رفتن به مطلب

برنامه جامع لندن براي مديريت زباله هاي شهري


Mohammad Aref

ارسال های توصیه شده

london-trash.jpg

 

شهردار لندن اميدوار است تا با به كارگيري چندين روش مختلف از جمله "شبكه بازيافت" و در نظر گرفتن پيشنهادها مشوق بازيافت،شهروندان را فعالتر كند و نرخ بازيافت زباله ها را بهبود بخشد.

به گزارش «شهر» به نقل از پايگاه جهاني مديريت بازيافت،روز دوشنبه نخستين پيش نويس طرح مديريت پسماند ها توسط شهردار لندن ارائه شد.شهردار لندن كه در مراسمي برنامه جامع خود براي مديريت زباله هاي شهري را ارائه كرده است معتقد است كه جمع آوري و بازيافت زباله هاي جامد و تبديل آنها به انرژي مي تواند سالانه 360 ميليون پوند عايد شهر لندن نمايد.

شهردار لندن اميدوار است تا با به كارگيري چندين روش مختلف از جمله "شبكه بازيافت" و در نظر گرفتن پيشنهادها مشوق بازيافت،شهروندان را فعالتر كرده و نرخ بازيافت پسماندهاي شهري را از 25 در صد كنوني به ارقام هدف افزايش دهد.نرخ 25 درصدي بازيافت زباله هاي خشك لندن،پايين ترين رقم در سرتاسر انگلستان بوده و شهردار اميدوار است كه اجراي طرحهاي پيشنهادي اش موجب پيشرفت 20 درصدي جمع آوري و بازيافت پسماندهاي خشك تا سال 2015 گردد.

بر اين اساس،سازمان توسعه شهري لندن بودجه اي 24 ميليون پوندي براي بهينه سازي زيرساخت هاي جمع آوري و بازيافت زباله ها دريافت خواهد كرد.

روز دوشنبه نخستين پيش نويس طرح مديريت پسماند ها توسط شهردار لندن ارائه شد.دومين طرح قرار است كه در جريان شوراي عمومي كه تابستان امسال برگزار خواهد شد مطرح شود.شهردار مي گويد كه استراتژي نهايي اين طرح تا پايان امسال يا اوائل سال 2011 به طور كامل تعيين خواهد شد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...