Lean 56968 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 آبان، ۱۳۹۱ اپیزود اول مادربزرگي روي صندلي نشسته و در تنهايي خود در حال بافتني ميباشد . صداي زنگ تلفن همراه ، وي را از دنياي خاطراتش خارج ميكند و با نگاه كردن به آن ، تصوير فرزندش را مشاهده ميكند و پس از خوشحالي زياد، شعار تبليغاتي شركت تلفن همراه روي صفحه تلويزيون خودنمايي ميكند. اپیزود دوم مردي تنها روي مبل نشسته و يك كيك تولد روي ميز ميباشد.وي در حال مرور پيامكهاي ارسالي كساني است كه تولدش را به وي تبريك گفته ولي هيچكدام حضورا" به منزلش نيامده بودند. مرد تنهاي داستان ما بيشتر افسرده ميشود كه پيام اخلاقي " پيامكها جاي خالي عزيزانتان را پر نميكند" روي صفحه تلويزيون خودنمايي ميكند. نتیجه گیری با توجه به دو تبليغی كه از يك شبكه و در فاصله شايد چند دقيقه براي مخاطب پخش ميشود، به نظر شما اثرگذاري كداميك بيشتر بوده و مخاطبان با پارادوکس ایجاد شده ،كدام تبليغ را به عنوان يك الگو براي خود انتخاب ميكنند!؟ 7 لینک به دیدگاه
hasti1988 22046 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 آبان، ۱۳۹۱ اپیزود اول مادربزرگي روي صندلي نشسته و در تنهايي خود در حال بافتني ميباشد . صداي زنگ تلفن همراه ، وي را از دنياي خاطراتش خارج ميكند و با نگاه كردن به آن ، تصوير فرزندش را مشاهده ميكند و پس از خوشحالي زياد، شعار تبليغاتي شركت تلفن همراه روي صفحه تلويزيون خودنمايي ميكند. اپیزود دوم مردي تنها روي مبل نشسته و يك كيك تولد روي ميز ميباشد.وي در حال مرور پيامكهاي ارسالي كساني است كه تولدش را به وي تبريك گفته ولي هيچكدام حضورا" به منزلش نيامده بودند. مرد تنهاي داستان ما بيشتر افسرده ميشود كه پيام اخلاقي " پيامكها جاي خالي عزيزانتان را پر نميكند" روي صفحه تلويزيون خودنمايي ميكند. نتیجه گیری با توجه به دو تبليغی كه از يك شبكه و در فاصله شايد چند دقيقه براي مخاطب پخش ميشود، به نظر شما اثرگذاري كداميك بيشتر بوده و مخاطبان با پارادوکس ایجاد شده ،كدام تبليغ را به عنوان يك الگو براي خود انتخاب ميكنند!؟ من هر وقت این دو تا آگهی رو میبینم غمم میگیره و دنیایی از سوالهای مکرر و بدون جواب به ذهنم هجوم میارن .... هیچ کدوم از این ها نباید به عنوان الگو ملاک باشند.... فکر میکنم الگوی آدمها ، مسئولیتشون در قبال اطرافیانشون باشه.... درسته کاری نمیشه کرد و این روال زندگیه که یه مدت زندگی آدمها پر از سر و صدا باشه و بعد آروم تر چون هر کدوم از اعضای خانواده دیگه برای خودش زندگی مستقلی داره و مشکلات دیگه ای.... در مورد اپیزود دوم هم واقعا میشه خرد شدن غرور و احساسات و تنهایی یه آدم رو دید و لمس کرد...... فقط میشه گفت کاش ............... 4 لینک به دیدگاه
lie 2101 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 آبان، ۱۳۹۱ به نظر من تبلیغ دوم اثرگذار تر و درست تره البته هر وسیله ای جایگاه خودش رو داره توی تبلیغ اول تنها نشسته بود و یه تماس تلفنی از تنهایی درش آورد تو تبلیغ دوم، نیاز به جمعی داشت که شادی کنن با هم ولی به جای حضورشون، پیامشون رو دریافت میکرد و در نتیجه احساس تنهایی کرد بهتر هم این بود توی تبلیغ اولی، نوه اش به دیدنش بیاد که نشون بده تماس تلفنی جای خالی اونو پر نمیکنه! دلیل همه تناقض ها، هدف های مختلف افرادیه که دست به تبلیغات میزنن اولی برای سودآوری و فروش تبلیغ کرده و دومی خواسته فرهنگ سازی کنه 5 لینک به دیدگاه
sara_arch 2070 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 آبان، ۱۳۹۱ تماس گرفتن بهتر از تماس نگرفتنه و حضور داشتن بهتر از تماس گرفتنه دنباله ی هم بودن من پارادوکس ندیدم 3 لینک به دیدگاه
شــاروک 30242 اشتراک گذاری ارسال شده در 21 آبان، ۱۳۹۱ به نظر منم تبلیغ دوم اثر گذارتره واقعا هیچ چیزی جای حضور گرم عزیزان آدمو نمیگیره 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده