رفتن به مطلب

شبکه هاي Smart Grid و مزایاي آن در شبکه هاي توزیع


ارسال های توصیه شده

چکیده:

امروزه صنعت برق، نه تنها با فراهم کردن منابع جهت برآورده سازي انرژي مورد تقاضا صنایع مواجه هستند، بلکه از طرفی حداقل سازي و کاهش اثراتی که بشر بر روي محیط در ارتباط با تولید این انرژي دارد نیز یکی دیگر از موارد مورد توجه راه حلی براي این چالش است که سود و بازدهی بسیار زیادي دارد. براي سمت مصرف کننده Smart Grid می باشد و بدین معنی است که آنها می توانند بروي مصرف خود مدیریت هوشمندانه انجام دهند تا در ساعات پیک که Smart Grid قیمت انرژي گران می باشد، هزینه کمتري بپردازند و براي کارشناسان محیط زیست، این شبکه بمعنی استفاده از تکنولوژي

جهت کمک به حل تغییرات مضر آب و هوایی و اجتناب از تولید گازهاي کربن بیش از اندازه می باشد و براي همکاران صنعت برق پیک سایی و تصمیم گیري هوشمندانه و ارائه اطلاعات دقیق از وضعیت شبکه است. در این مقاله با بررسی هزینه هاي بررسی آن در یک منطقه نمونه، موثر و کارا بودن آن ننتیجه گیري می Smart Grid مربوط به استفاده از شبکه هاي توزیع شود.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...