براش فرقی نداشت اسم واحدی که بهش دادن طرح شهرسازیه 2 هستش یا بوم شناسی و برنامه ریزی محیط یا جغرافیای شهری !!!!! :icon_pf (34): توی هر 3 تاش واسه ما از این حرفا زد ! ( توی طرح شهرسازی 2 ، افتخار داد یه بحث جدید هم برامون باز کرد !!!! هرم سنی و جنسی !!!!! :icon_pf (34):) . من شنیدم جدیدا برای اعضای جدی هیئت علمی شرایط رو تغییر دادن و در صورتی که هر سال فعالیت علمی شون رو ادامه بدن و مقالات ISI داشته باشن و ... عضویتشون تمدید میشه نمی دونم چقد درسته این مطلب ، اما اکه واقعیت داشته باشه بنظرم ایده ی خوبیه ! حالا درسته بازم بحث فروش مقالات و مقالات کپی پیست و ... پیش میاد ، اما از هیچی بهتره . یه مسئله ی دیگه هم که هست اینه که استادای قدیمی واقعن دیگه نه انگیزه و نه توانایی یاد گرفتن مسائل جدیدو ندارن ! من با یکی از استادامون که سنش بالاس و اینجوریه 3 ترم پیش کلاس داشتم ، با هم که حرف می زدیم می گفت فک می کنی مثلا ما دوس نداریم نرم افزارایی که شما کار می کنید باهاشونو یاد بگیریم یا آپ دیت باشیم ؟! دوس داریم اما دیگه الان وقتش نیس، از ما گذشته ، یه مثال هم زد برام ، گفت مثل اینه که تو از پدربزرگت انتظار داشته باشی کار با اینترنتو یاد بگیره توجیهش برای من قابل قبول نبود ، چون همشون دچار کهولت سن نشدنف ما استادای میان سال هم داریم که اینجورین ! درسته. اینطوری شده هیئت علمی. ولی خب اینم خودش یه معظل بیشتره. تو هر مقاله ای که دانشجوشم کار کنه الکی اسمشو میزنه. نمره به شرط اسم اکثر مقالاتی که دادن حتی ISI نمیدونن اصلاً چی هست. دانشجوئه بدبخت خودشو میکشه اسمش اون ته میفته و 4تا استاد مقاله رو دست به دست میدن هرکدوم اسمشونو میزنن بالای اون یکی تا آخرش چاپ بشه این مسئله مافیای مقاله و امتیاز اینا رو هم داغ تر میکنه. به معضل بی سوادی این معضلا هم اضافه میشه 7 لینک به دیدگاه
Moment 15228 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۱ بحث خیلی خوبیه هممون این مشکل رو داریم اساتید اکثرا به دنبال منافع خودشون و بهره گیری از دانشجوها هستن ولی از بین اونا بعضیاشون اینجوری نیستن ولی این قضیه به خود دانشجوها هم برمیگرده ما نمی تونیم همه این مشکلات رو گردن اساتید بذاریم، اتفاقا بعضی از این اساتید قدیمی و با سابقه به شدت با ایده های جدید دانشجوها موافقن و دوست دارن از طریق دانشجوها با این موضوعات اشنا بشن ولی خود دانشجوهان که هی موضوعات کار شده رو ادامه میدنٰ، دانشجو خیلی تاثیرگذاره و حتی میتونه کاری کنه که استاد مجبور بشه خودش رو آپدیت کنه ولی چند نفر از ما دنبال موضوعات جدید بودیم؟ وقتی استاد میگه برید دنبال موضوع پروژه اکثرا دنبال موضوعات راحت و در دسترس هستیم و به خودمون زحمت نمیدیم که موضوع سخت کار کنیم 12 لینک به دیدگاه
H O P E 34652 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۱ بحث خیلی خوبیههممون این مشکل رو داریم اساتید اکثرا به دنبال منافع خودشون و بهره گیری از دانشجوها هستن ولی از بین اونا بعضیاشون اینجوری نیستن ولی این قضیه به خود دانشجوها هم برمیگرده ما نمی تونیم همه این مشکلات رو گردن اساتید بذاریم، اتفاقا بعضی از این اساتید قدیمی و با سابقه به شدت با ایده های جدید دانشجوها موافقن و دوست دارن از طریق دانشجوها با این موضوعات اشنا بشن ولی خود دانشجوهان که هی موضوعات کار شده رو ادامه میدنٰ، دانشجو خیلی تاثیرگذاره و حتی میتونه کاری کنه که استاد مجبور بشه خودش رو آپدیت کنه ولی چند نفر از ما دنبال موضوعات جدید بودیم؟ وقتی استاد میگه برید دنبال موضوع پروژه اکثرا دنبال موضوعات راحت و در دسترس هستیم و به خودمون زحمت نمیدیم که موضوع سخت کار کنیم این قضیه که میگی دانشجو تاثیر داره رو قبول دارم ، اما نه یک دانشجو ! توی یه گروه که همگی ورودی یه سال از یه دانشگاه هستن فک می کنی چقد هماهنگی وجود داره؟! بچه ها واقعا داغونن :icon_pf (34): خودمو مثال می زنم ، توی ورودی ما ، من به عنوان بچه مثبت ترین و ساز مخالف ترین فرد شناخته میشم همیشه ! چرا ؟ چون برعکس بقیه بچه ها ، کارای سختو انتخاب می کنم ، درسو جدی میگیرم ، از استاد سوال می پرسم و کار میکشم !!! ینی ابتدایی ترین کارایی که هر دانشجو موظفه انجام بده ! اما استادا فقط به من نگاه نمی کنن ، نگاه می کنن به بچه هایی که 45 دقیقه مونده به تموم شدن کلاس میگن استاد خسته نباشید ، موضوع جدید که میخواد مطرح کنه بچه ها میگن استاد بیخیال شید ، منبع که معرفی می کنه واسه درس، میگن استاد جزوه بدین !!! و .... دانشجوها یه بخش از قضیه رو تشکیل میدن ، ینی تمام تقصیر گردن استاد نیس ، اما سهمشون برابر هم نیس ... استاد توی این قضیه سهم بیشتری داره . چون استاد یه نفره ، اما دانشجو ها یه نفر نیستن ! 9 لینک به دیدگاه
Moment 15228 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۱ این قضیه که میگی دانشجو تاثیر داره رو قبول دارم ، اما نه یک دانشجو ! توی یه گروه که همگی ورودی یه سال از یه دانشگاه هستن فک می کنی چقد هماهنگی وجود داره؟! بچه ها واقعا داغونن :icon_pf (34): خودمو مثال می زنم ، توی ورودی ما ، من به عنوان بچه مثبت ترین و ساز مخالف ترین فرد شناخته میشم همیشه ! چرا ؟ چون برعکس بقیه بچه ها ، کارای سختو انتخاب می کنم ، درسو جدی میگیرم ، از استاد سوال می پرسم و کار میکشم !!! ینی ابتدایی ترین کارایی که هر دانشجو موظفه انجام بده ! اما استادا فقط به من نگاه نمی کنن ، نگاه می کنن به بچه هایی که 45 دقیقه مونده به تموم شدن کلاس میگن استاد خسته نباشید ، موضوع جدید که میخواد مطرح کنه بچه ها میگن استاد بیخیال شید ، منبع که معرفی می کنه واسه درس، میگن استاد جزوه بدین !!! و .... دانشجوها یه بخش از قضیه رو تشکیل میدن ، ینی تمام تقصیر گردن استاد نیس ، اما سهمشون برابر هم نیس ... استاد توی این قضیه سهم بیشتری داره . چون استاد یه نفره ، اما دانشجو ها یه نفر نیستن ! قبول دارم که اساتید نقش بیشتری دارن ولی من میگم ارمان شهر ما آپدیت شدن یهویی اساتید وضع موجود نباشه...ما خودمون یه زمانی شاید استاد بشیم خب حداقل یه کاری بکنیم که دانشجوهای خودمون در موردمون اینجوری قضاوت نکنن اینکه میگی یه دانشجو نمیتونه همه چیز رو تغییر بده باهات هم موافقم هم نیستم...دیدم که میگم ...یه نفر یه موضوع جدید برمیداره بقیه هم دوست دارن کار خوب انجام بدن اونا هم بعضیاشون این کار رو میکنن 10 لینک به دیدگاه
