رفتن به مطلب

افزایش استفاده از انرژی‌های نو در کشور


ارسال های توصیه شده

ایسنا: مدیر دفتر برق روستایی سازمان انرژی‌های نو ایران (سانا) گفت: در سال‌های اخیر با توجه به تحولات جهانی، استفاده از انرژی نو در ایران افزایش یافته است.

 

"میرهادی‌" در نشست با گروه سرمایه‌گذاری پرتقال در یزد، افزود: از این انرژی می‌توان در بخش سیستم‌های مخابراتی و همچنین مناطق دور از شبکه برق استفاده بهینه کرد.

 

وی اضافه کرد: در برنامه چشم‌انداز پنج ساله توسعه ایران قرار است ظرفیت تولید انرژی نو به پنج هزار مگاوات برسد و با توجه به سیاست خصوصی‌سازی دولت قطعاً این میزان برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برنامه‌ریزی شده است.

 

میرهادی با بیان این که در میان انرژی‌های نو، باد و خورشید در اولویت است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب کشورمان در زمینه تولید انرژی خورشید، بخشی از امکانات به این سمت سوق داده خواهد شد.

 

وی یزد را از مناطق مهم سرمایه‌گذاری در زمینه انرژی خورشید در کشور برشمرد و اضافه کرد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تمایل به انجام سرمایه‌گذاری در زمینه پروژه‌های خورشیدی را دارند و آن‌ها به دنبال طرف‌های خارجی مناسب هستند.

 

مدیر دفتر برق روستایی سازمان انرژی‌های نو ایران در پایان متذکر شد؛ چنانچه پیشنهاد سازنده و عملی در زمینه سرمایه‌گذاری و تولید تجهیزات از طرف پرتقال ارائه شود، سانا راهکارهای قانونی برای تسهیل این امر را فراهم خواهد نمود و ما خواهیم توانست کارهای مشترک را انجام دهیم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...