رفتن به مطلب

خداحافظی جکی چان با سینمای اکشن


ارسال های توصیه شده

خداحافظی جکی چان با سینمای اکشن

 

«جکی چان»، بازیگر سرشناس فیلم‌های اکشن از خداحافظی با این ژانر پرطرفدار خبر داد.

ایسنا: سوپراستار فیلم‌های اکشن سینما اعلام کرد، فیلم «زودیاک چینی 2012» آخرین ساخته وی خواهد بود و قصد دارد پس از آن به فعالیت‌های بشردوستانه بپردازد.

 

فیلم «زودیاک چینی 2012» که «جکی چان» کارگردانی‌، نویسندگی، تهیه‌کنندگی و بازیگری در نقش اول آن را برعهده داشته است، از ماه آینده در سینماهای چین اکران می‌شود و به گفته این بازیگر سرشناس بهترین فیلم وی در 10 سال گذشته است.

 

کارگردان 58 ساله اهل هنگ‌کنگ در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز گفت: فیلم «زودیاک چینی 2012» مانند فرزندم است، چون هفت سال را صرف نوشتن فیلمنامه کردم و ساخت فیلم نیز یک سال‌ونیم به طول انجامید.

 

در فیلم «زودیاک چینی 2012»، جکی چان در نقش یک جست‌وجوگر گنج بازی می‌کند که در تلاش است مجسمه سر 12 حیوان زودیاک چینی را که در جریان جنگ تریاک توسط نیروهای فرانسوی و انگلیسی ربوده شده را بازگرداند.

 

«جکی چان» که اخیرا از سوی مجله‌ها به عنوان نیکوکار اجتماعی سال شناخته شده است اعلام کرد، قصد دارد وقت بیشتری را صرف فعالیت‌های خیریه کند و ابراز امیدواری کرد که ثروتمندان چینی نیز وارد این عرصه شوند.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...