H O P E 34652 اشتراک گذاری ارسال شده در 19 آذر، ۱۳۹۱ قبول دارم که اساتید نقش بیشتری دارن ولی من میگم ارمان شهر ما آپدیت شدن یهویی اساتید وضع موجود نباشه...ما خودمون یه زمانی شاید استاد بشیم خب حداقل یه کاری بکنیم که دانشجوهای خودمون در موردمون اینجوری قضاوت نکنناینکه میگی یه دانشجو نمیتونه همه چیز رو تغییر بده باهات هم موافقم هم نیستم...دیدم که میگم ...یه نفر یه موضوع جدید برمیداره بقیه هم دوست دارن کار خوب انجام بدن اونا هم بعضیاشون این کار رو میکنن ولی من اینی که میگی رو ندیدم واقعن ! حداقل تو این 3 سال و نیم که دارم شهرسازی می خونم ندیدم ! بچه ها سال به سال تنبل تر شدن ، و من تو ذهنشون منفور تر و بچه مثبت تر :icon_pf (34): 10 لینک به دیدگاه
armanrahimi 101 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 20 آذر، ۱۳۹۱ ممنون از دوستای عزیزم که بحث رو جدی گرفتن و به صورت جدی هم ادامه میدن.جوزف عزیزم(البته اسم کردیت خیلی قشنگ تره) شما راست میگی دانشجوام تنبل شدن.ولی من از چیزایی حرف میزنم که برام اتفاق افتاده.وقتی شما دارید برای کسی موضوع جدید مطرح میکنید که به قول الوین تافلر بی سواده ونمیخاد دنسته های قبلیشو درباره سکونت غ.ر و یا ف ا ز ی و ... دور بریزه ومطالب جدید یاد بگیره و فقط شمارو با یه نیش خند از سر باز کنه اونوقت دیگه رمقی برای ادامه موضوع براتون نمیمونه. 8 لینک به دیدگاه
Angel-Angel 538 اشتراک گذاری ارسال شده در 3 دی، ۱۳۹۱ سلام. جواب این سوال و خیلی از سوالات دیگه تنها یک چیزه !!!! اینجا ایرانه ایران . امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم. 6 لینک به دیدگاه
Moment 15228 اشتراک گذاری ارسال شده در 15 دی، ۱۳۹۱ سلام. جواب این سوال و خیلی از سوالات دیگه تنها یک چیزه !!!! اینجا ایرانه ایران . امیدوارم تونسته باشم منظورمو برسونم. یعنی قشنگ زدی توی هدف مرحبا ابراهیم نیستی داداش،سالی یه بار میای یه جمله تاریخی میگی و میری دیگه پشت سرت رو نگا نمی کنی! امیدوارم هرجا هستی موفق باشی 5 لینک به دیدگاه
Angel-Angel 538 اشتراک گذاری ارسال شده در 7 بهمن، ۱۳۹۱ یعنی قشنگ زدی توی هدفمرحبا ابراهیم نیستی داداش،سالی یه بار میای یه جمله تاریخی میگی و میری دیگه پشت سرت رو نگا نمی کنی! امیدوارم هرجا هستی موفق باشی خیلی مخلصیم . تو کشوری که 12 ساعت باید کار کنی و 4 ساعت باید تو ترافیک بمونی و 8 ساعت هم بخوابی مگه وقتی واسه تفریح و مطالعه و ... باقی می مونه؟!!!!!!!!!!! 4 لینک به دیدگاه
faaarnaz 5345 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 بهمن، ۱۳۹۱ اینکه به روز نمی کنن اطلاعاتشونو یه بخش قضیس! از یه طرف دیگه اگه احساس کنن دانشجویی هس که سرش به تنش می ارزه طرفو له می کنن 3 لینک به دیدگاه
elham ch 23 اشتراک گذاری ارسال شده در 3 دی، ۱۳۹۲ Shayadam bar migarde b hese residan b sghaf hadafi k dashtan...hadefeshono injai k hastan midonan na bishtar amokhtan o yad dadan... 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده