رفتن به مطلب

اینترنت هویت جدید


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

دیگه برام اهمیتی نداره که کسی منو دوست نداشته باشه ! تازه دوستم نداشته باشند سالم ترم ! 

همین مردم بودن که از چند سال پیش خون مارو تو شیشه کردن ، دخترای سوگلی شوند رو جای ما فلانی کردن ... گفتن چرا این چرا ما نه ؟ 

ی مشت حسود و بدجنس اسم شون مردم و دیگرانن که فرصت های من و امثال منو میگیرن و میدن به عزیز دو دونه هاشون ! برای اونا مگه مهم بود که چه بلایی سرم اومد ؟ 

کسانی که با پشت پا زدن بمن خوشحالن روزی سر بچه هاشون خواهد اومد .

حرفای خودمو به خودم تحویل نده 

راست میگم 

 

سری که برام نجوشه سر سگ بجوشه ی همچین چیزی ! 

خوشی زده زیر دلشون ..

این همه بی عدالتی 

این همه اشک یتیم 

این همه ظلم 

این همه مظلوم 

این همه ظالم 

این همه عوضی 

چرا باید سر من بیاد ! 

چون آدم ها عوضی تر از این حرفان . 

پسراتون ارزونی خودتون !

این شما هستی که محدود می‌کنی ! 

ارسال شده در

من سرکوب شون رو تایید نمیکنم ولی خب گفتم دلیلشان شاید این بوده ... ضمنا حرفای منو تحریف نکن پسرجان ! 

اگه کشته شدن خب خودشونم که وحشی گری کرده بودن 😐

 

ارسال شده در

این روزها بناست به اساتید دانشگاه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی اینترنت بدهند در حالیکه مردم عادی از آن بی بهره خواهند بود! احتمالا بسیاری برای آنکه کارشان راه بیوفتد تن به چنین خفتی خواهند داد و از این رانت بهره خواهند برد.

با خودم عهد کردم که تا زمانی که مردم به اینترنت دسترسی ندارن، به‌دنبال راهی برای دسترسی به اینترنت با رانتِ موقعیت نباشم. عادت به چنین تبعیض‌هایی ما را به فساد می‌کشاند و این سیستم چیزی نمی‌خواهد جز همین طبقه طبقه کردن اجتماع برای کاشت بذر نفرت بین اقشار مختلف تا هرگز وحدتی بین آنها شکل نگیرد.

  • Like 4
ارسال شده در
3 دقیقه قبل، Essi Stanley گفته است:

 و این سیستم چیزی نمی‌خواهد جز همین طبقه طبقه کردن اجتماع برای کاشت بذر نفرت بین اقشار مختلف تا هرگز وحدتی بین آنها شکل نگیرد.

دقیقا همینه کارشون

تفرقه بینداز و حکومت کن

هرروز اخبار میاد که اینترنت برای مثلا تجار، اعضای نصر و اساتید و .... باز میشه

و هرروز خشم مردم عادی بیشتر میشه 

  • Like 5
ارسال شده در
13 ساعت قبل، Essi Stanley گفته است:

با خودم عهد کردم که تا زمانی که مردم به اینترنت دسترسی ندارن، به‌دنبال راهی برای دسترسی به اینترنت با رانتِ موقعیت نباشم. عادت به چنین تبعیض‌هایی ما را به فساد می‌کشاند و این سیستم چیزی نمی‌خواهد جز همین طبقه طبقه کردن اجتماع برای کاشت بذر نفرت بین اقشار مختلف تا هرگز وحدتی بین آنها شکل نگیرد.

عالییی.

متأسفانه حتی در بین کسانی که مخالف هستن و الان شاکی هستن که اینترنت طبقاتی هست و دسترسی ندارن و ... اگه دسترسی پیدا کنن، سکوت میکنن و ازش استفاده میکنن و کار خودشون هم به نحوی توجیه میکنن. ولی این فقط یک مثال کوچیک میتونه باشه از اون حس همدلی و اجتماع محور بودن.

واقعاً لذت بردم از این دیدگاه و طرز فکر ❤️

  • Like 4
ارسال شده در

با وجود اینکه میدونم اعتراض تو این سیستم مثل آب تو هاون کوبیدنه، ولی تمام راه‌های موجود برای اعتراض رو همیشه انجام میدم. اعتراض از طریق بخش بازرسی یا واحدهای مسئول نمایشی و ... احساس میکنم با اینکه تأثیری نداره، ولی به نظرم یک وظیفه هست.

به عنوان مثال از زمان قطعی اینترنت که 40 درصد هم افزایش قیمت وجود داشته بیش از 4،5 پیام اعتراضی نسبت به قطعی نت، افزایش غیرقانونی تعرفه، صدور غیرقانونی فاکتور رو براساس بندهای قانونی خودشون به سامانه 195 و سیستم بازرسی مخابرات فرستادم و باوجود اینکه جواب مشخصی ندادن، ولی بیخیال نشدم.

معتقدم حتی تو سیستم مریض هم اصرار به مطالبه‌گری تو زمینه‌های مختلف رو باید به عنوان یک وظیفه دونست و تو زمینه‌های مختلف انجام داد.

  • Like 4
ارسال شده در
35 دقیقه قبل، Mohammad Aref گفته است:

معتقدم حتی تو سیستم مریض هم اصرار به مطالبه‌گری تو زمینه‌های مختلف رو باید به عنوان یک وظیفه دونست و تو زمینه‌های مختلف انجام داد.

تنها چیزی که می‌تونه اینارو از داخل مجبور به عقب نشینی کنه همین اعتراض‌های مدنی فراگیر هست که متاسفانه ایرانی‌ها توش ضعیف بودن. حتی خود سیستم علاقه داره اعتراضات مدنی و مسالمت آمیز رو به سمت خشونت سوق بده که زودتر قضیه رو با سرکوب خشن جمع کنه و تا مدت‌ها کسی جرات نکنه اعتراض کنه.

مثل الان که چند میلیون شغل وابسته به اینترنت نابود شده ولی مردم جرات اعتراض ندارن. وقتی هم جرات پیدا میکنن چون سازماندهی مدنی ندارن و کاسه صبرشون لبریز هست، جوگیر میشن میرن سمت خشونت و در نهایت هم به هیچ جا نمیرسن. به تمرین و آموزش اعتراضات مدنی خیلی خیلی زیاد نیازمندیم.

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...