رفتن به مطلب

میکروسافت اجازه میدهد ویندوز ۸ پرو را بدون لایسنس نصب کنید


Mr. Specific

ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

کاربران گزارش میدهند که ویندوز ۸ سنتر پک بدون هزینه قابل نصب و فعال سازی دایمی میباشد.

بر اساس گزارشات یوزرهایی که از نسخه های بدون لایسنس ویندوز ۸ استفاده میکنند میتوانند سیستم عامل خود را به راحتی و تنها با نصب یک نسخه مجانی مدیا سنتر آپگرید ویندوز ۸ که توسط خود میکروسافت ارایه میشود به صورت دایمی فعال سازند.

این روش بسیار ساده که اجازه دسترسی کاربران به ویندوز ۸ را به صورت مجانی میدهد اولین بار توسط یوزری به نام “noveleven “در redditتشریح گردید حداقل یک یوزر ذیگر نیز روش تشریح شده را تایید کرد.

میکروسافت در حال حاضر برای کاربران ویندوز ۸ پرو دسترسی به فیچرهای مدیا سنتر را به صورت مجانی از طریق دانلود و نصب پک مدیا سنتر در وب سایت خود فراهم نموده است.

این ویژگی از تاریخ۲۶ اکتبر تا ۱۳ ژانوبه ۲۰۱۳ فعال است یوزرها تنها نیاز است ثبت نام کنندو از طریق یک ایمیل معتبر و دریافت پرداکت کی که در حین آپگرید به آن نیاز خواهند داشت از این سرویس بهره ببرند.

در حالیکه کاربر “noveleven” میگوید مشکل اینجاست که طی انجام پروسه آپگرید اعتبار یا عدم اعتبار پروداکت کی موجود تا زمانیکه به نظر میرسد سیستم فعال شده است چک نمیگردد.

یوزرهایی که ویندوز ۸ را بدون پرداخت هزینه لایسنس و با استفاده از یکKMS(سیستم مدیریت کلیدها) سرور جعلی نصب کرده اند مدعی هستند که تمام کلیدها را معتبر فرض میکند.

KMSجهت شرکتهای بزرگی که از لایسنس گروهی میکروسافت جهت نصب ویندوزهای جدید از طریق سرور در شبکه داخلی خود استفاده میکنند طراحی شده است.

سیستمهای فعالسازی بر اساس KMSموقت بوده و نیاز است که هر ۱۸۰ روز تمدید گردند هرچند به نظر میرسد که بعد از به کارگیری مدیا سنتر ویندوز جهت آپگرید مجانی و استفاده از پرداکت کی منحصر بفرد این فعالسازی موقت چه به صورت قانونی وچه غیرقانونی به صورت دایمی در می آید

به نقل ازکاربر noveleven در reddit وقتی شما ازطریق KMS اقدام به فعالسازی میکنید پیغامی که ویندوز میدهد مبنی بر فعالسازی تا یک تاریخ مشخص میباشداما وقتی که آپگریدها رانصب میکنید ویندوز فقط پیغام میدهد که ویندوز در فلان تاریخ فعال شده است که حاکی از دایمی بودن آن است

این کاربر از چگونگی بدست آوردن نسخه کپی ویندوز ۸ و چگونگی فعالسازی آن از طریق یک KMSسرور جعلی توضیح دقیقی نداده است در صورتیکه این اطلاعات در فرومهای مختلف قابل دسترسی هست.

بر روی یک فروم خاص یوزرها سرگرم بحث وتبادل نظر در مورد فعالسازی دایمی ویندوز و روش ارایه شده توسط کاربر noelevenبودند که دو روز پس از آن میکروسافت پکیج مدیا سنتر ویندوز ۸ را مجانی ارایه داد.

میکروسافت در مورد تقاضاهای توصیه های مربوط به این فعال سازی پاسخ نداد

 

منبع: khabar.it

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...