رفتن به مطلب

اپل شیوه نمایش ورق زدن صفحات را هم انحصاری کرد


ارسال های توصیه شده

اگر تا پیش از این گمان می‌کردید پتنت‌های مختلف اپل مانند انحصار استفاده از گوشه‌های گرد در گجت‌ها و یا استفاده از عدد ۲۸۰ در آیکون نقشه سیستم‌های عامل موبایل کمی عجیب و خنده‌دار به‌نظر می‌رسد، شاید بد نباشد پتنت جدید این شرکت را هم به فهرست قدیمی خود اضافه نمایید!

c38c9t91o70tecbj5lvp.jpg

 

طبق گزارش سایت Apple Insider این پتنت که تنها یکی از ۳۸ پتنت جدیدی است که این شرکت در هفته گذشته آن‌ها را به ثبت رسانده است، به اپل این اجازه را می‌دهد تا انیمیشن یا افکت ورق خوردن صفحات کتاب که در سیستم‌عامل iOS وجود دارد را به انحصار خود درآورد.

 

اگر کاربر یکی از دستگاه‌های موبایل اپل بوده باشید حتما می‌دانید که هنگام ورق زدن کتاب‌های الکترونیک در دستگاه‌های این شرکت، افکت خاصی که حس طبیعی جلوه دادن ورق خودرن کتاب را منتقل می‌کند، به نمایش گذاشته می‌شود. حالا اپل بعد از مدت‌ها توانسته است این حق اختراع را در صفحات نمایشی برای خود ثبت کند.

 

تصویر بالا شیوه ورق خوردن صفحه که مربوط به پتنت اپل است را به‌نمایش می‌گذارد. در iOS6 به جز برنامه iBooks افکت نمایشی بالا را می‌توان در اپلیکیشن‌های دیگری مانند نقشه و تقویم نیز مشاهده کرد.

 

به جز این پتنت، پتنت‌های دیگری مانند Smart Cover مخصوص آیپد نیز برای این شرکت به ثبت رسیده‌اند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...