رفتن به مطلب

انتخاب کرم مرطوب کننده مناسب


mani24

ارسال های توصیه شده

برخي از مواد موثره كه بايد در يك كرم مرطوب كننده وجود داشته باشد تا بتوان آن را يك كرم مناسب محسوب كرد ازاين قرار مي باشد: 1.يك كرم مرطوب كننده مناسب بايد به جاي آنكه حاوي روغن هاي معدني باشد از روغن هاي گياهي تشكيل شده باشد.

• روغن آووكادو(avocado oil) كه علاوه بر خاصيت نرم كنندگي از پوست در مقابل آلودگي ها ، لكه ها و چروكيدگي محافظت كرده و به شادابي آن كمك مي كند.

• Babassu wax كه هم براي پوست هاي خشك و هم پوست هاي چرب مفيد بوده و از پوست در برابر خشكي ، اگزما و التهاب محافظت مي كند.

• روغن دانه انگور(grape seed oil) كه سرشاز از ويتامين E بوده و به شادابي و پوست و كاهش چروكيدگي آن كمك مي كند.

• Jojoba oil تركيبي مشابه چربي طبيعي پوست داشته و به خوبي توسط پوست پذيرفته مي شود و نه تنها باعث كاهش چربي طبيعي پوست نمي شود كه به ايجاد تعادل در چربي ذاتي پوست كمك مي كند.

• روغن زيتون(olive oil) كه بخوبي جذب پوست شده و به مرطوب نگه داشتن آن كمك مي كند.

2.Cynergy TK ، يك تركيب تحت patent بوده كه از چربي پشم گوسفند بدست آمده است.اين تركيب به پروسه توليد سلول هاي جديد پوستي كمك كرده و نيز با ايجاد يك لايه محافظ بر سطح پوست مانع از دست رفتن رطوبت پوست مي شود.

3.Phytessence wakame ، اين تركيب از يك جلبك دريايي كه در سواحل ژاپن زيست مي كند ، بدست امده است و تاثير شگرفي بر سلامت پوست دارد. اين تركيب باعث تحريك توليد الاستين و كلاژن توسط پوست شده و به كاهش چين و چروك پوست و حفظ قوام بافت آن كمك مي كند.

4.ويتامين E كه داراي اثرات آنتي اكسيداني بوده و از پوست در برابر پيري ، چروكيدگي و لكه دار شدن محافظت مي كند

5. كوآنزيم Q10، تركيبي اختصاصي از آن با نام Nano-lipobelle H-EQ10 بطور موثري جذب پوست شده و داراي اثرات آنتي اكسيداني و ضد چروكيدگي مي باشد.همچنين باعث افزايش ساخت كلاژن و الاستين در پوست شده و به توليد سلول هاي جوان پوستي و حفظ شادابي و زيبايي پوست كمك مي كند.

6.يك كرم مرطوب كننده مناسب در صورتي كه حاوي تركيبات ضد آفتابي همچون Aobenzone باشد به اثربخشي آن كمك خواهد كرد چرا كه يك علت خشكي و پيري پوست ، نور خورشيد است.

7.passion fruit یا maracuja كه داراي اثرات نرم كنندگي مناسب بوده و باعث صافي ، درخشندگي و زيبايي پوست مي شود

8.كرم هاي مرطوب كننده اي كه مخصوص مردان هستند بايد حاوي تركيباتي باشد كه باعث صافي ، ترميم و كاهش التهابات پوستي كه معمولا بعد از تراشيدن صورت رخ مي دهد ، باشد. از جمله اين تركيبات مي توان به witch hazel ، capuacu butter، babassu wax ، grapeseed oil اشاره نمود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...